Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

1 persoonsbed

5 plaatsers

Ga naar beneden

1 persoonsbed Empty 1 persoonsbed

Bericht  Gast ma 25 jun 2012 - 7:43

De verbouwing bij ons begint te vorderen dus over enkele weken krijgt Y. ook een nieuwe kamer en zal gaan slapen in mijn eigen 1 persoons bed (bank).

Hoe pak ik dit aan met de 1e nacht? Hoe hebben jullie zoon/dochter er op voorbereid etc. Ik leg haar zo nu en dan bij ons in het grote bed alleen, maar hier bijft ze echt niet liggen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

1 persoonsbed Empty Re: 1 persoonsbed

Bericht  Aagje! ma 25 jun 2012 - 7:50

D is toevallig 1 week geleden in een 1 persoons bed bank gegaan.

De dag dat we hem gingen halen zou ze bij mijn moeder slapen, omdat wij een feestje hadden, hadden wij mooi de tijd om hem te halen en alles in elkaar te zetten etc.... ik heb die ochtend verteld dat D een groot bed zou krijgen, net als papa en mama. en toen zei ze: ohhhh Mooi! haha....

toen ze de volgende dag thuis was in de ochtend zijn we gaan kijken, en vond ze het reuze interessant, en toen had ik voor haar middag slaapje haar pyama aangedaan en zei: zo en nu gaan D in het kleine bed slapen (die hadden we nog even laten staan voor het geval dag).

Zegt ze boos: neehee mama, D in het GROTE bed!!

wil je in het grote bed? Ja! Nou oke, doen we dat (was natuurlijk precies de bedoeling)

en het ging gewoon gelijk goed, heeft 2 uur liggen pitten en ook in de nacht ging het goed. de volgende dag hebben we haar ledikant weg gehaald.
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Pussycat ma 25 jun 2012 - 7:51

Geen idee hoe ik het ga aanpakken nog niet echt over nagedacht.
Maar ik weet wel dat ik binnenkort ook ga overstappen.

Ik denk dat als ik de ledikant ga vervangen voor een nieuw bed dat het wel goed zal gaan. Zo dol is ze niet op d'r ledikant.
En als ze in ons bed gaat liggen dan ploft ze neer en zegt; aaaaaah en doet d'r oogjes dicht Laughing Ze is nogal een beweeglijk type, dus dan is een ledikant ook niet fijn.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Viva ma 25 jun 2012 - 7:53

Toen wij haar ledikant voor een bedje vervingen (18 of 20 mnd was ze toen), toen heb ik wel een poosje op de gang gestaan omdat ik haar telkens terug moest sturen. Maar dat is het meer dan waard geweest, want ze komt nu vrijwel nooit zomaar d'r kamer uit. Ja 's morgens als het licht is, maar dan weer niet onze kamer zomaar op.
Dus waarschijnlijk wordt dat een paar avonden het eerste uur op de gang wachten, maar bij ons was dat het meer dan waard!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Gast ma 25 jun 2012 - 7:54

Ik zou van de week eens bij mijn ouders kunnen kijken hoe ze er op reageert als we haar in het bed van mijn zusje leggen..heb ook geen idee hoe het hier dus zal gaan.

Ze is niet lang ofzo, maar gaat wel altijd maar dr koppie tegen het einde van het bed liggen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 25 jun 2012 - 7:54

Viva schreef:Toen wij haar ledikant voor een bedje vervingen (18 of 20 mnd was ze toen), toen heb ik wel een poosje op de gang gestaan omdat ik haar telkens terug moest sturen. Maar dat is het meer dan waard geweest, want ze komt nu vrijwel nooit zomaar d'r kamer uit. Ja 's morgens als het licht is, maar dan weer niet onze kamer zomaar op.
Dus waarschijnlijk wordt dat een paar avonden het eerste uur op de gang wachten, maar bij ons was dat het meer dan waard!

Iets voor mijn man 1 persoonsbed 3079029344 Cool

Gast
Gast

Bericht  Linda ma 25 jun 2012 - 7:57

Anniej, welk formaat bed hebben jullie?
Man en ik zijn vandaag wezen kijken naar een bedje. Ik wilde gewoon een 90x200 bed, maar man z'n voorkeur lag bij 70x150. Hij vond het anders gelijk zo groot.

Ik zou als ik jou was een matrasje op de grond leggen, mocht ze eruit vallen, dan valt ze tenminste niet zo hard.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 25 jun 2012 - 7:57

hier is ze zonder problemen in het gewone bed gaan slapen. Ze komt er ook niet uit.
Ze heeft daarin een woezel en pip dekbedovertrek, dus dat was al helemaal geweldig en wilde ze er zelf per se in.

Gast
Gast

Bericht  Aagje! ma 25 jun 2012 - 7:58

Wij hebben trouwens een bed van 80x200 (matras)
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Gast ma 25 jun 2012 - 8:04

Het bed wat wij hebben is 90x200. En ik denk we dat we er iets voor zullen leggen of evt van die bedhekjes er voor zullen kopen.

Gast
Gast

Bericht  Printje ma 25 jun 2012 - 8:07

Hier komt over twee weken ook het grote bed, ben erg benieuwd. Ik ga vooraf samen met hem een mooi dekbedovertrek uitkiezen en hopelijk slaapt hij er lekker in haha. Hier ook meteen een bed van 90x200.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 4:05

Waar en voor hoeveel hebben jullie een bijpassend matras gekocht?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: