Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

+8
Marin
Prosecco
Ella
xxjojootjexx
Caroow
Floor
LaBird
Roza
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

Bericht  Floor ma 5 nov 2012 - 0:59

Vind het leuk dat het zo goed gaat met jou en je vriend. Leuk om te lezen. Hopelijk kunnen jullie over een paar jaar zo'n huis kopen.
Als we hier over 8 jaar nog steeds allemaal komen dan zal ik wel laten weten als we gaan bouwen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

Bericht  Marin ma 5 nov 2012 - 1:00

Dank je, wat lief smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 3:58

Qua interieur:

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? - Pagina 2 Brooklynloft2

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? - Pagina 2 12

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? - Pagina 2 5

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? - Pagina 2 V6

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? - Pagina 2 148

Qua ruimtes/architectuur:

Ik hou echt heel erg van belachelijke hoogtes en grote/hoge ramen.

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? - Pagina 2 ChrisCushinghamHouseTour_MainImage_01

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? - Pagina 2 463730711325595825nqeequDc

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? - Pagina 2 Dining+room-loft+windows+white+grey+concrete_Edina+van+der+Wyck_desire+to+inspire+oct24+08

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? - Pagina 2 Amazing-industrial-new-york-loft-3

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? - Pagina 2 212555_2612-w394-h394-b0-p0--contemporary-dining-room

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 4:01

Gelukkig zijn mijn vriend en ik het er over eens dat we nooit 'ergens gaan wonen' omdat we kinderen krijgen Yes .. Bij het soort loften waar ik fan van ben heb je bijna altijd wel een oude lift of is er iets gemoderniseerd om boven te komen. (Maar goed.. dat is dromen want zo'n pand is onbetaalbaar en maar heel weinig te vinden in Nederland).

Maar wij zijn beide gecharmeerd/t? van bovenwoningen uit +/- 1900 en dan heb je geen lift en geen tuin. Soms wel een dakterras en dat vinden wij dan prima genoeg. Zo vaak krijgen we te horen 'ja met kinderen.. niet handig.. moet je de trap op.. etc. etc..' Ja? Ik vind een fijne/mooie woning gewoon erg belangrijk en ga niet in een vinexwijk wonen omdat ik kinderen heb. Ik zou wel in een straat willen wonen die rustig is bijv. Dus afwegingen worden er wat dat betreft wel gemaakt.. Maar ik vind mijn/onze woning gewoon echt heel belangrijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 4:12

Een trap zou me ook niet tegenhouden om een huis te kopen. Wel als er te weinig ruimte is. Een buiten vind ik ook niet zo belangrijk want je kunt prima naar het park hier, maar een redelijk rustige buurt zou toch wel fijn zijn. Ik krijg nu al een hartverzakking als ik sommige moeders met hun kinderen hier op de fiets naar school zie gaan haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

Bericht  Middleme ma 5 nov 2012 - 5:40

Caroow schreef:

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? - Pagina 2 Lego_wall_boo_bah_i-beamdesign

Oke, deze foto moet ik dus serieus niet aan mijn vriend laten zien, anders weet ik wel dar hij dat volgend jaar in huis wil. Of in het huis daarna als we kinderen hebben..

Ik zou wel een keuken met kookeiland willen, een bibliotheek (alle wanden vol met boeken, groot zwaar bureau met mooie stoel in het midden) en een grote douche en vrijstaand bad.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 22:02

Harrison schreef:Een trap zou me ook niet tegenhouden om een huis te kopen. Wel als er te weinig ruimte is. Een buiten vind ik ook niet zo belangrijk want je kunt prima naar het park hier, maar een redelijk rustige buurt zou toch wel fijn zijn. Ik krijg nu al een hartverzakking als ik sommige moeders met hun kinderen hier op de fiets naar school zie gaan haha!

Die twee vind ik ook belangrijk.. waarbij punt 1 het allerbelangrijkste.. Ik wil wel gewoon een eigen kamer voor beide kinderen (mochten we er 2 kunnen krijgen Wink ) en het liefste nog een extra kamer (als inloopkast haha.. of studeerkamer o.i.d.).

Ik wil wel in een levendige wijk wonen maar een rustige straat in die wijk zou perfect zijn angel

Dat waren de eisen ongeveer wel haha.. Ja puur qua indeling gezien wil ik nooit meer een inpandige badkamer! Een badkamer hoort gewoon een raam te hebben, veel prettiger qua lucht. Ook zou de stand van het huis wel iets anders mogen. Nu hebben we de hele dag de zon vol op ons voorraam en keuken staan en zijn de andere 2 kamers heel donker (m.u.v. vroeg in de morgen). Lichtinval doet zoveel met je huis dat dat wel dingen zijn waar ik naar zou kijken.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

Bericht  Susan ma 5 nov 2012 - 22:12

Vrijstaand, een beetje boerderij-achtig maar van binnen geheel gemoderniseerd, in een bosrijke omgeving, maar wel in de buurt van de stad, met een grote tuin, naast de huiskamer en de slaapkamers nog een grote speelkamer voor de kinderen, een werkkamer voor ons allebei, ruimte om oude meubels op te knappen want dat lijkt me leuk, ruimte om misschien ooit een fotostudio in te maken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum