Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is jouw vriend/man ook echt je droomvent?

+36
Fiwen
Foodish
Bosjesvrouw
M-G
Sterre
VeryCherry
Marsy28
Lady4
Ooh La La!
Mermaid
Magenta
LDJ
Snoes
mii_joyce
Marin
Puggle
Livine
sanne-84
Truttebol
Lady Starstruck
Rouxxxe
Merai
bolus26
Roxi3
RYW
-Ieniemienie-
Arwyn
Parel
Printje
_Femme
Star007
Parisienne
Ilovethe90s
Caroow
Mint
Roza
40 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Is jouw vriend/man ook echt je droomvent? - Pagina 3 Empty Re: Is jouw vriend/man ook echt je droomvent?

Bericht  Mari wo 21 nov 2012 - 4:16

Nee absoluut niet, maar ik ben zo blij met hem.

Ik hou van donker haar, licht getint, gespierd, ambitieus, gangmaker.

Mijn vriend is donkerblond, niet gespierd, niet heel erg ambitieus, maar wel gelukkig met alles wat hij heeft, geen gangmaker, maar wel ontzettend grappig, en zegt precies de goede dingen op het juist moment.

En belangrijk het is een man waarmee ik wil leven en niet een man voor even.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw vriend/man ook echt je droomvent? - Pagina 3 Empty Re: Is jouw vriend/man ook echt je droomvent?

Bericht  Fearie wo 21 nov 2012 - 7:31

In eerste instantie qua uiterlijk zou ik nooit interesse in hem hebben getoond, maar omdat we elkaar via internet leerden kennen en dus echt persoonlijk heb ik nooit echt naar zijn uiterlijk gekeken (beetje woeste en dikke verschijning).
Qua karakter klopt het wel, beetje bot en lomp, recht voor zijn raap en zijn hart op zijn tong. Ik hou daar wel van.
Toch is het jaren later wel echt mijn vent, hij is nu 35 kilo kwijt en nog steeds aan het afvallen. Ziet er een stuk gezonder uit, voelt zich gezond en fit.

Ik had ook niet echt een type en een droomvent, die vent waarvan ik het idee had dat het mijn droomvent zou zijn, bleek een grote eikel te zijn.

Soms botsen we wel en kan ik hem wel achter het behang plakken, maar wie kan dat niet haha :-)

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum