Is jouw vriend/man ook echt je droomvent?
+36
Fiwen
Foodish
Bosjesvrouw
M-G
Sterre
VeryCherry
Marsy28
Lady4
Ooh La La!
Mermaid
Magenta
LDJ
Snoes
mii_joyce
Marin
Puggle
Livine
sanne-84
Truttebol
Lady Starstruck
Rouxxxe
Merai
bolus26
Roxi3
RYW
-Ieniemienie-
Arwyn
Parel
Printje
_Femme
Star007
Parisienne
Ilovethe90s
Caroow
Mint
Roza
40 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Is jouw vriend/man ook echt je droomvent?
Ik zou altijd verliefd worden op een jongen met blond haar en blauwe ogen. Mijn vriend heeft weliswaar blauwe ogen, maar is voor de rest vrij donker qua haar en uitstraling. Maar ik vind hem ook helemaal geweldig hoor, dat is het niet Hij had wel wat groter mogen zijn!
Livine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12
Ja! Hij is in alle opzichten mijn droom man. En nu we een kleine hebben is hij voor mij alleen maar perfecter
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Qua uiterlijk is 'ie het tegenovergestelde als mijn 'droomvent' die ik vroeger voor ogen had. Nu is hij in bepaalde opzichten zeker wel mijn droomvent, ook qua karakter.
Gast- Gast
Ja eigenlijk gewoon wel echt.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Roxi3 schreef:Nee maar ik vind hem geweldig.
+1 Het blijkt ook veel beter te werken om niet iemand te kiezen die mijn 'droomvent' zou zijn qua uiterlijk .. Is al voor 2e keer niet zo, maar het werkt wel goed, vooral omdat innerlijk het alleen maar beter maakt
mii_joyce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Ik heb nooit een idee gehad over hoe mijn droomman eruit ziet of welk karakter hij zou hebben. Maar ik kan me geen betere man voorstellen dan mijn vriend, dus voor mij is hij zeker wel mijn droomman.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Van mijn droomman heb ik eigenlijk nooit een beeld gehad.
Ik kan wel zeggen dat ik mijn droomman nu gevonden heb want ik vind hem op alle vlakken fantastisch zowel innerlijk als uiterlijk en dit gevoel heb ik eigenlijk nog nooit bij een andere man gehad. Bij een andere man scheelde er altijd wel iets aan achteraf gezien.
Ik kan wel zeggen dat ik mijn droomman nu gevonden heb want ik vind hem op alle vlakken fantastisch zowel innerlijk als uiterlijk en dit gevoel heb ik eigenlijk nog nooit bij een andere man gehad. Bij een andere man scheelde er altijd wel iets aan achteraf gezien.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Hij is niet de belichaming van wat ik altijd voor ogen had, qua uiterlijk. Maar hij mag er zeker wel wezen!
Magenta- Fluisteraar
- Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12
qua uiterlijk heb ik nooit een droomman gehad. Ja als puber wilde ik een jongen met lange haren en krullen en liefst donker haar. mijn vriend is blond en heeft kort haar.
Nadat mijn vorige relatie uit is gegaan heb ik uit frustratie eens een lijstje gemaakt met 'eisen' voor mijn ideale man. Als ik dat lijstje nu nalees heb ik toen al mijn huidige vriend omschreven.
Nadat mijn vorige relatie uit is gegaan heb ik uit frustratie eens een lijstje gemaakt met 'eisen' voor mijn ideale man. Als ik dat lijstje nu nalees heb ik toen al mijn huidige vriend omschreven.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ja.
Ik val op mannen die een beetje nerdy zijn
Ik val op mannen die een beetje nerdy zijn
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Hier ook eigenlijk gewoon echt wel. Qua uiterlijk is hij niet waarop ik dacht te vallen, maar ik vind mijn vriend wel echt knap. Vooral qua innerlijk is hij echt mijn droomman, op slechts enkele dingen na is hij precies wat ik zocht in een man: lief, sociaal, betrokken, welbespraakt, stoer, assertief en complimenteus.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ooh ja en als het zonlicht op zijn ogen valt dan heeft hij zulke onwijs mooie blauwe ogen! Ik hoop dat onze kinderen dat van hem gaan krijgen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Nee! hahaha.. en andersom ook niet.
Hij is getint en heeft heel veel borsthaar. Dat (borsthaar) vond ik altijd supervies en nu vind ik het heerlijk (bij hem dan). Mijn vriend valt eigenlijk op donker haar of rood en ik ben heel blond. Ach, zo hebben we beide wat en we vinden elkaar heel erg aantrekkelijk
Hij is getint en heeft heel veel borsthaar. Dat (borsthaar) vond ik altijd supervies en nu vind ik het heerlijk (bij hem dan). Mijn vriend valt eigenlijk op donker haar of rood en ik ben heel blond. Ach, zo hebben we beide wat en we vinden elkaar heel erg aantrekkelijk
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Jaaa, echt wel
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Grotendeels wel. Hij is lang en breed met leuk haar en qua innerlijk is hij ook waar ik van droomde; grappig, zorgzaam, sportief, ondernemend en creatief. Mijn droomman had alleen donker haar en was naast deze eigenschappen ook nog heel mannelijk en stoer. Dat laatste is hij wat minder en hij is blond, maar I don't care
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Qua uiterlijk nee, ik droomde altijd van een indo. Die heb ik ook gehad maar wat een kl*te karakter had de jongen. Qua innerlijk ja!
Uiteraard vind ik mijn vriend nu in alle opzichten (innerlijk en uiterlijk) mijn droomman maar als ik vergelijk met wat ik vroeger als mijn droomman zag dan kan ik niet zeggen dat hij daarop lijkt qua uiterlijk.
Uiteraard vind ik mijn vriend nu in alle opzichten (innerlijk en uiterlijk) mijn droomman maar als ik vergelijk met wat ik vroeger als mijn droomman zag dan kan ik niet zeggen dat hij daarop lijkt qua uiterlijk.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Zeker weten!
Hoewel mijn ex op best veel punten totaal anders is dan mijn vriend, wat ik ooit toch heb gedacht toen ik met hem samen was, weet ik niet
Hoewel mijn ex op best veel punten totaal anders is dan mijn vriend, wat ik ooit toch heb gedacht toen ik met hem samen was, weet ik niet
Gast- Gast
Ik heb ook nooit echt een droom man gehad.
Volgens mijn moeder zei ik vroeger altijd dat ik een man wou met veel broers/zussen (groot gezin dus) en veel geld.
Nou mijn vriend is enigst kind en veel geld ja dat moet nog komen .
Volgens mijn moeder zei ik vroeger altijd dat ik een man wou met veel broers/zussen (groot gezin dus) en veel geld.
Nou mijn vriend is enigst kind en veel geld ja dat moet nog komen .
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb nooit echt eenbeeld van mijn droomman totdat ik iemand in mijn omgeving leuk begon te vinden. Uiteraard niks met mijn gevoelens gedaan want ik zat toen nog in een lange relatie. Ik ben in die relatie achter gekomen dat ik niet oud wilde worden met mijn ex. Relatie verbroken en wonder boven wonder heb ik nu toch iets met mijn ''droomvent''. Ik heb nooit durven dromen aangezien ik dacht dat wij qua karakters niet bij elkaar passen. Het blijkt dus dat wij elkaar daarom juist perfect elkaar aan kunnen vullen. Ik ben al 2,5 jaar zielsgelukkig met hem.
Foodish- Fluisteraar
- Aantal berichten : 48
Punten : 48
Registratiedatum : 08-11-12
Toen ik hem leerde kennen wel. Maar nu 6 jaar verder, 25kg zwaarder en 20cm van zijn haar af... niet helemaal meer Maar ondanks zijn buikje blijf ik het een lekkere vent vinden hoor en 15 van die 25 kg mochten er ook wel echt bij want toen ik hem leerde kennen woog hij 65 kg (blijkbaar kook ik beter dan mijn schoonmoeder )
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Nee, soms kan ik hem echt wel wat aandoen.
Maar ja, toch hou je ervan he.
Maar ja, toch hou je ervan he.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik viel eigenlijk op een heel ander type man voor ik mijn man leerde kennen. Maar hij maakte iets in me los wat ik nooit eerder gevoeld had, en kan eerlijk zeggen dat hij voor mij echt mijn droomvent is
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
.
Laatst aangepast door Miss_Mango op ma 10 dec 2012 - 0:29; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Is jouw vriend/man een man-man?
» Als jouw vriend...
» N.a.v. hoe heet jouw vriend
» Is jouw vriend een 'echte' man?
» Is jouw vriend/man een man-man?
» Als jouw vriend...
» N.a.v. hoe heet jouw vriend
» Is jouw vriend een 'echte' man?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: