OMG.. Ik ben bang
+6
Bazinga
Roza
Coco
Tania
Angela_1986
Twellie
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
OMG.. Ik ben bang
Verhaal weggehaald ivm herkenbaarheid.
Laatst aangepast door _Jackie op za 3 nov 2012 - 8:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: OMG.. Ik ben bang
Politie inschakelen, dat hij je 'nog wel zou krijgen' is een dreigement en hij zoekt nu ook daadwerkelijk contact met je.
Schrikken zeg .
Schrikken zeg .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ah bah, dat zou ik ook eng vinden!
Wat Twellie zegt zou ik ook doen, melding bij de politie maken.
Wat Twellie zegt zou ik ook doen, melding bij de politie maken.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik zou ook de politie bellen.
Wat een engerd zeg.
Wat een engerd zeg.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou zeker een melding maken, zowel bij facebook als de politie.
Laatst aangepast door Coco op za 3 nov 2012 - 20:09; in totaal 1 keer bewerkt
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Als de wiedeweerga de politie bellen. Ondertussen zijn profiel in printscreen zetten en alles registreren wat hij jou stuurt.
En verder iedereen, die je kent, vertellen wat jou zojuist is overkomen. Zodat IEDEREEN een oogje in het zeil houdt.
En verder iedereen, die je kent, vertellen wat jou zojuist is overkomen. Zodat IEDEREEN een oogje in het zeil houdt.
Gast- Gast
Melden bij de politie en bij facebook.
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Politie bellen, berichten opslaan en printscreen maken, gelijk printscreen maken, mocht hij 't account verwijderen dan is de naam bijv niet meer zichtbaar.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Maura schreef:Als de wiedeweerga de politie bellen. Ondertussen zijn profiel in printscreen zetten en alles registreren wat hij jou stuurt.
+!!! Waarschuw ook de buren, zodra ze iets vreemds horen/opvalt kunnen ze komen kijken of je oke bent...wat freaky zeg:S
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb inderdaad print screens gemaakt en ondertussen heeft hij me weer verwijderd na een niet al te vriendelijk berichtje van mijn kant.
Zo zal ik inderdaad eens een vriend informeren die bij de politie werkt, ik denk niet dat er war mee gedaan word maar dan weten ze er in ieder geval van.
Zo zal ik inderdaad eens een vriend informeren die bij de politie werkt, ik denk niet dat er war mee gedaan word maar dan weten ze er in ieder geval van.
Gast- Gast
Dat is wel het enge hier, woon in het bos in een vrijstaand huisje. Buren hebben we wel maar voor dat die wat horen.. Vriend is gelukkig thuis, maar volgende week begint hij net bij zijn nieuwe baan en werkt hij tot 21:00. Als ik het dan echt niet vertrouw ga ik veilig bij mijn ouders zitten!Rose- schreef:Maura schreef:Als de wiedeweerga de politie bellen. Ondertussen zijn profiel in printscreen zetten en alles registreren wat hij jou stuurt.
+!!! Waarschuw ook de buren, zodra ze iets vreemds horen/opvalt kunnen ze komen kijken of je oke bent...wat freaky zeg:S
Gast- Gast
Ik heb die vriendin ook maar even een berichtje gestuurd, misschien heeft ze nog contact met hem (ze hebben samen een kindje) en kan ze mij geruststellen.
Al geloof ik dat ze, toen ik haar de vorige keer sprak begin dit jaar, zei dat ze met rechtszaken bezig was om alleen de voogdij te krijgen zodat ze geen contact meer hoefden te hebben.
Al geloof ik dat ze, toen ik haar de vorige keer sprak begin dit jaar, zei dat ze met rechtszaken bezig was om alleen de voogdij te krijgen zodat ze geen contact meer hoefden te hebben.
Gast- Gast
Misschien heb je geen buren die je direct te hulp kunnen schieten, maar vast wel vrienden, familie of kennissen in de buurt, die bij één keer telefoon overgaan weten dat ze in de auto op weg naar jou moeten zitten. Niets aan het toeval overlaten.
Gast- Gast
Je noemt behoorlijk wat details: beschrijving van de situatie met je vriendin, beschrijving van wat er daarna gebeurde, van het toevoegen op Facebook, zelfs van je huisje. Ik zou daar wel mee uitkijken. Hij weet kennelijk wel het een en ander van je, hij heeft je ook (even, ik weet niet of je hem alweer verwijderd hebt) op Facebook gehad, dus je weet niet wat hij daar in de gauwigheid heeft meegekregen. Dit mag dan wel een redelijk besloten forum zijn, maar het is en blijft wel internet, straks komt hij erachter dat je hier post, leest dit topic en dan ben je verder van huis. Dus daar zou ik wel mee uitkijken. Want straks ben je wel te vinden.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Daar heb je gelijk in, ik ga even de start post veranderen.Susan schreef:Je noemt behoorlijk wat details: beschrijving van de situatie met je vriendin, beschrijving van wat er daarna gebeurde, van het toevoegen op Facebook, zelfs van je huisje. Ik zou daar wel mee uitkijken. Hij weet kennelijk wel het een en ander van je, hij heeft je ook (even, ik weet niet of je hem alweer verwijderd hebt) op Facebook gehad, dus je weet niet wat hij daar in de gauwigheid heeft meegekregen. Dit mag dan wel een redelijk besloten forum zijn, maar het is en blijft wel internet, straks komt hij erachter dat je hier post, leest dit topic en dan ben je verder van huis. Dus daar zou ik wel mee uitkijken. Want straks ben je wel te vinden.
Gast- Gast
Ik heb je openingspost niet meegekregen, maar uit de reacties te lezen is het een behoorlijk serieuze zaak. Lijkt me doodeng! Sterkte
Gast- Gast
Bedankt voor jullie berichtjes, op een of andere manier geeft dat toch steun.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik heb je openingspost niet meegekregen, maar uit de reacties te lezen is het een behoorlijk serieuze zaak. Lijkt me doodeng! Sterkte
+1, sterkte!!!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ondertussen heb ik van mijn vriendin vernomen dat hij via FB ook contact met haar probeert te krijgen, ze heeft al 6 nep accounts geblokkeerd van hem. Ik ben nu dus bezig alle informatie die ik heb naar Facebook te sturen, misschien kunnen hun er wat meer mee!
De grootste schrik is inmiddels wel verdwenen, en het feit dat hij haar ook alleen maar via Facebook benaderd stelt mij gerust.
De grootste schrik is inmiddels wel verdwenen, en het feit dat hij haar ook alleen maar via Facebook benaderd stelt mij gerust.
Gast- Gast
Kan de politie hier niks mee?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: