Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bang

4 plaatsers

Ga naar beneden

Bang  Empty Bang

Bericht  klavertje za 5 feb 2011 - 1:59

Hoi allemaal,

ik heb een probleempje wat mij best onzeker/bang maakt..
als ik seks had met mn ex(en) ging het zegmaar wat moeilijker als hij "naar binnen" wilde
het leek of hij ergens tegenaan kwam zegmaar..
nu ben ik er toen een keer mee naar de huisarts geweest en het blijkt dat mijn schaambot wss vrij laag ligt..
waardoor het dus wat moeilijker gaat of helemaal niet lukt.

wie herkend dit?
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bang  Empty Re: Bang

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 5:11

Ik herken het niet. Maar het lijkt me erg vervelend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bang  Empty Re: Bang

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 5:14

Ik herken het ook niet maar wel erg vervelend.
Ben je al eens bij een gynaecoloog geweest?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bang  Empty Re: Bang

Bericht  Carra za 5 feb 2011 - 7:15

Wat verelend!

Daar kan zeker niks aan gedaan worden?
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bang  Empty Re: Bang

Bericht  Prosecco za 5 feb 2011 - 19:51

Bij mij en m'n ex ging het ook altijd enorm moeilijk maar ik ben er nooit mee naar de dokter gegaan. Wel maakt het me ontzettend bang om weer sex te hebben. Maar godzijdank heb ik al gemerkt dat mijn date zijn piemel minder groot is. Ik geloof dat die van mijn ex nogal huge was.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bang  Empty Re: Bang

Bericht  klavertje zo 6 feb 2011 - 6:31

haha pros, daar kan het indd ook wel mee te maken hebben, maar ik baal ervan en wordt er onzeker van.. bang dat mn date erop af zal knappen of whatever.. bah..
ben overigens nog niet bij een gynaecoloog geweest ermee..
alleen bij de huisarts..
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bang  Empty Re: Bang

Bericht  Filoria zo 6 feb 2011 - 8:02

Lijkt het je niet fijner om er meer over te weten en een doorverwijzing naar de gyn te vragen? Of vind je dat ook eng?

Als je in bed belandt met je date zou ik op een goed moment even zeggen wat er aan de hand is. Das natuurlijk niet leuk, maar het lijkt me minder ongemakkelijk dan als hij vanalles probeert en het lukt niet en hij weet niet waarom.
Het al vertellen voordat je samen in bed belandt lijkt me wat overdreven, maar misschien denken andere forummers daar anders over?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Bang  Empty Re: Bang

Bericht  klavertje zo 6 feb 2011 - 9:20

nja vind ik wel eng ja..
klinkt heel stom maar ik wil ook graag normaal seks kunnen hebben.. en kan zijn dat het nu met mn date anders is hoor.. want met mn eerste vriend zegmaar heb ik er nooit echt veel last van gehad heb ik het idee..
maar soms ben ik zo bang lijkt wel of het vergroeid is of whatever blegh..
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bang  Empty Re: Bang

Bericht  Filoria zo 6 feb 2011 - 12:00

Nouja dan lijkt me dat je een heel simpel actieplan kunt opstellen:

1. Je gaat het gewoon heel leuk hebben met je date.
2. Mocht het erop lijken dat jullie seks gaan hebben, dan vertel je hem dat het niet altijd even makkelijk gaat bij jou, dus dat hij een beetje voorzichtig moet zijn.
3. Als het lukt, dan lukt het. En als het niet gaat:
4. Weer terug naar de huisarts voor een verwijzing naar de gyn.

Toch?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Bang  Empty Re: Bang

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 12:10

klavertje schreef:nja vind ik wel eng ja..
klinkt heel stom maar ik wil ook graag normaal seks kunnen hebben.. en kan zijn dat het nu met mn date anders is hoor.. want met mn eerste vriend zegmaar heb ik er nooit echt veel last van gehad heb ik het idee..
maar soms ben ik zo bang lijkt wel of het vergroeid is of whatever blegh..

Dan zou ik het gewoon aankijken als ik jou was. Het kan dus blijkbaar per persoon verschillen. Overigens snap ik niet waar je nog voor naar de gyn zou moeten zoals hier gevraagd wordt. Je schaambot zit blijkbaar laag, daar kun je weinig aan doen lijkt mij. Kijk het gewoon aan, een eerste keer met iemand is sowieso al spannend en ik snap dat je angstig bent om het gebeurde maar je kunt altijd nog vertellen wat er aan de hand is als het niet lukt of van te voren als dat je wellicht wat meer op je gemak zou kunnen stellen. Het kan ook gewoon zijn dat je laatste lover gewoon wat onhandiger was ofzo. Ik zou niet gelijk aan vergroeingen denken. Weet ook niet wat ik me daarbij voor zou moeten stellen eerlijk gezegd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bang  Empty Re: Bang

Bericht  Filoria zo 6 feb 2011 - 12:13

Ik heb er verder ook geen verstand van, maar TO zit duidelijk met vragen, en als ze daar antwoord op wil hebben zal ze toch naar de huisarts (en eventueel gynaecoloog) moeten.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Bang  Empty Re: Bang

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 13:12

Prosecco schreef:Bij mij en m'n ex ging het ook altijd enorm moeilijk maar ik ben er nooit mee naar de dokter gegaan. Wel maakt het me ontzettend bang om weer sex te hebben. Maar godzijdank heb ik al gemerkt dat mijn date zijn piemel minder groot is. Ik geloof dat die van mijn ex nogal huge was.
zo ziet hij er niet uit Wink , zo zie je maar weer! Wat leuk dat het zo goed gaat tussen je date en jou..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bang  Empty Re: Bang

Bericht  Prosecco zo 6 feb 2011 - 18:43

klavertje schreef:haha pros, daar kan het indd ook wel mee te maken hebben, maar ik baal ervan en wordt er onzeker van.. bang dat mn date erop af zal knappen of whatever.. bah.. ben overigens nog niet bij een gynaecoloog geweest ermee..
alleen bij de huisarts..

Daarom is het voor mij de allerbelangrijkste reden om alleen maar sex met iemand te hebben die ik echt heel erg leuk vind en vertrouw. (naast het feit dat ik gewoon een net meisje ben :P) Maar als je echt gek op elkaar bent en elkaar vertrouwt dan vind ik dat het niet meer moet geven, en ik verwacht eigenlijk dat mijn date daar hetzelfde over denkt.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bang  Empty Re: Bang

Bericht  Prosecco zo 6 feb 2011 - 18:44

Smikkell schreef:
Prosecco schreef:Bij mij en m'n ex ging het ook altijd enorm moeilijk maar ik ben er nooit mee naar de dokter gegaan. Wel maakt het me ontzettend bang om weer sex te hebben. Maar godzijdank heb ik al gemerkt dat mijn date zijn piemel minder groot is. Ik geloof dat die van mijn ex nogal huge was.
zo ziet hij er niet uit Wink , zo zie je maar weer! Wat leuk dat het zo goed gaat tussen je date en jou..

Ja... smile

Heb jij m'n ex wel eens gezien dan?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bang  Empty Re: Bang

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 18:46

Prosecco schreef:
Smikkell schreef:
Prosecco schreef:Bij mij en m'n ex ging het ook altijd enorm moeilijk maar ik ben er nooit mee naar de dokter gegaan. Wel maakt het me ontzettend bang om weer sex te hebben. Maar godzijdank heb ik al gemerkt dat mijn date zijn piemel minder groot is. Ik geloof dat die van mijn ex nogal huge was.
zo ziet hij er niet uit Wink , zo zie je maar weer! Wat leuk dat het zo goed gaat tussen je date en jou..

Ja... smile

Heb jij m'n ex wel eens gezien dan?
ja..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bang  Empty Re: Bang

Bericht  klavertje ma 7 feb 2011 - 6:01

nja ik weet ook niet of er wat aan te doen is of wat dan ook.. ik hoop het toch (mocht er echt iets mis zitten)
lijkt me toch dat vrijwel iedereen gewoon seks kan hebben zegmaar of nja dat klinkt wel raar haha..
achja, we zien wel.. komt vast goed.. en ik zal ook vast hopelijk niet de enige op deze wereld zijn met dit probleem
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bang  Empty Re: Bang

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum