Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand ervaring met Blackberry Playbook?

Ga naar beneden

Iemand ervaring met Blackberry Playbook? Empty Iemand ervaring met Blackberry Playbook?

Bericht  Bazinga za 3 nov 2012 - 6:19

Iemand? Very Happy Zoek een app waarmee je teksten kunt highlighten in PDF. Liefst gratis!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met Blackberry Playbook? Empty Re: Iemand ervaring met Blackberry Playbook?

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 6:30

Was jij nog niet van de BB af?

Gast
Gast

Iemand ervaring met Blackberry Playbook? Empty Re: Iemand ervaring met Blackberry Playbook?

Bericht  Bazinga za 3 nov 2012 - 6:31

Oh 't is ook niet voor mij Wink Ik ben anti-BB Very Happy Maar een vriendin van me heeft zo'n lel en komt er niet uit..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 6:35

Iedereen die ooit de BB had en over is gegaan naar Android of Iphone, vervloekt de BB. Daaraan doe ik mee. Very Happy

Misschien vriendin aanraden om toch eens te denken aan een andere telefoon? :P

Gast
Gast

Bericht  Bazinga za 3 nov 2012 - 6:37

Ja, alleen is de Playbook geen telefoon maar een tablet Wink Op zich een prima ding, 200,- voor 64 gb 7 inch tablet. Goede tablet! Alleen geen android market of zo dus apps moeten gezocht worden..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 6:39

Deze misschien?

http://www.bb10apps.com/jotsy-playbook-pdf-app-review-pdf-annotating/

Onderaan staat 'checken van free apps'

En ik wist niet eens dat zij een zoiets hadden. Digibeet. Sorry.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 6:41

Ow, ik hou niet van lezen. Dus het kan zijn dat het compleet zinloos is. Zie ik nu, terwijl ik wel een zinnetje lees. Iemand ervaring met Blackberry Playbook? 394967

Echt, niemand heeft iets aan mij. Zou niet eens een poging moeten wagen. Iemand ervaring met Blackberry Playbook? 827601

Gast
Gast

Bericht  Bazinga za 3 nov 2012 - 6:42

Ahw wat ben je weer heerlijk wazig Very Happy Ik snap er geen reet van haha
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 6:44

Sorry! Embarassed

Maar ik heb een link geplakt, gezegd dat eronder een link staat om op te klikken, en dat, dat zou leiden tot een mooie app waarbij highlights kunnen worden gezet in PDF. Maaaaaarrrr, lezen is niet iets wat ik online graag doe. En dus kwam ik erachter dat het waarschijnlijk enkel een review is van een product. Maar zelfs dat heb ik niet eens helemaal gelezen. Iemand ervaring met Blackberry Playbook? 2474380249

Gast
Gast

Bericht  Bazinga za 3 nov 2012 - 6:47

Geniaal Wink Die app ken ik trouwens :p Maar die moet je verbinden met een PC (of zo..) en is vrij wazig.. Maar bedankt voor 't meedenken!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: