Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Blackberry repareren? Iemand ervaring?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Blackberry repareren? Iemand ervaring? Empty Blackberry repareren? Iemand ervaring?

Bericht  Coco wo 10 aug 2011 - 19:13

Ik heb twee kapotte blackberrys liggen, 1 heeft gezwommen en waterschade en de andere is het beeldscherm compleet gebarsten en zo goed als helemaal zwart beeld.
Valt zoiets te repareren of kan ik ze net zo goed in de container gooien?
Iemand uberhaupt een keer een blackberry (of eventueel een iphone) ter reparatie gebracht? Was het de moeite waard of erg prijzig?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackberry repareren? Iemand ervaring? Empty Re: Blackberry repareren? Iemand ervaring?

Bericht  Tiana wo 10 aug 2011 - 20:04

Ik zou die met het kapotte scherm laten maken denk ik. Van die met de waterschade weet je niet hoe ernstig het van binnen beschadigd is. Als het bij die andere alleen het scherm is, kan het wel denk ik.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Blackberry repareren? Iemand ervaring? Empty Re: Blackberry repareren? Iemand ervaring?

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 20:07

Toevallig heb ik ervaring met beide, haha. Waterschade kostte 40 euro om te repareren, maar dan wel bij een mannetje die we via via kennen, dus niet via Vodafone. Die rekent 100 euro volgens mij. Beeldscherm laten maken is wel duur, kost bij dat mannetje al 150 euro. Voor dat geld heb ik via MP een nieuwe gekocht...

Gast
Gast

Bericht  Coco wo 10 aug 2011 - 21:35

Die met waterschade doet het steeds weer een weekje met een nieuwe batterij en dan is hij weer dood. Duur grapje al die batterijen, dus zo ernstig is het. Ik ga het niet bij vodafone laten doen, probeer het bij een Turks zaakje in de stad, als ik het al ga doen, even kijken wat hun schatting is, denk max 50-60 eraan uit wil geven.
150 voor een beeldscherm vind ik idd teveel, dan koop ik liever een nieuwe. Very Happy

Thnx.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Inge do 11 aug 2011 - 0:28

Hier ook een kapotte BB, zit een mini barstje in het scherm en allemaal zwarte vocht (?) vlekken in mijn scherm.
Heb over 2 weken een Iphone dus dan kan de bb weg... is nu heel irritant want zie halve teksten van smsjes/whatsapp/ping niet.

je kan je mobiel ook hierheen opsturen http://www.gsmloket.nl/
voor een bb waar het scherm niet meer van aan gaat / scherm kapot is krijg je nog 31,-
geloof dat je wel de verzendkosten zelf nog moet betalen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: