Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor auto verzekering hebben jullie?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Wat voor auto verzekering hebben jullie? Empty Wat voor auto verzekering hebben jullie?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 20:01

Ik heb nu een hele simpele verzekering afgesloten alleen een wa + een klein inzittende.

Maar twijfel nu toch heel erg is een casco niet veel beter???

Ik heb 1,5 jaar geen verzekering op mijn naam gehad daarvoor heb ik een jaar of 3 schade vrije jaren opgebouwd. Klopt het dat ik die nu niet mag gebruiken omdat er een te lange tussentijd tussen is geweest?

groetjes.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto verzekering hebben jullie? Empty Re: Wat voor auto verzekering hebben jullie?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 22:17

Ik heb WA beperkt casco en ik heb eerlijk gezegd helemaal geen idee wat dat nou precies inhoudt... Ik heb 9 schadevrije jaren, 75% korting. Ik heb een oud autootje, van 2000, dus die is toch niet veel meer waard en dan vind ik het niet zinvol om hem duurder te verzekeren. Ik heb al 2x een aanrijding gehad buiten mijn schuld en dat is steeds netjes opgelost, dus ik ben tot nu toe wel tevreden met mijn verzekering. Mocht ik ooit geld hebben voor een duurdere (nieuwere) auto dan zou ik hem wel beter verzekeren. Wat voor auto heb jij?

Gast
Gast

Wat voor auto verzekering hebben jullie? Empty Re: Wat voor auto verzekering hebben jullie?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 22:33

WA + hebben wij.

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 vr 4 feb 2011 - 22:49

all risk en inzittende verzekering

en me tde andere auto wa+ en inzittende verzekering
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Shadowfax vr 4 feb 2011 - 23:25

.

Laatst aangepast door Shadowfax op ma 2 sep 2013 - 1:28; in totaal 1 keer bewerkt
Shadowfax
Shadowfax
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 132
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 23:26

WA met inzittendenverzekering en accessoires tot €500.

Ik heb 2 schadevrije jaren en 37% korting.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 23:30

All risk met inzittendenverzekering. Ik heb 13 schadevrije jaren, dus heel veel betaal ik niet meer.

Gast
Gast

Bericht  Polly za 5 feb 2011 - 0:27

Ik ben alleen WA verzekerd, maar ik bouw geen schadevrije jaren op omdat ik onder het bedrijf van mijn ouders verzekerd ben.

Het hangt van je auto af welke verzekering het beste is voor je. Een all-risk verzekering heeft geen nut voor een oude auto, bijvoorbeeld.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Jeanette za 5 feb 2011 - 1:33

All risk met inzittendenverzekering.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  JustMeDaan za 5 feb 2011 - 6:48

All risk met inzittenden en bijstandverzekering. Auto is 4 en half jaar oud.
4 schadevrije jaren en 75% korting

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: