Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen?

+9
Parisienne
PapillonRose
Theeleut
-Ieniemienie-
NoMercy
SarahKey
Slakje
Steep
Floor
13 plaatsers

Ga naar beneden

tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen? Empty tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen?

Bericht  Floor ma 11 maa 2013 - 22:14

Hoe vermaken jullie je kindje (van ongeveer 1.5jaar) achter in de auto tijdens een lange rit.
We zijn net op vakantie geweest dat was 2 uur rijden. Het ging niet echt super, hij verveelt zich, gaat krijsen, gooien met alles. Maar nu gaan we van de zomer 6 uur rijden om op vakantie te gaan, wat dan? Hoe kan ik zorgen dat hij het wat leuker heeft in de auto.


Laatst aangepast door Floor op za 23 maa 2013 - 2:51; in totaal 2 keer bewerkt
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen? Empty Re: tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen?

Bericht  Steep ma 11 maa 2013 - 22:16

Wij hebben een dvd speler in de auto.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen? Empty Re: tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen?

Bericht  Slakje ma 11 maa 2013 - 22:20

Ik heb superleuk spelletje op mijn gsm (als ze er met haar vinger op drukt, op het scherm verschijnt er een figuurtje, en het maakt heel veel geluidjes) en daar speelt ze meestal mee. Of ze slaapt.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen? Empty Re: tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen?

Bericht  SarahKey ma 11 maa 2013 - 22:21

Wij rijden regelmatig naar mijn familie, en dat is 1,5 uur rijden.
Het eerste half uur kan hij zich nog prima vermaken met alleen naar buiten kijken.
(of de zonneschermpjes slopen tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen? 2474380249)
Daarna verveeld hij zich wel. Of hij valt soms in slaap maar meestal niet meer.
Wij hebben zoiets voor in de auto:
tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen? $T2eC16hHJG!E9nm3sBtZBQ-!K3sh8w~~60_84
Ook ligt er standaard een knisperboekje van Dikkie Dik in de auto. Dat blijft hij leuk vinden.
En het laatste kwartier houd 1 van ons hem bezig met kiekeboe spelletje of liedjes zingen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen? Empty Re: tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen?

Bericht  NoMercy ma 11 maa 2013 - 22:52

Steep schreef:Wij hebben een dvd speler in de auto.

+1, ideaal! En wij zingen graag liedjes onderweg Wink
NoMercy
NoMercy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen? Empty Re: tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen?

Bericht  -Ieniemienie- ma 11 maa 2013 - 23:39

WIj hebben wat kartonnen boekjes in de auto liggen.
En twee van die kleine magnetische tekenbordjes.
Tot nu toe gaat dat prima.
Van de zomer gaan we naar Italie dus daar ga ik nog wat leuke dingen voor bedenken.
Al hoop ik dat ze een groot deel slapen.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen? Empty Re: tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen?

Bericht  Theeleut ma 11 maa 2013 - 23:45

Hij neemt meestal zelf wat auto's mee. Voor langere stukken doen we een dvd afspelen.
Dochter vermaakt zich met haar computerspelletje, mp3 speler of dvd kijken.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen? Empty Re: tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen?

Bericht  PapillonRose di 12 maa 2013 - 2:06

Tot nu toe hier eigenlijk geen problemen. Of ze slaapt, of ze kijkt naar buiten of in de spiegel die er voor haar hangt. Maar wij rijden vrijwel nooit langer dan 1,5 uur, op vakantie na (maar dan max 4 uur en dan stoppen we tussendoor ook nog even). Nog geen speelgoed of vermaak nodig gehad. Ik heb wel altijd wat mee voor het geval dat. En dat kan vanalles zijn, meestal gewoon wat speelgoed van thuis.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen? Empty Re: tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen?

Bericht  Parisienne di 12 maa 2013 - 2:28

Wij maken geregeld autoritten van ruim 1,5 uur. N. heeft meestal wat poppetjes in een tasje mee die ze bij zich heeft. Of we plannen het zo in tijdens het moment dat ze moe wordt 's middags. Thuis slaapt ze niet meer, in de auto wel. Als ze zich echt gaat vervelen gaat de tablet aan, daar staan wat leuke films voor haar op. Hier hebben we een speciale houder voor aan de hoofdsteun voor aangeschaft. Eigenlijk nooit echt problemen tijdens deze autoritten. Wel gaan we v/d zomer naar Zuid Frankrijk (dit jaar 3 x heen en weer Rolling Eyes ), daar kijk ik wel een beetje tegenop, hahah!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen? Empty Re: tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen?

Bericht  Caroow di 12 maa 2013 - 2:31

Ik denk dat ik tegen die tijd ook ga zorgen voor een dvd-speler in de auto, worden kinderen daar niet snel wagenziek door?

Zelf slaap ik altijd in de auto, ook als kind. Lekker makkelijk voor mijn ouders, die hebben heel Europa doorgereden terwijl ik sliep.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen? Empty Re: tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen?

Bericht  Parisienne di 12 maa 2013 - 2:38

Hier heeft N. geen last van iets lezen/kijken in de auto. Dat verschilt erg per kind. Ik kon vroeger ook altijd alles in de auto, ik las altijd graag boeken tijdens lange autoritten. Mijn vriend daarentegen kon daar weer niet tegen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen? Empty Re: tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen?

Bericht  nillis di 12 maa 2013 - 2:43

Naar buitenland vakanties rijden we 's nachts en bij lange autoritten hier dan hebben we een dvd speler of we gaan in slaaptijd rijden. Maar T vermaakt zich ook wel een 1 uur in de auto zonder vermaak van iets.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen? Empty Re: tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen?

Bericht  Floor di 12 maa 2013 - 3:25

Bedankt allemaal, ik ga vanavond uitgebreid lezen wat jullie hebben geschreven.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen? Empty Re: tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen?

Bericht  Fearie di 12 maa 2013 - 8:16

tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen? 11135a

Wij hebben deze gekocht en is een succes bij D. Op de langere stukken hebben we nu een houder voor de tablet zodat een filmpje afgespeeld kan worden.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen? Empty Re: tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen?

Bericht  Gast di 12 maa 2013 - 8:22

Op Pinterest staan ook hele leuke dingen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen? Empty Re: tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen?

Bericht  Floor di 12 maa 2013 - 22:04

@all, bedankt voor jullie reacties.

Slakje, welk spelletje is dat?

Sarah, dat stuur is ook leuk. Misschien daar maar eens voor kijken in de winkel.

Ieniminie, die magneetbordjes kan je jongste daar goed mee overweg? Lijkt me namelijk wel leuk voor hem. Heb je nog een speciaal merk of gewoon een goedkope?

Fearie, die is ook leuk, waar is die van?

en zoals ik het verder lees is een tablet of dvdspeler toch wel erg handig Very Happy beide hebben we niet helaas.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen? Empty Re: tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen?

Bericht  -Ieniemienie- wo 13 maa 2013 - 2:51

Floor schreef:
Ieniminie, die magneetbordjes kan je jongste daar goed mee overweg? Lijkt me namelijk wel leuk voor hem. Heb je nog een speciaal merk of gewoon een goedkope?

Ja hoor ons zoontje kan er goed mee overweg.
Hij kwast erop, en haalt het weer weg.
Wij hebben twee van deze in de auto:
LINK
Die zijn niet zo groot en kan dus makkelijk mee.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen? Empty Re: tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen?

Bericht  studiebol wo 13 maa 2013 - 3:11

Wij maken ook wel regelmatig langere autoritten, maar ik geef ze eigenlijk nooit speelgoed, dat valt dan weer kunnen ze er niet bij wordt het weer een drama Laughing Meestal kijken ze wat naar buiten, zingen we een liedje en vaak vallen ze gewoon in slaap.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen? Empty Re: tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen?

Bericht  Fearie wo 13 maa 2013 - 7:20

Het auto stuurtje is van Taf toys, d heeft het voor zijn verjaardag gekregen. En is nog steeds leuk.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen? Empty Re: tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen?

Bericht  Floor za 23 maa 2013 - 1:06

nog een vraag je aan iedereen die een tablet heeft.
Welke tablet heb je, en wat voor iets om het in de auto op te hangen/vast te maken?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen? Empty Re: tablet in de auto, welke hebben jullie voor de kinderen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum