Gezelschapsspel peuter
+12
M@niek
Liadan
jena
Susan
_Jet
Tania
meisje
Jasmine
Parisienne
Char1
Jade
kwak
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Gezelschapsspel peuter
Elodie schreef:Dat vind ik ook ja.meisje schreef:Van Haba hebben ze leuke spellen.
Inderdaad, ze hebben veel en ook op leeftijd! Erg leuk!
Het knappekoppenspel lijkt mij ook erg leuk, heb ik goede dingen over gelezen. Denk dat ik die haal voor Sinterklaas.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
M@niek schreef:Balloon schreef:M@niek schreef:Waar kun je eigenlijk loco bambino kopen? Ik lees er veel over op het forum, lijkt mij een leuke uitdaging voor f.elice.
Bij de speelgoedwinkel en zag het bij Bruna ook liggen.
thx!
Ik zit nu ff op MP te kijken maar daar zie ik alleen maar staan vanaf 3 - 5 jaar. Maar ik las hier ergens ook vanaf 2 jaar?
Het kan idd wel vanaf 2 jaar, niet alle opdrachten maar samen lukken hier de meeste opdrachtjes wel. Wij hadden er een boekje van Dikkie Dik bij (ik leen het steeds van de bieb)
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Memory, kun je aanpassen met aantal plaatjes..
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Voor Sinterklaas en kerst heb je er niets aan maar in januari is de NOT weer ( Nederlandse Onderwijs Tentoonstelling) er zijn daar vaak erg leuke en leerzame spellen te koop ook voor deze leeftijdsgroep. Je betaalt, als niet leerkracht zijnde, wel entree.
Ik baal enorm dat ik dit jaar niet kan gaan, ik meen dat eind januari de beurs is, ik ben 17 januari uitgerekend...dus mocht ze iets eerder komen dan ben ik daar wel even vd partij.
Ik baal enorm dat ik dit jaar niet kan gaan, ik meen dat eind januari de beurs is, ik ben 17 januari uitgerekend...dus mocht ze iets eerder komen dan ben ik daar wel even vd partij.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:M@niek schreef:Balloon schreef:M@niek schreef:Waar kun je eigenlijk loco bambino kopen? Ik lees er veel over op het forum, lijkt mij een leuke uitdaging voor f.elice.
Bij de speelgoedwinkel en zag het bij Bruna ook liggen.
thx!
Ik zit nu ff op MP te kijken maar daar zie ik alleen maar staan vanaf 3 - 5 jaar. Maar ik las hier ergens ook vanaf 2 jaar?
Het kan idd wel vanaf 2 jaar, niet alle opdrachten maar samen lukken hier de meeste opdrachtjes wel. Wij hadden er een boekje van Dikkie Dik bij (ik leen het steeds van de bieb)
Ik hen een boekje van Bambino Loco gekocht bij Bol.com die geschikt is vanaf 2jaar. Bambino loco basisdoos heb ik via MP gekocht voor 7,50 incl. verzenden.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ik ben nou ff bij bart smit aant kijken, is nu 15% korting alleen de korting gaat er niet af!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» angst bij een peuter
» Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word
» Gezelschapsspel gezocht voor kinderen 8/10 jaar
» Aften bij een peuter?
» Verliefde peuter
» Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word