Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Show het lelijkste in je huis!

+28
Derpy
mzcharlotte
Jeanette
Lady Starstruck
Coccinelle
Mermaid
*Troela*
Pompoen
Susan
Twellie
Caroow
Lenthe
Flower_L
Bimbam
Arwyn
Jerry
Sarah1985
LDJ
VeryCherry
Elliot
Shisha
Parisienne
Gympie
Raindrop
Mamsie
Annemoontje
Bazinga
Marin
32 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Show het lelijkste in je huis! - Pagina 2 Empty Re: Show het lelijkste in je huis!

Bericht  Marin vr 2 nov 2012 - 10:12

Haha leuk dat jullie m zo lelijk vinden dat ie leuk is, dat heb ik ook!

Omdat ik wat tijd over heb, het verhaal er achter:

Zoals jullie wel weten had ik een kat, Mitzi, en ik moest haar helaas afstaan omdat m'n vriend allergisch is. De beste vriend van m'n vriend noemde haar altijd Miffy en pestte me er altijd mee dat ik een kat had want dat vond ie suf.
Affijn, toen we het huis van de opa en oma van m'n vriend gingen opruimen vonden we dit schilderijtje daar en hadden we zoiets van aaaaah die is lelijk, die gaan we aan die beste vriend geven om m terug te pesten omdat ie mij met Miffy/Mitzi pest.
Alleen toen was t per ongeluk alsnog weggegooid en is m'n schoonmoeder nog de container ingedoken om m op te duikelen. Ongeschonden nog ook.
Dus hebben we dit prachtige cadeau aan z'n beste vriend gegeven, die m verplicht moest laten staan in z'n huis :-) was ie uiteraard erg blij mee.
Komen we terug van vakantie.... Drie keer raden wat die smiecht bij ons thuis heeft gezet....

En sindsdien ben ik er stiekem wel aan gehecht ;-) maar nu gaan we m voor zijn verjaardag weer inpakken en aan hem geven!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Show het lelijkste in je huis! - Pagina 2 Empty Re: Show het lelijkste in je huis!

Bericht  Caroow vr 2 nov 2012 - 10:16

Dan kan het nog zo lelijk zijn, met zo'n verhaal erachter is het toch alsnog leuk om in huis te hebben?

Ik snap echt niet dat mensen een erfstuk liever kwijt dan rijk zijn, dat vind ik echt heel erg.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Parisienne vr 2 nov 2012 - 10:20

Caroow schreef:Dan kan het nog zo lelijk zijn, met zo'n verhaal erachter is het toch alsnog leuk om in huis te hebben?

Ik snap echt niet dat mensen een erfstuk liever kwijt dan rijk zijn, dat vind ik echt heel erg.
Ik persoonlijk heb écht niet veel met dat soort dingen, ook niet als het om dingen gaat van mijn eigen familie. Ik maak er dan bijvoorbeeld liever een foto van om naar te kijken en op die manier herinneringen op te halen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Twellie vr 2 nov 2012 - 10:20

Ik vind zowel de fazant als het schilderij gewoon leuk smile.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Marin vr 2 nov 2012 - 10:20

Haha ja ik vind dat soort dingen wel grappig!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Jerry vr 2 nov 2012 - 10:47

Het lelijkste dat ik in huis heb, is een stro-kip. Ook zo'n kutkadootje van een paar vriendinnen. Die rouleert al jaren in onze vriendinnengroep en dit jaar was ik aan de beurt... Gelukkig houdt binnenkort één van de meiden een housewarming Very Happy
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Susan vr 2 nov 2012 - 10:53

Wij hadden Ajax-behang en Ajax-vloerbedekking in het zolderkamertje, maar dat is toevallig net weg. Het was nog van de vorige bewoners en we deden niks met dat kamertje, tot nu. Dus nu ligt er laminaat en zijn de muren geverfd.

Oh ja, en ik had een foeilelijk gipsen fotolijstje, maar die heb ik zilver geverfd en die is nu leuk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Pompoen vr 2 nov 2012 - 11:16

Oh man, daar kan ik echt niet aan beginnen... Mijn man heeft op sommige vlakken echt een wanstaltige smaak en ik word af en toe helemaal gek van alle erfstukken...sommige zijn leuk, maar wij hebben het halve huishouden van zijn ouders zo'n beetje in huis staan. 't Word beetje bij beetje wel minder wat erg fijn is maar ik zou ook niet willen dat mijn man dingen waar hij aan gehecht is weg doet.

Zo hebben we allemaal ouwe donkere schilderijen en posters, ik word er soms een beetje triest van. Die hangen overigens lang niet allemaal door het huis. Er is een schilderij van een bekende schilder dat mijn man geweldig vind, ik zelf vind het niet mooi, het is niet mijn stijl, het is vergeeld en er zit een gruwelijke protserige lijst omheen die er totaal niet bij past. Het heeft heel lang in de woonkamer gehangen, maar inmiddels is er geen plek meer voor omdat er overal boekenkasten staan.

Nou ja en dan wil ik het niet hebben over beeldjes en schemerlampen... Oh en die degelijke eikenhouten eetkamerstoelen die overal door het huis zwerven... :O Het zit overigens heerlijk, maar ze willen maar niet kapot...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  *Troela* vr 2 nov 2012 - 11:24

Mijn moeder heeft zo'n lijst die leuk is door de lelijkheid.

Er zit een foto in van haar over over grootmoeder, en ons mam heeft hem van opa gekregen. Opa wilde de foto absoluut niet hebben omdat hij over over grootmoeder een ontzettend lelijke vrouw vond.

En toch heeft het echt iets als je de foto ziet hangen, en ga ik hem lekker erven van mijn moeder Wink

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 21:20

Ik heb dit haakschilderijtje in de kringloop gevonden, en ondanks andere mensen 'm lelijk kunnen vinden, vind ik het een prachtig ding smile ik móest hem gewoon hebben, zelfs met die gouden kitscherige lijst.

Show het lelijkste in je huis! - Pagina 2 Foto-OITPEYAG-1

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 22:09

Niets smile

Mijn vriend heeft geen oude rommeltjes en ik bewaar oude rommeltjes niet als ik ze lelijk vind.

Gast
Gast

Bericht  Mermaid za 3 nov 2012 - 0:39

onze keuken. Heb er geen foto van maar vind m niet mooi. We zijn dan ook aan het kijken voor een nieuwe (deze is nog overgebleven van de vorige bewoners, turkish design zullen we maar zeggen)
Verder is er niks in huis wat ik echt lelijk vind.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  SoGood za 3 nov 2012 - 0:49

Ik denk dat ik stem voor onze ENORME flatscreen tv. Mijn vriend is er verliefd op maar omg wat een lelijk ding. En dat onderkantdingetje van de tv waar deze op rust. Zwart glans, brrr.

Verder ons bed, ook echt een lelijk ding maar we zijn bezig met een nieuwe!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Coccinelle za 3 nov 2012 - 4:12

Sogood schreef:Ik denk dat ik stem voor onze ENORME flatscreen tv. Mijn vriend is er verliefd op maar omg wat een lelijk ding. En dat onderkantdingetje van de tv waar deze op rust. Zwart glans, brrr.

Verder ons bed, ook echt een lelijk ding maar we zijn bezig met een nieuwe!

Hier ook, vreselijk vind ik hem. Gelukkig begint de onze mankementen te vertonen en heb ik mijn vriend zo ver gekregen dat als we een nieuwe kopen het een tv wordt welke 2 maten kleiner is als deze.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lady Starstruck za 3 nov 2012 - 4:34

Foto is niet echt geschikt voor jeugdige kijkers Wink

Maar dit dus. Ooit gekregen van mijn moeder vanuit Griekenland voor de grap. Maar het is wel een lelijk ding (sorry mam als je ooit meeleest) Laughing
Show het lelijkste in je huis! - Pagina 2 IMG442
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Jerry za 3 nov 2012 - 4:35

is dat nou een peper en zoutstel?! Laughing
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Lady Starstruck za 3 nov 2012 - 4:37

Jerry schreef:is dat nou een peper en zoutstel?! Laughing

whaha ja klopt Laughing
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 4:48

lol!

Gast
Gast

Bericht  Jeanette za 3 nov 2012 - 5:00

Whahahahahahaha!! Geweldig! lol!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  mzcharlotte zo 11 nov 2012 - 0:59

We hebben wat computerspullen te leen gehad en nu we het aan het opruimen zijn, kan ik met eerlijkheid zeggen dat dít het walgelijkste in huis is... bah.

Show het lelijkste in je huis! - Pagina 2 P1000589
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Derpy ma 12 nov 2012 - 6:10

Een schoolplaat van zo'n 1 bij 1 meter met de ENCI-fabriek erop. Heel lief, maar ik wil niet tegen een fabriek aankijken in mijn huis.
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 8:15

Zo'n bloempottending:

Show het lelijkste in je huis! - Pagina 2 SAM_0921

Maar gekregen van een leerling van me, kan het niet over mijn hart verkrijgen het weg te doen.

Gast
Gast

Bericht  SoGood ma 12 nov 2012 - 8:17

Charlie, volgens mij heb je zojuist gewonnen.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  litllejoy ma 12 nov 2012 - 8:30

Lady Starstruck schreef:Foto is niet echt geschikt voor jeugdige kijkers Wink

Maar dit dus. Ooit gekregen van mijn moeder vanuit Griekenland voor de grap. Maar het is wel een lelijk ding (sorry mam als je ooit meeleest) Laughing
Show het lelijkste in je huis! - Pagina 2 IMG442

Haha die heb ik dit jaar gekregen van een vriendin.. Ook uit griekenland.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Lady1984 ma 12 nov 2012 - 9:02

Show het lelijkste in je huis! - Pagina 2 Mc3moj

Is het niet prachtig Laughing
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: