Als ik nu bij je op de stoep zou staan...
+32
Happinaz
SarahKey
Snoopy
Caramba
Arwyn
LDJ
Highway
RYW
Lonely Goatherd
bolus26
Shisha
Rush
mii_joyce
SoGood
Elliot
Caresses
sanne-84
Paper Crown
Ella
Ibbeltje
Roxi3
mzcharlotte
Pompoen
Carra
Lenthe
girli
Tania
Annemoontje
RioolSpook
Inge
silly-one
Marin
36 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Als ik nu bij je op de stoep zou staan...
Zou je dan opendoen? Is je huis aan kant of juist niet? Hoe zou ik je aantreffen?
Gast- Gast
Re: Als ik nu bij je op de stoep zou staan...
Ja hoor, kom maar langs! Zit wel in pyjama, maar wanneer niet
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Kom maar binnen, ik maak wel ruimte op het moment dat het nodig is. Als overal zooi ligt zou ik het zeggen, maar het wel verplaatsen zodat je kan zitten.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Ja hoor, kom maar binnen :-) Het huis is redelijk aan kant.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Nee. Laat geen vreemden binnen. En ja, het is netjes genoeg om bezoek binnen te laten.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Nee veel te laat om iemand binnen te laten En ik heb ook in een oude pyjama aan, mijn haar is in de war. Maar mijn huis is redelijk aan kant.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Je mag naar binnen hoor. Als je de zooi een beetje aan de kant schuift kun je erbij zitten/liggen op onze grote hoekbank. Ik zit wel in pyjama.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Kom gerust binnen, maar let niet op de enorme stapels was die op de gangen en in de kamers liggen. En oh ja, ik moet ook nodig de stofzuiger door het huis halen.
Gast- Gast
Als ik heel snel de tafel opruim, is het te doen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik zit in dubio. Ik wil bekenden altijd wel binnen laten, ongeacht tijdstip (nouja, als ik slaap, alleen als het een noodgeval is) en het interesseert me niet zoveel hoe het huis eruit ziet (redelijk netjes op dit moment), maar ik kan jou niet onder mijn "bekenden" rekenen. Als ik wat langer contact met je zou hebben en ik denk dat je te vertrouwen ben, mag je altijd binnen komen (hoewel ik nu in bed lig )
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Ik doe nu niet meer open hoor! Ik lig al in bed.
Mijn huis is wel redelijk netjes. Vanavond een beetje opgeruimd omdat ik morgen eters krijg.
Mijn huis is wel redelijk netjes. Vanavond een beetje opgeruimd omdat ik morgen eters krijg.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Als je even laat weten dat jij het bent...
Mijn huis is niet echt aan kant, maar ik zou je ook niet boven laten, alleen maar in de keuken, die is redelijk op orde voor ons doen haha.
Ik zou trouwens niet iedereen binnen laten, maar met jou vind ik het wel gezellig!
Mijn huis is niet echt aan kant, maar ik zou je ook niet boven laten, alleen maar in de keuken, die is redelijk op orde voor ons doen haha.
Ik zou trouwens niet iedereen binnen laten, maar met jou vind ik het wel gezellig!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Bij mij mag je gerust langskomen hoor, gezellig juist! Maar verwacht niet dat het aan kant is.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Als ik zou weten dat jij het bent wel. Als ik niet weet wie het is zou ik niet opendoen. Ik zit namelijk met m'n bril op, iets waarmee ik normaal niet naar buiten treed.
Gast- Gast
Ik ga nu naar bed, dus helaas, de deur gaat op slot! Te laat!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ja hoor, bij ons mag iedereen binnen komen. T zal niet de eerste keer zijn dat ik (voor mij) vreemden te slapen heb; mijn huis staat echt voor bijna iedereen open!
Het is nu redelijk opgeruimd, maar ik zit wel in trainingsbroek, dus dat moet je dan maar voor lief nemen.
Het is nu redelijk opgeruimd, maar ik zit wel in trainingsbroek, dus dat moet je dan maar voor lief nemen.
Gast- Gast
Mijn huis is aan kant dus van mij mag je binnenkomen, ik ga alleen wel over 10 minuten werken dus dan moet je weer weg.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Ligt wel wat rommel maar het kan wel hoor Al moet ik zo gaan werken dus komt het helaas niet goed uit
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ja, je mag binnen komen. Het huis ziet er opgeruimd uit.
Gast- Gast
Ik had al op bed gelegen, ik had nog wel open gedaan maar je niet meer binnen gelaten.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ja hoor! Gezellig. In de hoek onder de trap staan wel 10 grote dozen vol met babyprul die door de weken heen zijn bezorgd en eerlijk gezegd vond ik het wel gezellig staan haha. Maar boven is het netjes, en beneden is het netjes. Mijn man ligt nog wel te snurken dus ons bed is niet netjes.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Als je nu zou aanbellen zou ik daar niet happy van worden, want dan zou ik mn bed uitmoeten.
Huis is wel netjes (gister gepoetst) alleen zou ik heel snel de hondendeken van de bank af moeten halen
Huis is wel netjes (gister gepoetst) alleen zou ik heel snel de hondendeken van de bank af moeten halen
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Ja dan zou ik opendoen. En het leuk vinden dat je helemaal van ver langskomt terwijl je me eigenlijk niet kent.
Je zou me aantreffen in een badjas, dus zou ik je wat drinken aanbieden, achter het forum zetten zodat ik me snel klaar kan maken.
Het huis is gelukkig al redelijk netjes, dus daar hoef ik mij niet druk om te maken.
Je zou me aantreffen in een badjas, dus zou ik je wat drinken aanbieden, achter het forum zetten zodat ik me snel klaar kan maken.
Het huis is gelukkig al redelijk netjes, dus daar hoef ik mij niet druk om te maken.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Hoe graag ik ook zou willen, ik zou niet open kunnen doen. Ik ben namelijk niet thuis. Maar als ik wel thuis was geweest was je van harte welkom binnen hoor. Het huis is (redelijk) netjes, er staat alleen een grote mand onopgevouwen schone was in de badkamer, maar daar kijk je wel doorheen toch?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ja hoor, kom maar binnen. Ligt alleen wat kleding op de bank, en mijn vriend is niet echt aangekleed.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» niet zelf zitten, maar wel staan/optrekken/los staan
» Maak jij je stoep sneeuwvrij?
» Maken jullie de stoep voor je huis sneeuwvrij?
» Ik kom in E.B te staan
» Hoe zou dit staan?
» Maak jij je stoep sneeuwvrij?
» Maken jullie de stoep voor je huis sneeuwvrij?
» Ik kom in E.B te staan
» Hoe zou dit staan?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: