Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als ik nu bij je op de stoep zou staan...

+32
Happinaz
SarahKey
Snoopy
Caramba
Arwyn
LDJ
Highway
RYW
Lonely Goatherd
bolus26
Shisha
Rush
mii_joyce
SoGood
Elliot
Caresses
sanne-84
Paper Crown
Ella
Ibbeltje
Roxi3
mzcharlotte
Pompoen
Carra
Lenthe
girli
Tania
Annemoontje
RioolSpook
Inge
silly-one
Marin
36 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Als ik nu bij je op de stoep zou staan... Empty Als ik nu bij je op de stoep zou staan...

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 10:31

Zou je dan opendoen? Is je huis aan kant of juist niet? Hoe zou ik je aantreffen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik nu bij je op de stoep zou staan... Empty Re: Als ik nu bij je op de stoep zou staan...

Bericht  Marin do 1 nov 2012 - 10:32

Ja hoor, kom maar langs! Zit wel in pyjama, maar wanneer niet nerd

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Als ik nu bij je op de stoep zou staan... Empty Re: Als ik nu bij je op de stoep zou staan...

Bericht  silly-one do 1 nov 2012 - 10:34

Kom maar binnen, ik maak wel ruimte op het moment dat het nodig is. Als overal zooi ligt zou ik het zeggen, maar het wel verplaatsen zodat je kan zitten.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Inge do 1 nov 2012 - 10:36

Ja hoor, kom maar binnen :-) Het huis is redelijk aan kant.

Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  RioolSpook do 1 nov 2012 - 10:41

Nee. Laat geen vreemden binnen. En ja, het is netjes genoeg om bezoek binnen te laten.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905

Bericht  Annemoontje do 1 nov 2012 - 10:46

Nee veel te laat om iemand binnen te laten Razz En ik heb ook in een oude pyjama aan, mijn haar is in de war. Maar mijn huis is redelijk aan kant.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Tania do 1 nov 2012 - 10:48

Je mag naar binnen hoor. Als je de zooi een beetje aan de kant schuift kun je erbij zitten/liggen op onze grote hoekbank. Ik zit wel in pyjama.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 10:50

Kom gerust binnen, maar let niet op de enorme stapels was die op de gangen en in de kamers liggen. En oh ja, ik moet ook nodig de stofzuiger door het huis halen. Als ik nu bij je op de stoep zou staan... 1578173417

Gast
Gast

Bericht  girli do 1 nov 2012 - 10:51

Als ik heel snel de tafel opruim, is het te doen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Lenthe do 1 nov 2012 - 10:51

Ik zit in dubio. Ik wil bekenden altijd wel binnen laten, ongeacht tijdstip (nouja, als ik slaap, alleen als het een noodgeval is) en het interesseert me niet zoveel hoe het huis eruit ziet (redelijk netjes op dit moment), maar ik kan jou niet onder mijn "bekenden" rekenen. Als ik wat langer contact met je zou hebben en ik denk dat je te vertrouwen ben, mag je altijd binnen komen (hoewel ik nu in bed lig Wink)
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Carra do 1 nov 2012 - 10:58

Ik doe nu niet meer open hoor! Ik lig al in bed.

Mijn huis is wel redelijk netjes. Vanavond een beetje opgeruimd omdat ik morgen eters krijg.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Pompoen do 1 nov 2012 - 10:59

Als je even laat weten dat jij het bent...

Mijn huis is niet echt aan kant, maar ik zou je ook niet boven laten, alleen maar in de keuken, die is redelijk op orde voor ons doen haha.
Ik zou trouwens niet iedereen binnen laten, maar met jou vind ik het wel gezellig! Laughing
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  mzcharlotte do 1 nov 2012 - 11:09

Bij mij mag je gerust langskomen hoor, gezellig juist! Maar verwacht niet dat het aan kant is.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 11:12

Als ik zou weten dat jij het bent wel. Als ik niet weet wie het is zou ik niet opendoen. Ik zit namelijk met m'n bril op, iets waarmee ik normaal niet naar buiten treed.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen do 1 nov 2012 - 11:30

Ik ga nu naar bed, dus helaas, de deur gaat op slot! Te laat!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 13:26

Ja hoor, bij ons mag iedereen binnen komen. T zal niet de eerste keer zijn dat ik (voor mij) vreemden te slapen heb; mijn huis staat echt voor bijna iedereen open!
Het is nu redelijk opgeruimd, maar ik zit wel in trainingsbroek, dus dat moet je dan maar voor lief nemen.

Gast
Gast

Bericht  Roxi3 do 1 nov 2012 - 18:31

Mijn huis is aan kant dus van mij mag je binnenkomen, ik ga alleen wel over 10 minuten werken dus dan moet je weer weg.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Ibbeltje do 1 nov 2012 - 18:33

Ligt wel wat rommel maar het kan wel hoor smile Al moet ik zo gaan werken dus komt het helaas niet goed uit :P
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 19:11

Ja, je mag binnen komen. Het huis ziet er opgeruimd uit.

Gast
Gast

Bericht  Ella do 1 nov 2012 - 20:10

Ik had al op bed gelegen, ik had nog wel open gedaan maar je niet meer binnen gelaten.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Paper Crown do 1 nov 2012 - 20:15

Ja hoor! Gezellig. In de hoek onder de trap staan wel 10 grote dozen vol met babyprul die door de weken heen zijn bezorgd en eerlijk gezegd vond ik het wel gezellig staan haha. Maar boven is het netjes, en beneden is het netjes. Mijn man ligt nog wel te snurken dus ons bed is niet netjes.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  sanne-84 do 1 nov 2012 - 20:50

Als je nu zou aanbellen zou ik daar niet happy van worden, want dan zou ik mn bed uitmoeten.
Huis is wel netjes (gister gepoetst) alleen zou ik heel snel de hondendeken van de bank af moeten halen
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Caresses do 1 nov 2012 - 20:52

Ja dan zou ik opendoen. En het leuk vinden dat je helemaal van ver langskomt terwijl je me eigenlijk niet kent.
Je zou me aantreffen in een badjas, dus zou ik je wat drinken aanbieden, achter het forum zetten zodat ik me snel klaar kan maken.
Het huis is gelukkig al redelijk netjes, dus daar hoef ik mij niet druk om te maken.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Elliot do 1 nov 2012 - 20:58

Hoe graag ik ook zou willen, ik zou niet open kunnen doen. Ik ben namelijk niet thuis. Maar als ik wel thuis was geweest was je van harte welkom binnen hoor. Het huis is (redelijk) netjes, er staat alleen een grote mand onopgevouwen schone was in de badkamer, maar daar kijk je wel doorheen toch?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  SoGood do 1 nov 2012 - 21:03

Ja hoor, kom maar binnen. Ligt alleen wat kleding op de bank, en mijn vriend is niet echt aangekleed. Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: