Hoe zou dit staan?
+8
girli
Zwoesj
Vanillivi
Lady4
Tullow
Laquisia
Lejow
Jeanette
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe zou dit staan?
Ik ben laminaat aan het uitkiezen voor mijn werkkamer/zolder. Hele grote oppervlakte (40m2), heel erg licht, 2 reuze dakramen en een zijraam en overal komen hoogglans witte meubels, werkplaat enzo.
Nu wil ik geen standaard laminaat. Hoe vinden jullie dit, zou dit te druk worden?
Nu wil ik geen standaard laminaat. Hoe vinden jullie dit, zou dit te druk worden?
Gast- Gast
Re: Hoe zou dit staan?
Ik vind 't wel cool! Als je de meubels rustig houdt, kan het wel. Maar 't zal wel druk staan ja, dus ik weet niet of het ideaal is voor een werkruimte.
Gast- Gast
Ik vind het wel iets hebben. Maar je moet dan de rest inderdaad niet zo druk maken.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind t echt super mooi!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zoek eigenlijk zoiets...de kleur dan
Wat Marin zegt ben ik namelijk bang voor...dat t te druk wordt en donkerder is dan misschien minder druk...?
Wat Marin zegt ben ik namelijk bang voor...dat t te druk wordt en donkerder is dan misschien minder druk...?
Gast- Gast
Ik vind de kleuren en het patroon van het 2e plaatje mooier. Persoonlijk denk ik dat het minder druk maakt dan het lichtere.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Bedoel je met dat hout plaatje van hierboven voor de vloer of de meubels? Want bij zo'n vloer moet je niet zulke meubels doen/. Maar zo'n donkere vloer kan wel heel erg mooi zijn!
Gast- Gast
Ik denk dat het met de drukte wel meevalt, omdat het een vrij grote ruimte is. En helemaal als je de meubels neutraal houdt.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Marin schreef:Bedoel je met dat hout plaatje van hierboven voor de vloer of de meubels? Want bij zo'n vloer moet je niet zulke meubels doen/. Maar zo'n donkere vloer kan wel heel erg mooi zijn!
Dat hout van die tafel!
Gast- Gast
Ik denk dat het wel wat meevalt hoor, qua hoe druk het oogt. Hoe donkerder je neemt, hoe meer je erop ziet qua stof enzo, juist omdat je zoveel lichtinval hebt.
Ik vind het een heel mooi laminaat!
Ik vind het een heel mooi laminaat!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
mozzarella schreef:Marin schreef:Bedoel je met dat hout plaatje van hierboven voor de vloer of de meubels? Want bij zo'n vloer moet je niet zulke meubels doen/. Maar zo'n donkere vloer kan wel heel erg mooi zijn!
Dat hout van die tafel!
Ja maar je wilt dus zo'n soort hout op de vloer hebben, bedoelde ik. Of als bureau?
Gast- Gast
Marin schreef:mozzarella schreef:Marin schreef:Bedoel je met dat hout plaatje van hierboven voor de vloer of de meubels? Want bij zo'n vloer moet je niet zulke meubels doen/. Maar zo'n donkere vloer kan wel heel erg mooi zijn!
Dat hout van die tafel!
Ja maar je wilt dus zo'n soort hout op de vloer hebben, bedoelde ik. Of als bureau?
Als vloer, het ging om de kleur. Bureauplaat wordt een dikke hoogglans witte plaat.
Gast- Gast
Ik vind het vreselijk, sorry Ik vind het wel mooi in de vorm van dat bureau.
Gast- Gast
Ik vind die lichtere die je plaatste niet mooi, maar die onderste wel!
Gast- Gast
De eerste die je plaatste vind ik het mooist! Die donkere opzich ook nog wel..
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik vind geloof ik ook de eerste het mooiste maar als ik t zo zie vind ik t weer tamelijk risky!
Gast- Gast
mozzarella schreef:Ik vind geloof ik ook de eerste het mooiste maar als ik t zo zie vind ik t weer tamelijk risky!
Het donkere wat je eerder liet zien vind ik een stuk mooier dan dit!
Het ziet er zo 'snel' uit, alsof het altijd in beweging is. (oohh ook weer lekker uit gelegt, het doet me denken aan die zwart witte ruis als je tv stuk is!)
Ik zou voor donker gaan in elk geval.
Vanillivi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Brennuss schreef:Ik zou er echt gestoord van worden.
Ik ook geloof ik...
Gast- Gast
Ben nu al misselijk..mozzarella schreef:Brennuss schreef:Ik zou er echt gestoord van worden.
Ik ook geloof ik...
Gast- Gast
Whahahh...ik weet eigenlijk nie echt wat ik wil en zo via plaatjes is niks....straks maar es naar de bouwmarkt hehe
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ben nu al misselijk..mozzarella schreef:Brennuss schreef:Ik zou er echt gestoord van worden.
Ik ook geloof ik...
Niet heel erg geschikt voor een werkruimte... Of nee, niet geschikt voor een ruimte groter dan de wc...
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
+1Brennuss schreef:Ik zou er echt gestoord van worden.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Als ik nu bij je op de stoep zou staan...
» Ik kom in E.B te staan
» Wat heb je in de babykamer staan?
» Staan laten?
» Hoe sterk staan wij?
» Ik kom in E.B te staan
» Wat heb je in de babykamer staan?
» Staan laten?
» Hoe sterk staan wij?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: