Pap voor naar bed gaan
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Pap voor naar bed gaan
Mijn dochter is dertien maanden en wil sinds deze week geen pap meer om 19.00 voor ze naar bed gaat. Het laatste wat ze dan eet is de avondmaaltijd om 17.00, ik merk wel dat ze dan extra veel eet. Wanneer ging bij jullie kinderen de pap of melk voor het naar bed gaan eraf?
Gast- Gast
Re: Pap voor naar bed gaan
Hier ging de pap er rond 10/11 maanden al af. Ze eet haar avondmaaltijd altijd heel erg goed. Ze slaapt wel al een hele tijd door vandaar dat ik hiermee mocht stoppen
Laatst aangepast door Bruintje Beer op wo 8 dec 2010 - 21:01; in totaal 1 keer bewerkt
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn dochter krijgt nog steeds een papfles voor het naar bed gaan. Ze drinkt dan ongeveer 100 a 130 cc. Meer niet.
Op het consultatiebureau kreeg ik wel te horen met 12 maanden dat ze eigenlijk niet meer wat hoeft voordat ze naar bed gaan. Wij geven het nog omdat ons dametje niet zo'n beste slaper is, heb het idee dat ze met die fles wel beter slaapt.
Ik denk dat als jouw kindje de fles niet meer wil, en s'avonds goed eet dat dat prima is.
Op het consultatiebureau kreeg ik wel te horen met 12 maanden dat ze eigenlijk niet meer wat hoeft voordat ze naar bed gaan. Wij geven het nog omdat ons dametje niet zo'n beste slaper is, heb het idee dat ze met die fles wel beter slaapt.
Ik denk dat als jouw kindje de fles niet meer wil, en s'avonds goed eet dat dat prima is.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
mijn zoontje is van september 2009 en krijgt ook nog een papfles. Ook hier de reden omdat hij niet zo'n beste slapen is en ik ben bang dat als ik de fles weglaat hij helemaal gaat spoken.
Hier op t consultatiebureau gaven ze aan dat geen ramp is. Ik vind het nog wel prima zo!
Hier op t consultatiebureau gaven ze aan dat geen ramp is. Ik vind het nog wel prima zo!
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Mijn jongste is erg klein en 'moet' daarom ook nog 2x per dag een papfles hebben. Maar als jouw dochter het op deze manier zelf aangeeft, zou ik die fles ook laten vervallen hoor, niks mis mee.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Soortgelijke onderwerpen
» Belangrijke tip voor mensen die naar Mexico gaan of willen.
» Hoe laat gaan jullie dan naar bed?
» Gaan jullie naar een sinterklaasintocht?
» Leukste stad om naar toe te gaan?
» Opruimen: Waar gaan de CD's en DVD's naar toe?
» Hoe laat gaan jullie dan naar bed?
» Gaan jullie naar een sinterklaasintocht?
» Leukste stad om naar toe te gaan?
» Opruimen: Waar gaan de CD's en DVD's naar toe?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: