Wat moet er in een kerstpakket
+6
Japie
xxjojootjexx
rapa nui
Dora
*Lookie*
Sarah1985
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat moet er in een kerstpakket
Ik heb weleens een pakket van Rituals gekregen. Was een mannen- en een vrouwenversie. Viel bij de meeste mensen wel in de smaak volgens mij!
Char1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Char1 schreef:Ik heb weleens een pakket van Rituals gekregen. Was een mannen- en een vrouwenversie. Viel bij de meeste mensen wel in de smaak volgens mij!
Zoiets zou ik ook wel willen krijgen. Al ben ik gewoon fan van Rituals, dus weet niet of iedereen het zo'n geslaagd geschenk zal vinden.
Gast- Gast
Char1 schreef:Ik heb weleens een pakket van Rituals gekregen. Was een mannen- en een vrouwenversie. Viel bij de meeste mensen wel in de smaak volgens mij!
Dat was op mijn werk vorig jaar ook het kerstpakket inderdaad! Niet heel origineel in zo'n kant-en-klaar verpakking, maar wel enorm leuk Ik zou dan wel kijken of je zelf een mooie verpakking kan scoren & dan de producten los uit te zoeken allemaal. En dat moet met 50 euro per persoon wel lukken!
Gast- Gast
Dit is het grootste pakket dat ze verkopen:
http://www.rituals.com/nl-nl/product/sakura-collection-832
http://www.rituals.com/nl-nl/product/ultimate-hammam-collection-835
http://www.rituals.com/nl-nl/product/sakura-collection-832
http://www.rituals.com/nl-nl/product/ultimate-hammam-collection-835
Gast- Gast
Ik zou zelf eerder voor mannen een kluspas van de gamma doen en voor vrouwen een Fashioncheck...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
In ieder geval lekkers & eten: snoepjes, zoutjes/nootjes, toastjes, tapenade o.i.d., (afbak)broodjes/daneroles, slagroom, chocolademelk, fles gluhwein, olijfolie.
Ik ben persoonlijk niet zo van los serviesgoed: heb 2 schaaltjes uit het ene kerstpakket, bord + schaal uit het andere, 2 mokken van weer een ander pakket etc. Meestal hebben mensen dit wel en blijft het ongebruikt in een kastje staan. Bonnen waarmee je bijv. gelijk lid bent van de postcodeloterij of iets, die gaan bij mij ongebruikt weg.
Voorbeelden van dingen die ik de afgelopen jaren in mijn kerstpakket heb gekregen, waar ik blij mee ben en echt gebruik:
- Uit een outdoorpakket: een slaapzak en zaklamp.
- Een tas, gebruik ik regelmatig voor naar de sportschool/als logeertas.
- Zwarte fleece sjaal: gebruik ik met paardrijden.
- Een stamppotpan.
- Een groot deel van mijn servies is trouwens ook kerstpakket. Die heb ik van mijn vaders vriendin gekregen. Zij had echter niets aan dat pakket: was alleen een servies, ze woonde al jaren zelfstandig en ging juist met mijn vader samenwonen, dus sowieso alles al dubbel.
En ja: ik zou ook een beetje kijken hoe men het mee naar huis gaat nemen. Mijn moeder kreeg eens haar kerstpakket in een metalen kist, een heel leuk ding om neer te zetten. Ze moest nog met het ov naar huis + lopen van en naar de bushalte met een kist van misschien wel 20 kilo. Ze was helemaal gebroken toen ze thuiskwam. Een kerstpakket verpakken in bijv. een sporttas is dan iets praktischer.
Ik ben persoonlijk niet zo van los serviesgoed: heb 2 schaaltjes uit het ene kerstpakket, bord + schaal uit het andere, 2 mokken van weer een ander pakket etc. Meestal hebben mensen dit wel en blijft het ongebruikt in een kastje staan. Bonnen waarmee je bijv. gelijk lid bent van de postcodeloterij of iets, die gaan bij mij ongebruikt weg.
Voorbeelden van dingen die ik de afgelopen jaren in mijn kerstpakket heb gekregen, waar ik blij mee ben en echt gebruik:
- Uit een outdoorpakket: een slaapzak en zaklamp.
- Een tas, gebruik ik regelmatig voor naar de sportschool/als logeertas.
- Zwarte fleece sjaal: gebruik ik met paardrijden.
- Een stamppotpan.
- Een groot deel van mijn servies is trouwens ook kerstpakket. Die heb ik van mijn vaders vriendin gekregen. Zij had echter niets aan dat pakket: was alleen een servies, ze woonde al jaren zelfstandig en ging juist met mijn vader samenwonen, dus sowieso alles al dubbel.
En ja: ik zou ook een beetje kijken hoe men het mee naar huis gaat nemen. Mijn moeder kreeg eens haar kerstpakket in een metalen kist, een heel leuk ding om neer te zetten. Ze moest nog met het ov naar huis + lopen van en naar de bushalte met een kist van misschien wel 20 kilo. Ze was helemaal gebroken toen ze thuiskwam. Een kerstpakket verpakken in bijv. een sporttas is dan iets praktischer.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
En ga niet voor al te goedkoop in die zin dat je er veel huismerken of c-merken in stopt. Dat zit de laatste jaren in mijn kerstpakket en uiteraard begrijp ik dat ze moeten bezuinigen en dat ze toch een doos vol eten/dingen willen geven maar ze zijn er een beetje in doorgeslagen. Dan liever iets minder maar wel een beetje luxere uitstraling en dan bedoel ik daar geen exclusieve dingen mee maar gewoon een mooi bakje gemengde nootjes. Tip: als opvoller van een doos stop je er een supergrote zak chips in, een erg grote zak met spekkies. Lijkt heel wat..
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Toen ik nog bij Albert Heijn werkte kregen we altijd een leuk pakket (vond ik)
Wel etenswaren, maar dingen die je gebruikt. Vrijwel allemaal van AH excellent.
Veel (kerst) chocolade
Fles appelsap
Chips
(kerst) koekjes
Etos douchegel
Kleinigheidje van gall & gall (spelletje, kaarsjes etc) mocht geen alcohol bevatten omdat pakket voor alle personeel gelijk moest blijven.
Toastjes
Tapenade
Ragout
Nootjes
Er zat best veel chocolade in, maar daar hou ik wel van
Wel etenswaren, maar dingen die je gebruikt. Vrijwel allemaal van AH excellent.
Veel (kerst) chocolade
Fles appelsap
Chips
(kerst) koekjes
Etos douchegel
Kleinigheidje van gall & gall (spelletje, kaarsjes etc) mocht geen alcohol bevatten omdat pakket voor alle personeel gelijk moest blijven.
Toastjes
Tapenade
Ragout
Nootjes
Er zat best veel chocolade in, maar daar hou ik wel van
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Een lekkere rollade van de slager of poelier is misschien ook een idee?
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: