welke creme schraal gezicht
+4
Fiwen
Happydobby
Tania
Wennes
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
welke creme schraal gezicht
Mijn zoon B heeft snel last van een schraal gezicht. Vooral nu het weer frisser begint te worden krijgt hij veel last. Hij heeft ook een gevoelig huisje.
Ik smeerde hem altijd in met vasaline parrafine maat dit wil hij niet meer. Het is natuurlijk erg vet en plakkerig.
Hebben jullie tips welke creme ik kan gaan gebruiken?
Edit: hebben jullie ook tips voor een bodymilk die goed intrekt? Want de rest van zijn lichaam is ook een beetje droog aan het worden
Ik smeerde hem altijd in met vasaline parrafine maat dit wil hij niet meer. Het is natuurlijk erg vet en plakkerig.
Hebben jullie tips welke creme ik kan gaan gebruiken?
Edit: hebben jullie ook tips voor een bodymilk die goed intrekt? Want de rest van zijn lichaam is ook een beetje droog aan het worden
Laatst aangepast door Wennes op wo 31 okt 2012 - 23:19; in totaal 1 keer bewerkt
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Re: welke creme schraal gezicht
Van weleda heb je zalf voor schrale wangetjes die gebruik ik vaak.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
vaseline parrafine sluit de huid erg af, zou ik persoonlijk niet kiezen. Weleda is erg goed. Wij hadden de olie in het begin voor het lijfje.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
La Roche Possay Baume AP
Heerlijk spul, lekker vet maar zeker niet plakkerig en trekt snel in.
Heerlijk spul, lekker vet maar zeker niet plakkerig en trekt snel in.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Ik heb voor J crème van de huisarts (exceem) dat is lekker vettig maar trekt snel in en plakt niet, het is cetomacrogol
Gast- Gast
Wij gebruiken hier ook cetamacrogolcreme in vaseline+triamcinoloncreme (triamcinolon gebruiken we niet dagelijks) voor eczeem/droge huid. En verder heeft Weleda ook goede producten ervoor.
Laatst aangepast door Flip Fluitketel op do 1 nov 2012 - 1:43; in totaal 1 keer bewerkt
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Laurientje85 schreef:Ik heb voor J crème van de huisarts (exceem) dat is lekker vettig maar trekt snel in en plakt niet, het is cetomacrogol
+1, dat heb ik ook, wel i.c.m. vaseline. Dat adviseerden ze hier bij het CB voor L haar schrale wangen.
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
P. had ook hele droge wangetjes en kon niet verschillende zalven maar had kort geleden Zarqa body en face creme gekocht en die is heel fijn.
http://www.deonlinedrogist.nl/zarqa-baby-sensitive-face-body-p-308.html deze.
http://www.deonlinedrogist.nl/zarqa-baby-sensitive-face-body-p-308.html deze.
Gast- Gast
Maar is die cretomazol (ofzoiets) net zo vet als vasaline of meer als een gewone crème?
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Ik heb voor mijn zoon ook cetomacrogol, het is ook zonder recept vd huisarts te koop bij de apotheek. Volgens mij hebben ze het in crème en zalf, crème vind ik wat lekkerder smeren, zalf is wat vetter en stugger..
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Hier ook La Roche-Posay, ik heb voor Yrsa de Nutritic 5%. Toen ik ermee begon had ze echt vurige rode plekken op haar wangen, ik had alles al geprobeerd en niks hielp, maar hiermee was het binnen een maand weg. Voor beschadigde plekjes gebruikte ik La Roche-Posay Cicaplast, dat gebruik ik nog steeds bij wondjes en dergelijke.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Soortgelijke onderwerpen
» Schraal gezichtje
» Pijnlijk gezicht/pukkels door verbouwing of nieuwe creme?
» Welke creme?
» droog huidje baby...welke creme
» Welke doekjes gebruiken jullie voor gezicht en handjes?
» Pijnlijk gezicht/pukkels door verbouwing of nieuwe creme?
» Welke creme?
» droog huidje baby...welke creme
» Welke doekjes gebruiken jullie voor gezicht en handjes?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: