Pijnlijk gezicht/pukkels door verbouwing of nieuwe creme?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Pijnlijk gezicht/pukkels door verbouwing of nieuwe creme?
Sinds ik mijn huis aan het verbouwen ben, heb ik opeens een pijnlijke gezichtshuid. Ik heb wel vaker een pukkeltje, maar nu heb ik mijn hele kin vol en op mijn voorhoofd een paar. Het zijn van die pijnlijke ontstoken pukkels. Mijn moeder heeft ook een ontsteking op haar gezicht en ze zegt dat ze dat elke keer heeft als ze in dit huis is geweest. Ik heb wel ook een nieuwe creme gekocht, Beaute Initiale van Chanel, dus daar zou het ook aan kunnen liggen. Waar zou het aan liggen? Ik ben al een paar dagen met de creme gestopt om te zien of dat scheelt, maar er gebeurt nog niet echt iets. Naast de pukkels voelt mijn huid ook branderig en trekkerig aan.
Gast- Gast
Re: Pijnlijk gezicht/pukkels door verbouwing of nieuwe creme?
Ik weet wel dat mijn gezicht ook echt een ramp was tijdens onze verbouwing. Ik bleef maar puisten hebben etc maar achteraf is dat niet gek met al het stof en chemische rotzooi die in de rondte zweefde in het huis.
Ik ben in die tijd overgegaan op clinique, en dat was voor mij de oplossing. Vooral lief zijn voor je gezicht, goed schoonmaken en meer kan je denk ik niet doen .
Ik ben in die tijd overgegaan op clinique, en dat was voor mij de oplossing. Vooral lief zijn voor je gezicht, goed schoonmaken en meer kan je denk ik niet doen .
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb de afgelopen 5 jaar ongeveer Clinique gebruikt en wilde weer eens wat anders, ik had het idee dat Clinique niet meer zoveel deed voor mijn huid en dacht dat het wel eens goed was na een paar jaar weer een ander merk te proberen. Qua make-up is Chanel het enige merk tot nu toe waar mijn huid goed op reageert (dus als ik een keertje foundation heb gebruikt niet meteen onder de pukkels zit), dus vandaar maar eens een Chanel creme gekocht. Niet goedkoop, 65 euro voor een potje, dus ben wel blij te horen dat jij het ook had tijdens je verbouwing en dat het dus misschien niet aan die (te) dure creme ligt! Ik probeer mijn huid zo goed mogelijk schoon te maken en te verzorgen en het huis zo goed mogelijk te ventileren. En dan maar hopen dat het weggaat als het hier over een paar weken klaar is.
Gast- Gast
Ik had het hier ook toen we aan het verbouwen waren. Eerst overal jeuk en later vol met bultjes. Ik zei eens voor de gein zal wel door het cement komen. Dit bleek uiteindelijk ook zo te zijn. In cement zit kobalt. Na een allergie test kwam eruit dat ik allergisch ben voor kobalt en nikkel.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Wat vervelend! Ik heb nog nooit gehoord dat het door een verbouwing komt (ik zou dan eerder denken aan stress door de verbouwing) maar het zal misschien best kunnen. Ben je wel eens bij een huidtherapeut geweest?
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» welke creme schraal gezicht
» Creme voor een droog gezicht
» Pukkels door dagcreme
» Ik ben mijn pukkels he-le-maal zat!
» Hoe pijnlijk is buikgriep?
» Creme voor een droog gezicht
» Pukkels door dagcreme