Cadeautjes
+17
Lonely Goatherd
Flip Fluitketel
Bloem86
meisje
SarahKey
Tiara
Floor
Liadan
Blue flower
Parisienne
Susan
Mida4you
PapillonRose
Bruintje Beer
Twellie
Printje
Tania
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Cadeautjes
Ik koop best wel veel voor ze gewoon tussendoor en kan het nooit apart zetten. Moet ik echt gaan leren want ik wil niet dat ze van die verwende nesten worden die iets aanwijzen en het direct krijgen. Nu zijn ze zich nog niet zo bewust van de vele dingen die ze krijgen, maar die tijd komt er zo natuurlijk wel aan.
Momenteel krijgen ze eigenlijk elke week nog wel iets, maar woon nu gelukkig niet meer bij het centrum, toen kocht ik echt wekelijks voor 25-50 euro wel iets. Nu zijn het voornamelijk kleurboeken, stickers, verfsoorten, dat soort kleine dingen. Vorige week bijv. heb ik een nieuwe doos stempels en voor beiden een kleurboek gekocht van disney en net nog een doosje constructieschijfjes, daar zijn ze nu al heel druk mee en daarom vind ik het zo leuk altijd om iets meteen te geven.
Momenteel krijgen ze eigenlijk elke week nog wel iets, maar woon nu gelukkig niet meer bij het centrum, toen kocht ik echt wekelijks voor 25-50 euro wel iets. Nu zijn het voornamelijk kleurboeken, stickers, verfsoorten, dat soort kleine dingen. Vorige week bijv. heb ik een nieuwe doos stempels en voor beiden een kleurboek gekocht van disney en net nog een doosje constructieschijfjes, daar zijn ze nu al heel druk mee en daarom vind ik het zo leuk altijd om iets meteen te geven.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik vind het trouwens wel fijn dat sinterklaas zo'n half jaar na hun verjaardag valt, zodat ze elk half jaar iig wat duurders mogen. Zelf ben ik 12 dec jarig en vond het altijd verschrikkelijk lang duren voor het weer grotere cadeautjestijd was. Ik denk dat wanneer een volgend kindje rond de wintertijd geboren wordt, hij/zij ook met de verjaardag van de twins wat krijgt. Of gewoon alle kindjes een cadeautje van dezelfde prijscategorie als 1 van de kinderen jarig is. Hebben ze allemaal even vaak en met eenzelfde termijn ertussen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Coco schreef:Ik koop best wel veel voor ze gewoon tussendoor en kan het nooit apart zetten. Moet ik echt gaan leren want ik wil niet dat ze van die verwende nesten worden die iets aanwijzen en het direct krijgen. Nu zijn ze zich nog niet zo bewust van de vele dingen die ze krijgen, maar die tijd komt er zo natuurlijk wel aan.
Ja dit doe ik dus ook inderdaad. Van mijn moeder krijgen ze ook wel twee keer per maand zomaar een cadeautje. Ik denk dat we dat maar wel een beetje moeten gaan afleren want het worden echt verwende kindjes zo.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Met zijn verjaardag, Sinterklaas, Kerst. En laatst moest hij onder narcose en heeft hij ook een kadootje gekregen.
Soms krijgt hij tussendoor wel eens wat, maar dat zijn geen grote kado's
Soms krijgt hij tussendoor wel eens wat, maar dat zijn geen grote kado's
Gast- Gast
Onze dochter is begin januari jarig, iets meer dan 1 maand na sinterklaas.
Vaak krijgt ze rond het voorjaar/de zomer ook wel een cadeautje.
Zoals afgelopen jaar een trampoline en groter fietsje, beide via marktplaats dat wel, maar nog goed.
Vaak krijgt ze rond het voorjaar/de zomer ook wel een cadeautje.
Zoals afgelopen jaar een trampoline en groter fietsje, beide via marktplaats dat wel, maar nog goed.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik heb er net ook 1 gekocht voor Y. en omdat jij het hier zei heb ik ook aan de zakjes staan voelen want ik wilde ook een prinses (en dat is gelukt, haha).Susan schreef:Liadan schreef:Waar kan je die zakjes kopen? Alleen in de speelgoedwinkel of ook ergens anders?Susan schreef:Y krijgt sowieso eens per week zo'n verrassingszakje met zo'n Playmobil-poppetje, maar dat is ook omdat ik ze zelf zo leuk vind, ik sta er dan in de winkel al aan te voelen, want ik wil altijd de prinsesjes met de hoepeljurken (en zij ook).
Ook bij sommige filialen van Blokker en het Kruidvat, maar daar hebben ze dan alleen de oudere series. Bij ons bij het Kruidvat hebben ze ook alleen de verrassingszakjes voor jongens.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Wij krijgen vroeger vaak met Sinterklaas iets voor ons allen, meestal een Disneyvideo, daar heb ik het vandaan. Het lijkt me leuker om met Kerst iets te geven omdat ze dan vakantie hebben en er dus meteen samen mee kunnen spelen.Blue flower schreef:Novalee schreef:Mijn vriend en ik willen trouwens de traditie beginnen dat N. en haar toekomstige broertje(s)/zusje(s) met kerst iets krijgen voor het gezin, bijvoorbeeld een spel o.i.d. Dit jaar wordt het misschien het grote Jip en Janneke boek.
Wat een leuk idee! Ga ik onthouden.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» cadeautjes 2 jaar?
» Cadeautjes aanstaande papa?
» Cadeautjes van je kat
» Cadeautjes voor in kraammand?
» Cadeautjes 1 jaar