Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cadeautjes

+17
Lonely Goatherd
Flip Fluitketel
Bloem86
meisje
SarahKey
Tiara
Floor
Liadan
Blue flower
Parisienne
Susan
Mida4you
PapillonRose
Bruintje Beer
Twellie
Printje
Tania
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Cadeautjes Empty Cadeautjes

Bericht  Tania wo 31 okt 2012 - 10:40

Wanneer krijgen jullie kinderen cadeautjes? Alleen met verjaardagen/kerts/sint enz. of ook wel is zomaar? En hoevaak krijgen ze dan wat?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautjes Empty Re: Cadeautjes

Bericht  Printje wo 31 okt 2012 - 10:41

Ook weleens zomaar, dan wel iets kleins hoor maar ik vind dat gewoon leuk en manlief en de familie net zo.

Ik zeg ook altijd het is ons verwend strontje...

Edit; dat komt ook omdat anders alles in precies dezelfde periode valt...de feestmaand en dan in febr jarig. Anders zou de arme ziel het verdere jaar niets krijgen hahaha

Laatst aangepast door Printje op wo 31 okt 2012 - 10:43; in totaal 1 keer bewerkt
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Twellie wo 31 okt 2012 - 10:42

Met Sinterklaas en de verjaardag en tussendoor ook wel eens iets kleins. Net waren we bij de Zeeman en mijn dochter wilde heel graag een anti-lekbeker hebben voor haar poppen, dat mag dan gewoon ook. Dat zijn dan wel cadeautjes van een paar euro, ik koop niet tussendoor iets van twintig euro bijvoorbeeld, ze hebben al zoveel.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Bruintje Beer wo 31 okt 2012 - 10:43

Eigenlijk krijgen ze alleen met hun verjaardag en met sinterklaas/kerst kado's.
soms iets heel kleins maar dat is maar dan een paar euro. Ze hebben al zat!!

Laatst aangepast door Bruintje Beer op wo 31 okt 2012 - 10:44; in totaal 1 keer bewerkt
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Susan wo 31 okt 2012 - 10:43

Vaak genoeg zomaar. Y krijgt wel wat vaker iets dan E, omdat E er nou eenmaal weinig om geeft en vaak niets mee doet, maar als ik iets weet wat hij graag wil krijgt hij het soms ook wel zomaar.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  PapillonRose wo 31 okt 2012 - 10:44

Hier naast de feestdagen ook wel eens wat tussendoor. Meestal geen hele grote, dure dingen, maar zo af en toe een kleinigheidje. Kan het niet laten haar te verwennen Embarassed

Soms is het dan iets van speelgoed, weer een andere keer iets om te knutselen, etc. Over de kleertjes heb ik het maar niet, dat is wel een tic van me laughcry
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Mida4you wo 31 okt 2012 - 10:44

Met haar verjaardag uiteraard. Wij vieren alleen sinterklaas en krijgt ze ook cadeautjes. Ook krijgt ze van ons zomaar wel eens wat, want ik vindt het veel te leuk om wat te geven smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Susan wo 31 okt 2012 - 10:45

Y krijgt sowieso eens per week zo'n verrassingszakje met zo'n Playmobil-poppetje, maar dat is ook omdat ik ze zelf zo leuk vind, ik sta er dan in de winkel al aan te voelen, want ik wil altijd de prinsesjes met de hoepeljurken (en zij ook).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Parisienne wo 31 okt 2012 - 10:56

Hier krijgt N. ook vaak genoeg zomaar iets. Vorige week nog kreeg ze een houten poppenbed. Het was eigenlijk een soort poging om het slechte slapen te verbeteren (als in: misschien helpt het als ze haar poppen/knuffels eerst naar bed brengt, onderdeel van het bedritueel) Laughing Maar echt grote cadeaus zal ik niet snel zomaar kopen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Novalee wo 31 okt 2012 - 11:04

Uiteraard met haar verjaardag en met Sinterklaas. Verder krijgt ze tussendoor ook dingen. Zo heeft ze afgelopen week de 3-in-1 zebra van Vtech gekregen en boven staat de boerderij van LP ook op haar te wachten tot het weekend. N. heeft gewoon nog niet zoveel en als ze maar 2x per jaar iets zou krijgen vind ik het ook zo sneu. Hoe ouder ze wordt hoe kleiner die tussendoor cadeautjes zullen worden.

Mijn vriend en ik willen trouwens de traditie beginnen dat N. en haar toekomstige broertje(s)/zusje(s) met kerst iets krijgen voor het gezin, bijvoorbeeld een spel o.i.d. Dit jaar wordt het misschien het grote Jip en Janneke boek.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  Blue flower wo 31 okt 2012 - 11:26

Novalee schreef:Mijn vriend en ik willen trouwens de traditie beginnen dat N. en haar toekomstige broertje(s)/zusje(s) met kerst iets krijgen voor het gezin, bijvoorbeeld een spel o.i.d. Dit jaar wordt het misschien het grote Jip en Janneke boek.

Wat een leuk idee! Ga ik onthouden.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354

Bericht  Liadan wo 31 okt 2012 - 19:01

Ze krijgen hier ook regelmatig wel eens wat tussendoor. Vorige week heeft Y. nog hello kitty pantoffeltjes gekregen en een paar weken daarvoor een dora beker. En toen we pas naar sprookjesboom de musical geweest waren heeft ze daar een doornroosje ketting gehad van mij. K. heeft pas een stuiterbal met een lampje gekregen.
Knutselspullen krijgen ze sowieso tussendoor als ik iets leuks zie.
Grote dingen bewaar ik wel tot verjaardagen/sinterklaas of een andere speciale gelegenheid.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Liadan wo 31 okt 2012 - 19:06

Susan schreef:Y krijgt sowieso eens per week zo'n verrassingszakje met zo'n Playmobil-poppetje, maar dat is ook omdat ik ze zelf zo leuk vind, ik sta er dan in de winkel al aan te voelen, want ik wil altijd de prinsesjes met de hoepeljurken (en zij ook).
Waar kan je die zakjes kopen? Alleen in de speelgoedwinkel of ook ergens anders?

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Floor wo 31 okt 2012 - 19:09

Hij krijgt wel vaker wat, al krijgt hij het nu nog niet echt mee denk ik. Maar hij is op 20 november jarig, dan heb je kort erna sinterklaas wat wij vieren en dan met kerst weer cadeautjes (buitenlandse schoonouders dus die zijn dit gewend te vieren met cadeautjes), alles kort op elkaar dus vandaar dat hij de rest van het jaar ook wel eens wat krijgt.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Susan wo 31 okt 2012 - 20:05

Liadan schreef:
Susan schreef:Y krijgt sowieso eens per week zo'n verrassingszakje met zo'n Playmobil-poppetje, maar dat is ook omdat ik ze zelf zo leuk vind, ik sta er dan in de winkel al aan te voelen, want ik wil altijd de prinsesjes met de hoepeljurken (en zij ook).
Waar kan je die zakjes kopen? Alleen in de speelgoedwinkel of ook ergens anders?

Ook bij sommige filialen van Blokker en het Kruidvat, maar daar hebben ze dan alleen de oudere series. Bij ons bij het Kruidvat hebben ze ook alleen de verrassingszakjes voor jongens.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tiara wo 31 okt 2012 - 20:15

Mijn dochter krijgt wel vaker wat tussendoor, boekjes vind ze nu super leuk dus die koop ik dan wel voor een paar euro bij kruidvat. Grotere dingen bewaar ik nu tot Sint.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  SarahKey wo 31 okt 2012 - 21:23

S is van februari dus ik denk dat hij met de zomer ook wel eens wat krijgt. En dan voornamelijk zomerspeelgoed. Nu geven we hem voor zijn eerste verjaardag een zandbak kado, dus we kunnen dat ook wel combineren. Maar nu snapt hij het nog niet, zal een tijd komen dat hij echt niet maanden kan wachten na zijn verjaardag om eindelijk met zijn kado te kunnen spelen.
De laatste maanden hebben we ook dingen tussendoor gekocht. We merkten dat hij toe was aan speelgoed voor grotere baby's. Maar dan ga ik niet meteen naar de speelgoedwinkel maar ik speur marktplaats en kringloopwinkels af. Maar eigenlijk kopen we zelf zelden speelgoed want we krijgen het wel of we hebben nog op zolder staan nog van zijn geboorte.
Mijn moeder is net zo'n fanatieke kringloopwinkel liefhebber dus S krijgt vaak wat van haar wat ze daar gekocht heeft. Maakt ze dan goed schoon (of ik) en het kind kan er weer prachtig mee spelen. Echt grote duurdere dingen bewaren we voor zijn verjaardag en met sinterklaas.
De andere oma komt vaak aan met kleding.

Al waak ik er wel voor dat hij niet teveel tussendoor krijgt, en ook niet elke keer als mijn moeder komt. Wil geen verwend kind van hem maken die dan elke keer verwacht dat hij wel wat krijgt en als hij dan niets krijgt meteen loopt te zeuren en te jengelen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast wo 31 okt 2012 - 21:27

Eigenlijk alleen maar met verjaardagen enzo..
Een hele enkele keer zomaar iets, bijvoorbeeld als we op vakantie zijn.

Gast
Gast

Bericht  meisje wo 31 okt 2012 - 21:32

Met hun verjaardagen en met Sint/kerst.
Tussendoor vind ik het ook erg leuk om af en toe iets te kopen. Meestal zijn het dan kleine dingetjes.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Bloem86 wo 31 okt 2012 - 21:33

Hier krijgen ze vaak genoeg ook zomaar iets. Als we wat leuks zien in de winkel, dan kunnen we t niet altijd laten liggen. Dit zijn dan geen grote dure spullen hoor, maar kleine leuke dingen! Vooral bij de action oid koop ik altijd veel te veel! Het begint dan met het idee om te bewaren voor sinterklaas/ kerst/ verjaardag, oid. Maar deze poging mislukt vaak, omdat ik het dan leuker vind om direct te geven.. WinkEmbarassed
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907

Bericht  Flip Fluitketel wo 31 okt 2012 - 21:35

Hier krijgt ze voornamelijk met haar verjaardag en sinterklaas cadeautjes. Maar heel af en toe krijgt ze ook tussendoor iets bijv een boekje of een puzzel. Ze heeft al zoveel.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Lonely Goatherd wo 31 okt 2012 - 21:50

Eigenlijk ben ik er wel voor om alleen met Sinterklaas/kerst en verjaardag grotere cadeau's te geven, maar aangezien hij vlak voor kerst jarig is moeten we maar even kijken wat we doen. Halve verjaardagen vieren ofzo.Wink
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  Liadan wo 31 okt 2012 - 22:07

Lonely Goatherd schreef:Eigenlijk ben ik er wel voor om alleen met Sinterklaas/kerst en verjaardag grotere cadeau's te geven, maar aangezien hij vlak voor kerst jarig is moeten we maar even kijken wat we doen. Halve verjaardagen vieren ofzo.Wink
Dat doen wij ook bij onze dochter, ik merk dat zij halverwege het jaar vaak wel toe iets aan iets nieuws/uitdagenders, dat krijgt ze dan wel. Ik denk dat ze vanaf dit jaar iets groters zal krijgen als de zomervakantie begint. (dochter is 27-12 jarig).

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Fearie wo 31 okt 2012 - 22:18

Wij hebben tot nu toe eigenlijk alleen met zijn verjaardag en kerst/Sinterklaas wat gegeven, met name omdat ie zoveel krijgt. En mijn zusje en schoonmoeder komen tussendoor ook vaak met wat aan. Wil vanaf volgend jaar wel vaker wat geven, want dan heeft ie ook de leeftijd ervoor qua wat meer variatie in speelgoed.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Lonely Goatherd wo 31 okt 2012 - 22:20

Oh dat is inderdaad wel een goed idee om later als 'speciaal cadeaumoment' te nemen Liadan.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud