Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gaan jullie naar een sinterklaasintocht?

+40
Angel1982
lente
Shy
Tiara
meisje
nillis
hellowkitty
Novalee
Annie24
Twellie
Tania
Wennes
mauwmauw
Fearie
Aimee
Coco
Fiwen
loesje
woezel
Jasmine
Jezzie
CCC
-Ieniemienie-
kwak
Happydobby
sabje
Susan
Printje
Flower_L
Bruintje Beer
Floor
Viva
studiebol
SarahKey
Parisienne
Papillio
*Lookie*
Limburg85
Liadan
Parel
44 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Gaan jullie naar een sinterklaasintocht? - Pagina 3 Empty Re: Gaan jullie naar een sinterklaasintocht?

Bericht  Parisienne wo 31 okt 2012 - 9:27

Waar ik ga komt altijd om 10.00 uur de boot aan. Daarna de intocht door heel de stad en activiteiten voor de kinderen in de middag in de bibliotheek. De aankomst van de boot en een stukje van de intocht is het leukst. Daarna gaan we naar huis en op tv, heerlijk met een warme kop thee, de 'echte' intocht kijken.. ideaal!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar een sinterklaasintocht? - Pagina 3 Empty Re: Gaan jullie naar een sinterklaasintocht?

Bericht  Novalee wo 31 okt 2012 - 9:50

We gaan misschien met schoonzus en zwager, voornamelijk voor ons nichtje van dan net 3. N. en haar andere nichtje, die even oud is, zullen er nog niet zoveel aan vinden. Of we gaan is wel afhankelijk van de tijd trouwens en hoe vaak N. die dag wil slapen, dat wisselt nogal op het moment.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  hellowkitty wo 31 okt 2012 - 10:11

Ja wij wel weet nog niet waar.
hellowkitty
hellowkitty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12

Bericht  nillis wo 31 okt 2012 - 20:33

Wij willen ook gaan, maar volgens mij komt hij in het dorp naast ons altijd rond 14.00 uur aan en dan ligt T nog te slapen, dus ga nog even bekijken hoe we dat gaan doen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast wo 31 okt 2012 - 20:41

Wij gaan altijd in het dorp waar mijn moeder woont. Is ook altijd erg gezellig.

Gast
Gast

Bericht  meisje wo 31 okt 2012 - 20:42

JAAAA :cheering:
En ik heb er nou al zin in! (volgens mij ben ik nog erger dan de kinderen)
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Gast wo 31 okt 2012 - 20:47

Als je geen kids hebt is het ook best vermakelijk om naar een intocht te gaan Yes Ik ga vaak even kijken bij ons in het dorp, is altijd een hele belevenis Embarassed cheers

Gast
Gast

Bericht  Tiara wo 31 okt 2012 - 22:00

Wij gaan wel, niet naar het grote centrum zelf, maar een kleiner centrum waar het (hoop ik) wat rustiger is. Mocht t weer nou heel slecht gaan zijn, dan denk ik dat we niet gaan.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Shy wo 31 okt 2012 - 22:03

Ik moet dan werken Sad en baal daar ontzettend van! Al snapt hij er nog niks van, vind het erg jammer om niet te kunnen gaan.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  lente wo 31 okt 2012 - 22:47

Break Of Day schreef:Als je geen kids hebt is het ook best vermakelijk om naar een intocht te gaan Gaan jullie naar een sinterklaasintocht? - Pagina 3 3079029344 Ik ga vaak even kijken bij ons in het dorp, is altijd een hele belevenis Embarassed cheers

+1 Laughing... Ik ga ook vaak even op dorp kijken, lopen vaak veel bekenden dus altijd wel gezellig. Gok alleen dat het er dit jaar niet van gaat komen haha.
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast wo 31 okt 2012 - 23:40

Ik ben wel van plan om te gaan, nog even kijken waar het ergens te doen is (E.indhoven en omgeving)

Gast
Gast

Bericht  Angel1982 do 1 nov 2012 - 1:40

Ja wij gaan ook naar de landelijke intocht !

Heb er best wel zin in omdat de 'echte' komt al had ik liever die vorige gezien Very Happy

Angel1982
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 25
Registratiedatum : 22-06-12

Bericht  M@niek do 1 nov 2012 - 3:27

Het ligt er een beetje aan. Als het echt heel slecht weer is dan denk ik niet. Daarnaast heb ik een avonddienst dus moet uiterlijk 2 uur echt weer weg.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 4:09

Ik ga elk jaar naar de intocht hier in de stad en vorig jaar naar DE intocht in Dordrecht geweest, maar dat vond ik echt een ramp.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 5:46

Ja wij gaan ook naar de intocht! Heb er nu al zin in.

Gast
Gast

Bericht  Flower_L di 13 nov 2012 - 21:41

En het is bijna zover. Zaterdag komt de sint in ons land.
Zijn jullie kleine pietjes er al klaar voor?

Heb gister voor eerst sintjournaal met l gekeken...hij moet er toch even inkomen :-)

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Printje di 13 nov 2012 - 21:43

Ja wij zijn er klaar voor, strakjes nog eventjes een Sinterklaaskleed, bekers etc halen en dan gaan we zaterdag toch maar de echte intocht kijken op tv. We wilden eerst naar een intocht gaan maar dat is altijd zo druk.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Flower_L di 13 nov 2012 - 21:44

Haha printje, jij maakt er een heel spektakel van zo te lezen !

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Printje di 13 nov 2012 - 21:45

Flower_L schreef:Haha printje, jij maakt er een heel spektakel van zo te lezen !

hahaha ja ja I I love you Sinterklaas. Vrijdag ook mijn (kleuter)klas Sintklaar maken en thuis hangen we ook vlaggetjes op, en zo'n leuk kleed vd Xenos. Heerlijk..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  studiebol di 13 nov 2012 - 22:18

De meiden hebben een vlaggetje geknutsteld op het dagverblijf voor sinterklaas, nu moeten we er wel heen anders is het natuurlijk zonde van dat vlaggetje Gaan jullie naar een sinterklaasintocht? - Pagina 3 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Fenna di 13 nov 2012 - 22:21

Wat leuk studiebol!

Ik ga zaterdag wel kijken met mijn dochter. Ik vind het wel erg leuk, ook al heeft ze er volgens mij nog weinig weet van (ze is anderhalf). We gaan 's morgens naar de intocht toe samen met mijn neefje en nichtje. Ik heb er al zin in!
Fenna
Fenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 70
Punten : 75
Registratiedatum : 19-01-11

Bericht  studiebol di 13 nov 2012 - 22:22

Fenna, hier snappen ze er ook niks van, maar ach Gaan jullie naar een sinterklaasintocht? - Pagina 3 561177 ik vind het wel gezellig en opa en oma leek het ook wel wat volgens mij want ik had het er over en die wilde wel mee, dus we maken er gewoon wat gezelligs van. Ik denk dat ze de muziek wel leuk vinden.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Linnie1985 wo 14 nov 2012 - 0:02

Ik heb nog geen kids, maar de intocht begint bij ons in de straat op n steenworp afstand. Ik ga dus zeker ff kijken (tenzij ik me verslaap Laughing).
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Rush wo 14 nov 2012 - 0:03

Ik ga ook naar de intocht hier in het dorp. Mijn broer speelt in de pietenband.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: