Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?

+13
Winegum
Jeanette
Rouxxxe
Urban Naked
Ella
Star007
Poubelle
bolus26
Zonnetje
Ibbeltje
Liadan
Tania
SleepingBeauty
17 plaatsers

Ga naar beneden

Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?  Empty Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?

Bericht  SleepingBeauty di 26 jun 2012 - 7:07

Ik probeer het meestal wel, of ik moet echt al iets anders hebben afgesproken dat ik niet meer af kan zeggen.

HOe is dat bij jullie?


Laatst aangepast door SleepingBeauty op vr 6 jul 2012 - 1:08; in totaal 1 keer bewerkt
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?  Empty Re: Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?

Bericht  Tania di 26 jun 2012 - 7:08

Bij ons was het verplicht, stond gewoon op je rooster dus het was dan ook de bedoeling dat je kwam.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?  Empty Re: Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?

Bericht  Liadan di 26 jun 2012 - 7:10

Ja, ik ga naar vergaderingen op mijn vrije dag (nou heb ik nogal veel vrije dagen want ik werk momenteel maar 2 dagen). Het is ook wel de bedoeling dat iedereen van ons team naar de vergaderingen komt.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?  Empty Re: Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?

Bericht  Ibbeltje di 26 jun 2012 - 7:10

Ja want bij ons moet je komen op vergaderingen. Mits er niet iets bijzonders is waarom je niet kan.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?  Empty Re: Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?

Bericht  Zonnetje di 26 jun 2012 - 7:16

Ik werk fulltime, dus er zijn nooit vergaderingen op mijn vrije dag.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?  Empty Re: Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 7:16

Ik zou niet gaan, wordt ook niet verwacht.
Maar krijg je het wel betaald?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?  Empty Re: Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?

Bericht  SleepingBeauty di 26 jun 2012 - 7:18

PrinsesBo schreef:Ik zou niet gaan, wordt ook niet verwacht.
Maar krijg je het wel betaald?

Ik krijg het wel uitbetaald. Maar daar hoef ik het niet voor te doen. Het is 1,5 uur midden op de middag en ik moet in totaal 1 uur rijden. (retour)
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?  Empty Re: Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?

Bericht  Tania di 26 jun 2012 - 7:23

SleepingBeauty schreef:
PrinsesBo schreef:Ik zou niet gaan, wordt ook niet verwacht.
Maar krijg je het wel betaald?

Ik krijg het wel uitbetaald. Maar daar hoef ik het niet voor te doen. Het is 1,5 uur midden op de middag en ik moet in totaal 1 uur rijden. (retour)

Maar is het ook verplicht? In onze cao staat volgens mij (het stond er ooit in in ieder geval) dat alleen diensten vanaf 2 uur verplicht kunnen zijn.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?  Empty Re: Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?

Bericht  bolus26 di 26 jun 2012 - 7:26

bij ons hoef je alleen terug te komen voor studiedagen/middagen op je vrije dag. vergaeringen bespreek je gewoon met je duo collega en lees je de notulen. Als er besluitvorming is over iets kun je of wel komen of per mail aangeven hoe je erover denkt.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?  Empty Re: Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 7:33

Daar zijn bij ons regels voor. Je moet per jaar iets van 8 dagdelen (afhankelijk van je fte factor) aanwezig zijn bij besprekingen. Hoe je die inzet moet je zelf weten, als je ze maar gebruikt en je andere werkzaamheden niet in de knel komen. Dus ja soms moet je wel op je vrije dag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?  Empty Re: Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?

Bericht  Poubelle di 26 jun 2012 - 7:37

Ik hoef niet terug te komen voor team-vergaderingen, maar wel voor studiedagen.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?  Empty Re: Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?

Bericht  Star007 di 26 jun 2012 - 7:37

Als ik uit de slaapdienst zou komen ( 10.30) op de dag van de vergadering , dan wordt er verwacht dat ik er weer om 13.30 ben voor de teamvergadering. Ik moet 3 kwartier heen en 3 kwartier terug rijden. Dus houdt in dat ik dan 1,5 uur thuis zou zijn , na een dienst van 19.5 uur ( waarvan 5 uurtjes slaap en wakker gebeld kunnen worden.).
Gelukkig ben ik persoonlijk begeleider en heb ik op de dag van de teamvergadering altijd persoonlijk begeleider overleg voor de teamvergadering. Dus dan kan ik die dag nooit uit de slaapdienst komen en heb ik altijd een dagdienst.

Als ik nachtdiensten zou werken ( waarin ik dus wakker moet blijven), zou ik absoluut niet om 14.00 s'middags weer terug komen voor een vergadering. Dan kun je misschien net 3 uurtjes slapen!?
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?  Empty Re: Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?

Bericht  Ella di 26 jun 2012 - 8:32

Nu doe ik het wel omdat wij ze zelden hebben. Op mijn vorige werk echt niet. Elke 2 weken was er wel iets....
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?  Empty Re: Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?

Bericht  Urban Naked di 26 jun 2012 - 9:29

Bij ons is dinsdag de vergaderdag en op dinsdag werkt dan ook iedereen. Het is niet mogelijk die dag vrij te hebben.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?  Empty Re: Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?

Bericht  Rouxxxe di 26 jun 2012 - 9:33

Op mijn werk hebben we geen vaste teamvergaderingen, en al zouden die er zijn, zou je er niet voor terug hoeven komen. Op mijn vorige werk (kinderopvang) werd wel verwacht dat je kwam, ook al was je vrij. Was ook wel ergens noodzakelijk want buiten die vergaderingen waren er praktisch geen momenten waarbij er rustig zaken besproken konden worden met het team.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?  Empty Re: Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?

Bericht  Jeanette di 26 jun 2012 - 22:43

Wij hebben ze zelden, dus ik ga wel. Staat bij ons ook gewoon ingeroosterd en als je niet kunt, moet je dit doorgeven.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?  Empty Re: Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?

Bericht  Winegum di 26 jun 2012 - 23:00

Ja, ik ga ook. Wij hebben bijna nooit een vergadering, en als we die wel hebben wordt het altijd van te voren gevraagd of iedereen op die bepaalde tijd en dag langs kunnen komen.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?  Empty Re: Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?

Bericht  sanne-84 wo 4 jul 2012 - 5:22

Bij ons wel, tgaat over je werk, komt ten goede van onze bewoners. Je wordt inderdaad zo ingepland, staat op het rooster. Wel wordt geprobeerd om de fulltimers die dag ook te laten werken, omdat die al zo weinig vrije dagen hebben
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?  Empty Re: Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 5:34

Pixie schreef:Ik hoef niet terug te komen voor team-vergaderingen, maar wel voor studiedagen.

+1. Al werk ik dit schooljaar fulltime. Volgend schooljaar 4 dagen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?  Empty Re: Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?

Bericht  Tinus wo 4 jul 2012 - 6:19

Ik werk 4 van de 5 dagen. Er is wel eens een vergadering 's avonds op mijn vrije dag. Teamvergaderingen ga ik altijd wel, maar andere vergaderingen of cursussen ga ik liever niet heen. Het is niet verplicht ofzo, we krijgen het ook niet uitbetaald maar krijgen tijd voor tijd.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?  Empty Re: Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?

Bericht  Printje wo 4 jul 2012 - 7:06

Nee, toevallig werk ik beiden dagen dat er vergaderingen zijn, om de week op maandag en dan weer op donderdag. Bij ons hoeft dat ook niet, wanneer je niet bij de vergadering bent lees je de notulen en vraagt eventueel om extra info bij een andere collega. (ik werk op een school trouwens)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?  Empty Re: Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?

Bericht  Lady4 do 5 jul 2012 - 0:48

Meestal wel, tenzij ik echt iets anders heb of net een blokje van zeven dagen heb gewerkt. [
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?  Empty Re: Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 1:14

ik werk op zo'n klein kantoor dat overleggen e.d. altijd gepland worden op tijdstippen dat alle belanghebbenden er zijn, maar mocht het voorkomen dat iemand er niet is, dan komt diegene niet speciaal op het werk alleen voor die vergadering. Ik zou dat ook niet doen. Vrij is vrij.
Of er moeten dermate belangrijke dingen worden besproken dat mijn aanwezigheid noodzakelijk is, dan zou ik denk ik wel een uitzondering maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?  Empty Re: Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum