Gaan jullie naar een sinterklaasintocht?
+40
Angel1982
lente
Shy
Tiara
meisje
nillis
hellowkitty
Novalee
Annie24
Twellie
Tania
Wennes
mauwmauw
Fearie
Aimee
Coco
Fiwen
loesje
woezel
Jasmine
Jezzie
CCC
-Ieniemienie-
kwak
Happydobby
sabje
Susan
Printje
Flower_L
Bruintje Beer
Floor
Viva
studiebol
SarahKey
Parisienne
Papillio
*Lookie*
Limburg85
Liadan
Parel
44 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Gaan jullie naar een sinterklaasintocht?
Vorig jaar was R 8 maanden en die vond het toen ook al interessant door de muziek, alle mensen, aandacht die hij kreeg en nu word die natuurlijk helemaal mee gesleept in het enthousiasme van z'n broer.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wil wel gaan met D.
even nog kijken of ik hier ga of bij mijn ouders in het dorp.
even nog kijken of ik hier ga of bij mijn ouders in het dorp.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ja Tot nu toe zijn we elk jaar geweest.
M was de eerste keer 6 maanden oud.
Ik denk dat T dit jaar ook mee gaat. Ligt wel aan het weer en aan wanneer die wil slapen.
M was de eerste keer 6 maanden oud.
Ik denk dat T dit jaar ook mee gaat. Ligt wel aan het weer en aan wanneer die wil slapen.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Jaaaa wij wel! Al krijgt N. er nog niet echt wat van mee, maar ach gaat om het idee en de gezelligheid.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Als hij hier in het dorp komt ga ik wel even kijken al zal L er nog niks van mee krijgen.
Ik vind het zelf gewoon leuk en ben ook benieuwd hoe het hier gaat want we wonen hier nog niet zo lang.
Ik vind het zelf gewoon leuk en ben ook benieuwd hoe het hier gaat want we wonen hier nog niet zo lang.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Wij gaan ook weer, gewoon hier in de haven in de stad.
Vorig jaar ook geweest, J. zat toen al te stuiteren in de wagen met al die vrolijke Sinterklaasmuziek. Dat zal dit jaar alleen maar leuker worden
Vorig jaar ook geweest, J. zat toen al te stuiteren in de wagen met al die vrolijke Sinterklaasmuziek. Dat zal dit jaar alleen maar leuker worden
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Hier gaan we waarschijnlijk wel. Even kijken welk dorp we pakken.
Susan, dat klinkt leuk dat huis van sinterklaas. Waar stond die?
Susan, dat klinkt leuk dat huis van sinterklaas. Waar stond die?
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
wij gaan wel of het moet echt steen koud zijn.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Ligt helemaal aan hoe het weer is en wat voor bui J heeft. Afgelopen 2 jaar zijn we in het dorp hiernaast geweest omdat dat veel kleinschaliger is dan bij ons in de stad maar dit jaar zijn het weekend dat de Sint daar aankomt op vakantie dus als we willen moeten we wel hier het centrum in. J heeft het niet zo op grote mensenmassa's dus we laten het van haar afhangen.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Als het weer mee zit zullen we wel even gaan kijken. Zijn er allebei de jaren met ze geweest. Toen ze 5 maand waren vonden ze vooral al die mensen en muziek interessant en vorig jaar de hele optocht. Dit jaar zullen ze wel wat bewuster van Sinterklaas en de pieten zijn.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik weet het nog niet. Ik kan nergens vinden wanneer de intocht hier is Lijkt me wel leuk om even heen te gaan, ook al heeft hij er nog niet echt wat aan
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Wij gaan dit jaar voor het eerst. Ben benieuwd wat ze ervan vindt.
Gast- Gast
Ik ben vorig jaar geweest met D, toen was hij bijna 4 maand. Lag gewoon te slapen, maar is wel met Piet op de foto geweest. We gaan dit jaar weer, al denk ik dat hij Piet doodeng zal vinden. Hij is ook bang voor onze zwartgetinte postbode :-)
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ja wij gaan naar een plaatsje hier vlakbij voor de intocht.
Gast- Gast
Ja ik ga wel met ons zoontje,hij is nu 2 jaar.Vorig jaar ben ik ook geweest,maar hij vond het toen niet veel.Niet dat hij aan het huilen was,maar vond het allemaal wel best.Ik heb er nu wel vrij voor gevraagd,vorig jaar had ik toevallig vrij die dag.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Ja wij willen wel gaan kijken mits het heel koud of nat is.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Aimee schreef:Ik weet het nog niet. Ik kan nergens vinden wanneer de intocht hier is Lijkt me wel leuk om even heen te gaan, ook al heeft hij er nog niet echt wat aan
Meestal is het dezelfde dag als het op tv komt dus denk dat dat dit jaar ook wel weer is.
Wij zijn nog niet geweest maar we gaan dit jaar wel. Ik zal wel moeten ik heb het J. al beloofd en hij is helemaal fan van sinterklaas nu. J. is dan 2,5 en M. gaat ook mee die is dan 8,5 maand.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Nee, mijn dochter houdt sowieso al niet van drukte en is daarnaast bang voor iedereen die verkleed is, zoals pieten en Sinterklaas.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Wij gaan naar de intocht in het dorp waar ik werk. De sinterklaas ken ik, en het is niet zo massaal als in onze woonplaats. Mijn zoontje van 2 gaat sowieso mee, voor mijn zoontje van 1 weet ik het nog niet.
Gast- Gast
Tania schreef:Aimee schreef:Ik weet het nog niet. Ik kan nergens vinden wanneer de intocht hier is Lijkt me wel leuk om even heen te gaan, ook al heeft hij er nog niet echt wat aan
Meestal is het dezelfde dag als het op tv komt dus denk dat dat dit jaar ook wel weer is.
Wij zijn nog niet geweest maar we gaan dit jaar wel. Ik zal wel moeten ik heb het J. al beloofd en hij is helemaal fan van sinterklaas nu. J. is dan 2,5 en M. gaat ook mee die is dan 8,5 maand.
Oh balen, dan gaan wij dus niet, ik moet die dag werken...
Aimee- Ratel
Tania schreef:Aimee schreef:Ik weet het nog niet. Ik kan nergens vinden wanneer de intocht hier is Lijkt me wel leuk om even heen te gaan, ook al heeft hij er nog niet echt wat aan
17 november van 11.00-13.00 las ik vandaag!
Coco- Ratel
Coco schreef:Tania schreef:Aimee schreef:Ik weet het nog niet. Ik kan nergens vinden wanneer de intocht hier is Lijkt me wel leuk om even heen te gaan, ook al heeft hij er nog niet echt wat aan
17 november van 11.00-13.00 las ik vandaag!
In het centrum? Ik heb avonddienst, dus dat zou dan miss toch wel lukken
Aimee- Ratel
Coco- Ratel
Waar in het centrum is het eigenlijk? Of gaat hij het hele centrum door?
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Sint komt aan om 12.00 uur hier en dat is precies een rottijd voor als Y. die dag nog een slaapje wil doen.
Daarnaast kijken we ook even wat het weer gaat doen. Als het superkoud is of regent blijven we lekker binnen en anders lopen we er even heen. Het is hier vandaan maar 5 minuutjes lopen, dus we zijn er zo en we zijn ook zo weer thuis.
Daarnaast kijken we ook even wat het weer gaat doen. Als het superkoud is of regent blijven we lekker binnen en anders lopen we er even heen. Het is hier vandaan maar 5 minuutjes lopen, dus we zijn er zo en we zijn ook zo weer thuis.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe laat gaan jullie dan naar bed?
» Hoelaat gaan jullie kindjes naar bed?
» Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?
» Niet naar bed durven te gaan...
» Gaan jullie naar vergaderingen op je vrije dag?
» Niet naar bed durven te gaan...
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: