Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Van slag - zwanger

+15
Mom-Of-3
Puggle
Happydobby
Slakje
Flip Fluitketel
Darius
Lejow
Steep
Bloem86
Sterrin_
LDJ
Susan
kwak
yes1984
studiebol
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Van slag - zwanger - Pagina 2 Empty Re: Van slag - zwanger

Bericht  Sterrin_ di 30 okt 2012 - 19:12

.


Laatst aangepast door Sterrin_ op di 30 okt 2012 - 19:14; in totaal 1 keer bewerkt

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag - zwanger - Pagina 2 Empty Re: Van slag - zwanger

Bericht  Sterrin_ di 30 okt 2012 - 19:13

Darius schreef:Er staat nergens iets over het al dan niet gebruiken van een voorbehoedsmiddel. Wellicht is er iets misgegaan met het condoom.

Idd. Bovendien kan het ook gewoon met de pil. Dit is wel het laatste wat ik me afvraag. 'Ongelukjes' gebeuren nu eenmaal.

Dat is ook iederw maand mijn angst. Ondanks condooms.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag - zwanger - Pagina 2 Empty Re: Van slag - zwanger

Bericht  Mom-Of-3 di 30 okt 2012 - 20:05

Yes, ik kan me voorstellen dat je schrikt ook vanwege je gezondheid nu.
Toch wil ik je feliciteren en neem de tijd om veel met elkaar te praten en om het te laten bezinken. Goed dat je meteen je arts in hebt gelicht.

Tussen de oudste en middelste zit 17 maanden. De oudste liep in de kraamtijd los, in het begin was het wel even zwaar maar dat kwam meer omdat de middelste heel veel huilde, bleek dus achteraf reflux te zijn, als je eenmaal een ritme heb met 2 loopt het ook wel.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : ergens in brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag - zwanger - Pagina 2 Empty Re: Van slag - zwanger

Bericht  Darius di 30 okt 2012 - 20:29

Pepijn loopt nog niet los, maar dat is wel handig. Kan hij niet wegrennen!

Ik heb zelf ook het 'zweverige' idee dat kindjes hun ouders uitzoeken. Dit kindje wil vast graag bij jullie zijn!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag - zwanger - Pagina 2 Empty Re: Van slag - zwanger

Bericht  liesje di 30 okt 2012 - 21:38

Hier ook iemand waar er 15 maanden verschil tussen de kindjes zit. het is pittig maar ik vind het ontzettend leuk achteraf. ik kon in het begin dat ik zwanger was van me zoontje er ook om janken en zag overal beren op de weg.maar ze groeien nu zo leuk met elkaar op. en me dochter is echt gek op der broertje het is baby voor en na. maar meis heel veel sterkte en ook gefeliciteerd en als je vragen hebt kun je het me vragen hoor
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag - zwanger - Pagina 2 Empty Re: Van slag - zwanger

Bericht  yes1984 wo 31 okt 2012 - 18:40

Darius schreef:Pepijn loopt nog niet los, maar dat is wel handig. Kan hij niet wegrennen!

Ik heb zelf ook het 'zweverige' idee dat kindjes hun ouders uitzoeken. Dit kindje wil vast graag bij jullie zijn!

Dit is een hele mooie gedachte die ik vast wil houden!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag - zwanger - Pagina 2 Empty Re: Van slag - zwanger

Bericht  Lejow wo 31 okt 2012 - 18:41

yes1984 schreef:
Darius schreef:Pepijn loopt nog niet los, maar dat is wel handig. Kan hij niet wegrennen!

Ik heb zelf ook het 'zweverige' idee dat kindjes hun ouders uitzoeken. Dit kindje wil vast graag bij jullie zijn!

Dit is een hele mooie gedachte die ik vast wil houden!

Jup, Darius, zo denk ik er ook over!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag - zwanger - Pagina 2 Empty Re: Van slag - zwanger

Bericht  yes1984 wo 31 okt 2012 - 18:43

Update:

Ik heb nog geen nieuws van mijn behandelend arts of mijn geplande onderzoek om een diagnose te stellen door kan gaan. Daarnaast hebben we nog geen antwoord of mijn situatie zoals die nu is invloed heeft op de groei van het kindje. Uiteraard ben ik meteen gestopt met de medicatie die ik kreeg. Hierdoor voel ik me nog slechter helaas. Maar alles voor het goede doel.

Op mijn werk is ook nog geen nieuws, dus ook dat blijft spannend.

Toen J. net geboren was heb ik de pil geslikt die je tijdens de bv kunt gebruiken. Hierbij had ik last van bijwerkingen. Daarnaast is deze door mijn gezondheid ook niet betrouwbaar voor mij. Daarom zijn we overgestapt op condooms. Deze kleine uk is dus echt een cadeautje.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag - zwanger - Pagina 2 Empty Re: Van slag - zwanger

Bericht  Highway wo 31 okt 2012 - 18:48

Ondanks de schrik en mogelijke bijkomende problemen vind ik dat je een positieve en sterke indruk maakt yes1984, hopelijk weet je snel meer over je onderzoeken en of ze door kunnen gaan.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag - zwanger - Pagina 2 Empty Re: Van slag - zwanger

Bericht  yes1984 wo 31 okt 2012 - 18:51

Highway schreef:Ondanks de schrik en mogelijke bijkomende problemen vind ik dat je een positieve en sterke indruk maakt yes1984, hopelijk weet je snel meer over je onderzoeken en of ze door kunnen gaan.

Dank je wel! Ik wil ook sterk zijn. Het wachten op de antwoorden valt me zwaar. Maar ook van dit kindje willen we genieten en gunnen we het allerbeste. Voor mijn gevoel kunnen we samen de hele wereld aan. Nu mijn gezondheid nog en een vast contract. Dan kan het echte genieten beginnen denk ik. Wanneer alle barrieres weg zijn, valt er een last van mijn schouders.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag - zwanger - Pagina 2 Empty Re: Van slag - zwanger

Bericht  Gast wo 31 okt 2012 - 19:07

Ik ben deze laatste keer ook ongepland zwanger geraakt. Ik wou het erg graag bij twee kinderen houden omdat ik bang was dat ik het niet aankon ivm mijn traagwerkende schildklier die regelmatig uit balans is. Dan word ik erg moe en kan ik drukte niet aan.

We hadden net twee weken voor de positieve test besloten het bij twee te houden. We gebruikten niks en zouden dat de komende maand gaan doen, mijn vriend zou zich laten steriliseren.

En toch, dit kindje moest er ook blijkbaar nog bij. Het was een schok, maar nu verheug ik me enorm op zijn/haar komst.
Ik zie dit echt als een cadeautje.

Ik hoop dat je toch een beetje kunt genieten en dat het draaglijk voor je is ivm je gezondheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag - zwanger - Pagina 2 Empty Re: Van slag - zwanger

Bericht  yes1984 vr 2 nov 2012 - 8:59

Een updat die geen update is. Nog geen nieuws uit het ziekenhuis en nog geen nieuws betreffende mijn werk.

Nu het nieuws geland is, hopen we zo dat het kindje gewoon goed kan groeien nu, ondanks mijn gezondheid. Heel naar dat ik verder nog geen antwoorden heb. Heel stiekem begint het dagdromen over hoe het straks zal zijn met nog een kleintje wel een beetje. Ook mijn vriend kijkt er nu naar uit.

We hopen snel antwoorden te krijgen op onze brandende vragen.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag - zwanger - Pagina 2 Empty Re: Van slag - zwanger

Bericht  yes1984 vr 9 nov 2012 - 10:36

Hallo dames,

Ik ben gisteren gebeld door het ziekenhuis. Ik mag weer met mijn medicatie starten (zodat ik me weer wat beter ga voelen). Het onderzoek over 2,5 kan doorgaan. Of het kindje nu goed kan groeien zal de komende weken met extra echo's in de gaten worden gehouden. De 22e hebben we de intake bij de verloskundige. Dan wordt er gekeken of ik eerst bij de verloskundigen kan blijven, of meteen wordt overgedragen naar de gynocologen.

Ik ben blij dat het onderzoek door kan gaan en dat ik extra controles krijg. Qua werk is er nog geen nieuws. Dit wordt nu echt slopend!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag - zwanger - Pagina 2 Empty Re: Van slag - zwanger

Bericht  Pompoen vr 9 nov 2012 - 10:42

Wat een spannende tijden Yes, het krijgen van een kindje is al ontzettend spannend, ongepland nog spannender, maar met zo veel zaken er omheen is het helemaal superspannend. Ik vind echt dat je je kranig weert, fijn dat je extra controles krijgt en dat ze je goed in de gaten houden en ook fijn dat je je medicatie toch weer kunt slikken en dat het onderzoek door kan gaan. Ik hoop dat je uiteindelijk toch zo zorgeloos mogelijk van je zwangerschap kunt gaan genieten!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag - zwanger - Pagina 2 Empty Re: Van slag - zwanger

Bericht  SarahKey vr 9 nov 2012 - 20:07

Dit zijn zeker spannende tijden voor jullie. En wat een schrik eerst en ik vind het knap dat je jezelf zo goed houd ondanks alle zorgen. Ik hoop mee dat alles goed gaat en jullie volgend jaar een gezond klein kindje mogen verwelkomen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag - zwanger - Pagina 2 Empty Re: Van slag - zwanger

Bericht  yes1984 zo 11 nov 2012 - 1:10

SarahKey schreef:Dit zijn zeker spannende tijden voor jullie. En wat een schrik eerst en ik vind het knap dat je jezelf zo goed houd ondanks alle zorgen. Ik hoop mee dat alles goed gaat en jullie volgend jaar een gezond klein kindje mogen verwelkomen.

Dit hopen we ook zo! De positieve test is vandaag pas twee weken geleden, maar we hebben er nu al helemaal zin in. Ik hoop dat de echo's ons goed nieuws geven. En dat er een diagnose gesteld kan worden na mijn onderzoeken. Zodat ik eindelijk gericht behandeld kan worden. Dit zal de groei van het kindje ook ten goede komen. Nu qua werk nog goed nieuws en ik ben de gelukkigste vrouw op deze aarde. Wat kun je je dan anders voelen in twee weken tijd! Van slag - zwanger - Pagina 2 2474380249
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Van slag - zwanger - Pagina 2 Empty Re: Van slag - zwanger

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum