Iemand ervaring met een candida dieet?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iemand ervaring met een candida dieet?
Ik las vandaag dat candida allerlei vage klachten kan veroorzaken als eczeem, darmklachten, stemmingsklachten, spier en gewrichtsklachten. Nu scoor ik best hoog in de candidatest en overweeg het dieet te gaan volgen. Dat betekend geen alcohol, gist en suiker.
Iemand hier ervaring mee?
Iemand hier ervaring mee?
Gast- Gast
Re: Iemand ervaring met een candida dieet?
Mijn schoonzus heeft het gedaan, en het is echt loodzwaar want zodra je 1 product binnen krijgt dat niet goed is kun je weer opnieuw beginnen, maar het schijnt wel goed te helpen
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kan je niet helpen helaas, misschien is er een forum speciaal voor. Sterkte iig.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ik dacht, candida is toch een schimmel(infectie?) ja dus! hahaha
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Dat klopt niet helemaal. Het uit zich niet alleen in schimmelinfecties. Het zit in je darmen en dan kan je allerlei klachten hebben.
Sunprincess ik heb geen ervaring, maar ik vind het vrij extreem. Ik denk dat een gezond dieet met veel groenten en weinig tot geen suiker ook prima werkt. Amber Albada zegt er ook wel zinnige dingen over. En dan iets minder rigoureus dan zo'n dieet.
Sunprincess ik heb geen ervaring, maar ik vind het vrij extreem. Ik denk dat een gezond dieet met veel groenten en weinig tot geen suiker ook prima werkt. Amber Albada zegt er ook wel zinnige dingen over. En dan iets minder rigoureus dan zo'n dieet.
Gast- Gast
Bedoel je met suiker ook koolhydraten in het algemeen? Want dan krijg je een héél pittig dieet. Dat zeg ik uit ervaring, omdat ik ook vegetarier ben en zo goed mogelijk koolhydraatarm probeer te eten in verband met PCO. Maar er blijft niet veel over wat ik wel kan eten en het is echt uitbalanceren om gezond te blijven eten.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Eucalypta schreef:Dat klopt niet helemaal. Het uit zich niet alleen in schimmelinfecties. Het zit in je darmen en dan kan je allerlei klachten hebben.
Dank! Ik ga even kijken.
Koolhydraten mogen wel.
Gast- Gast
mijn tip is ook amber. scheelt al een heleboel en is wel goed vol te houden
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand ervaring met het dieet P.I.N.K. Method?
» Iemand ervaring met Shiwi.com?
» Iemand hier ervaring met CO-eur?
» Iemand ervaring met heupdragen?
» Iemand ervaring met Sustilo?
» Iemand ervaring met Shiwi.com?
» Iemand hier ervaring met CO-eur?
» Iemand ervaring met heupdragen?
» Iemand ervaring met Sustilo?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: