Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand ervaring met een candida dieet?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand ervaring met een candida dieet? Empty Iemand ervaring met een candida dieet?

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 6:51

Ik las vandaag dat candida allerlei vage klachten kan veroorzaken als eczeem, darmklachten, stemmingsklachten, spier en gewrichtsklachten. Nu scoor ik best hoog in de candidatest en overweeg het dieet te gaan volgen. Dat betekend geen alcohol, gist en suiker.

Iemand hier ervaring mee?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met een candida dieet? Empty Re: Iemand ervaring met een candida dieet?

Bericht  Minx di 30 okt 2012 - 7:04

Mijn schoonzus heeft het gedaan, en het is echt loodzwaar want zodra je 1 product binnen krijgt dat niet goed is kun je weer opnieuw beginnen, maar het schijnt wel goed te helpen
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Iemand ervaring met een candida dieet? Empty Re: Iemand ervaring met een candida dieet?

Bericht  Caribbeanlover di 30 okt 2012 - 7:04

Ik kan je niet helpen helaas, misschien is er een forum speciaal voor. Sterkte iig.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  ExpressoB di 30 okt 2012 - 7:06

Ik dacht, candida is toch een schimmel(infectie?) ja dus! hahaha
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 19:47

Dat klopt niet helemaal. Het uit zich niet alleen in schimmelinfecties. Het zit in je darmen en dan kan je allerlei klachten hebben.
Sunprincess ik heb geen ervaring, maar ik vind het vrij extreem. Ik denk dat een gezond dieet met veel groenten en weinig tot geen suiker ook prima werkt. Amber Albada zegt er ook wel zinnige dingen over. En dan iets minder rigoureus dan zo'n dieet.

Gast
Gast

Bericht  Twellie di 30 okt 2012 - 21:14

Bedoel je met suiker ook koolhydraten in het algemeen? Want dan krijg je een héél pittig dieet. Dat zeg ik uit ervaring, omdat ik ook vegetarier ben en zo goed mogelijk koolhydraatarm probeer te eten in verband met PCO. Maar er blijft niet veel over wat ik wel kan eten en het is echt uitbalanceren om gezond te blijven eten.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gast wo 31 okt 2012 - 5:02

Eucalypta schreef:Dat klopt niet helemaal. Het uit zich niet alleen in schimmelinfecties. Het zit in je darmen en dan kan je allerlei klachten hebben.
Sunprincess ik heb geen ervaring, maar ik vind het vrij extreem. Ik denk dat een gezond dieet met veel groenten en weinig tot geen suiker ook prima werkt. Amber Albada zegt er ook wel zinnige dingen over. En dan iets minder rigoureus dan zo'n dieet.

Dank! Ik ga even kijken.

Koolhydraten mogen wel.

Gast
Gast

Bericht  bolus26 wo 31 okt 2012 - 8:35

mijn tip is ook amber. scheelt al een heleboel en is wel goed vol te houden
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: