Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2/3 daagjes naar het buitenland.

+4
silly-one
Twellie
luisa
Blond
8 plaatsers

Ga naar beneden

2/3 daagjes naar het buitenland. Empty 2/3 daagjes naar het buitenland.

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 6:11

Volgend jaar gaan mijn man en de vriend van mijn beste vriendin een weekend "Bushcraften", ofzoiets 2/3 daagjes naar het buitenland. 394967
Wij vinden dat prima onder voorbehoud dat wij samen ook een weekendje (2-3 dagen) weg mochten.
Daar konden ze uiteraard geen nee tegen zeggen.

Maarrr... Waar gaan we heen?
We kunnen natuurlijk gewoon in nederland blijven maar het is net zo leuk om die dagen naar het buitenland te gaan.
Barcelona, Londen, Parijs... Maakt niet, als de vliegreis en hotel maar goedkoop zijn zodat we genoeg over houden om te shoppen Cool

Dus wie heeft er tips, we willen ook best wel iets gaan bekijken maar er moet ook een leuke shopstad (in de buurt) zijn.
Waar moeten we heen en waar kunnen we (goedkoop) boeken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2/3 daagjes naar het buitenland. Empty Re: 2/3 daagjes naar het buitenland.

Bericht  Blond di 30 okt 2012 - 6:54

Londen kan je los budget heen, tickets via Ryanair zijn nooit duur. Is ook maar een uurtje vliegen.

Ik ben 2 jaar geleden naar Stockholm geweest, vond ik ook erg leuk! Kan je heen vliegen met Ryanair. Hele leuke stad!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2/3 daagjes naar het buitenland. Empty Re: 2/3 daagjes naar het buitenland.

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 7:51

Chance schreef:Londen kan je los budget heen, tickets via Ryanair zijn nooit duur. Is ook maar een uurtje vliegen.

Ik ben 2 jaar geleden naar Stockholm geweest, vond ik ook erg leuk! Kan je heen vliegen met Ryanair. Hele leuke stad!

Allebei +1

Met Ryanair moet je wel zoeken binnen de aankomende 3 maanden, dan is het het goedkoopste. Op de homepage staat links boven een blok met kleine lettertjes in welke maanden de korting geld. Nu zal het 'boek in november - februari' o.i.d. zijn Very Happy

Als je nu al voor april o.i.d gaat kijken zijn die stoelen nog niet in de aanbieding.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2/3 daagjes naar het buitenland. Empty Re: 2/3 daagjes naar het buitenland.

Bericht  luisa di 30 okt 2012 - 7:57

Stockholm vond ik ook erg mooi. En anders zou ik naar Milaan gaan, lekker shoppen
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

2/3 daagjes naar het buitenland. Empty Re: 2/3 daagjes naar het buitenland.

Bericht  Twellie di 30 okt 2012 - 10:09

Mer Ryanair vlieg ik meestal ergens voor tien euro heen en tien euro weer terug, inderdaad die aanbiedingen uitmikken. Londen, allerlei steden in Noord-Italie, Stockholm etcetera zijn vaak in de aanbieding voor een tientje. Gooi er nog een tientje bij en je hebt priority boarding en kunt overal zo doorlopen Cool. Londen vind ik zelf wel een leuke stad, er is zoveel te doen: shoppen, lekker in een park liggen, bezienswaardigheden (Natural History Museum is echt een aanrader).
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

2/3 daagjes naar het buitenland. Empty Re: 2/3 daagjes naar het buitenland.

Bericht  silly-one di 30 okt 2012 - 11:24

Ik weet niet waar je woont, maar Londen is ook heel goed met de trein te doen en misschien zelfs wel sneller. Dat is een beetje afhankelijk van waar je in NL woont.
Verder kan je ook naar Berlijn, ook heel gemakkelijk met de trein te doen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

2/3 daagjes naar het buitenland. Empty Re: 2/3 daagjes naar het buitenland.

Bericht  rapa nui wo 31 okt 2012 - 0:46

silly-one schreef:Ik weet niet waar je woont, maar Londen is ook heel goed met de trein te doen en misschien zelfs wel sneller. Dat is een beetje afhankelijk van waar je in NL woont.
Verder kan je ook naar Berlijn, ook heel gemakkelijk met de trein te doen.

Klopt en is ook best handig omdat je in het centrum van Londen/Berlijn aan komt en je met inkopen ook niet aan een maximum aan een gewicht zit dat je met het vliegtuig wel hebt. En als je goed kijkt zijn er met de trein ook regelmatig aanbiedingen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2/3 daagjes naar het buitenland. Empty Re: 2/3 daagjes naar het buitenland.

Bericht  Arwyn wo 31 okt 2012 - 1:05

Barcelona is ook erg leuk en kun je ook goed shoppen smile

Mijn eerste keuze nu zou Londen zijn, maar dat ben ik Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2/3 daagjes naar het buitenland. Empty Re: 2/3 daagjes naar het buitenland.

Bericht  Gast wo 31 okt 2012 - 3:31

Mijn eerste keuze zou ook londen zijn. Zat net weer tickets te bekijken. In de derde week van november zijn tickets 36 euro retour (ex. koffer) maar bij Ryanair neem ik nooit een koffer mee. Neem alleen ondergoed en sokken mee en kleine mini's qua deo/zeep/tandpasta.

Dan hou ik nog 8 kg over voor op de terugweg.. en geloof me dat is best veel. Ik had vorige keer voor 350 euro geshopt (inclusief 2 paar schoenen) en dat was 7.5 kg.. (mijn schouder ging wel dood door die tas haha).. maar je moet er wat voor over hebben om te besparen op koffergeld :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2/3 daagjes naar het buitenland. Empty Re: 2/3 daagjes naar het buitenland.

Bericht  Blond wo 31 okt 2012 - 4:17

Of je neemt gewoon een kleine koffer mee, handbagage formaat. Die rol je lekker achter je aan.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2/3 daagjes naar het buitenland. Empty Re: 2/3 daagjes naar het buitenland.

Bericht  Gast wo 31 okt 2012 - 7:48

Hmm, Londen is dus wel een optie.
Ik heb haar al gemaild. Zondag ga ik naar haar toe en dan zullen we eens even alle opties enzo goed bekijken.
Heb er echt zo;n zin in! Ook al duurt het nog wel eventjes, haha.

Marin, bedankt voor de tip! Mag je daar ook zo'n kleine trolley meenemen? Dat zou wel handig zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2/3 daagjes naar het buitenland. Empty Re: 2/3 daagjes naar het buitenland.

Bericht  Sugarfall wo 31 okt 2012 - 9:31

Londen! Echt de meest leuke en gezellige shop stad waar ik geweest ben, maar er is verder ook meer dan genoeg te doen en te zien. Zo'n leuke stad! Vliegtickets zijn ook echt niet duur, maar ik zou ook even Eurostar trein checken, dat is soms zelfs nog goedkoper dan een vliegticket.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2/3 daagjes naar het buitenland. Empty Re: 2/3 daagjes naar het buitenland.

Bericht  _Lacey_ wo 31 okt 2012 - 10:16

Sugarfall schreef:Londen! Echt de meest leuke en gezellige shop stad waar ik geweest ben, maar er is verder ook meer dan genoeg te doen en te zien. Zo'n leuke stad! Vliegtickets zijn ook echt niet duur, maar ik zou ook even Eurostar trein checken, dat is soms zelfs nog goedkoper dan een vliegticket.
Mee eens! Ik ben dit jaar met de trein naar Londen gegaan. Treinticket is geldig vanaf ieder station in Nederland en je komt aan in hartje Londen. Ik zou het zo weer doen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2/3 daagjes naar het buitenland. Empty Re: 2/3 daagjes naar het buitenland.

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 8:27

Kijk is dan zo met mijn (enorm lange) neus?
Als ik op die site kijk dan is de reisduur bijna 6 uur en de kaartjes vanaf 60.- pp.
Nu is dat laatste nog niet zo duur natuurlijk maar als ik voor 20.- met het vliegtuig kan en er dan met een uurtje of 2?? ben...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2/3 daagjes naar het buitenland. Empty Re: 2/3 daagjes naar het buitenland.

Bericht  rapa nui do 1 nov 2012 - 9:16

Watermeloen schreef:Kijk is dan zo met mijn (enorm lange) neus?
Als ik op die site kijk dan is de reisduur bijna 6 uur en de kaartjes vanaf 60.- pp.
Nu is dat laatste nog niet zo duur natuurlijk maar als ik voor 20.- met het vliegtuig kan en er dan met een uurtje of 2?? ben...

Het hangt er een beetje vanaf waar je denk ik woont. Ik ben ook met de Eurostar geweest en volgens mij toen voor een aanbiedingsprijs. Ik zou anders eerst al ca. 2 uur met de trein onderweg zijn naar Schiphol of Eindhoven (vliegveld met goedkope vluchten) en had dus ook daarvoor een treinkaartje nodig, daar moet je weer ruim op tijd zijn om in te checken, vliegtijd, je komt dan soms op een vliegveld aan dat redelijk buiten Londen ligt, evt. wachten op je koffer, met de trein/bus naar centrum Londen (ook weer apart erbij betalen). En dat tikt dus ook behoorlijk aan qua tijd en geld (treinkaartje in Londen en in NL ook weer op de reis terug). Vluchttijden waren voor mij vaak wat ongelukkig te combineren met treintijden in NL dus echt heel vroeg en goedkoop vliegen lukt me niet. Terwijl ik met de trein ook wel eerst een paar uur onderweg ben naar Brussel om daar over te stappen op de Eurostar maar maar 1x moest overstappen en niet echt hoefde te wachten en in Londen kom je echt meteen al in het centrum aan. Dus qua tijd scheelde het bij mij niet veel en in de prijs van de Eurostar zat ook mijn treinkaartje in Nl aan opgenomen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2/3 daagjes naar het buitenland. Empty Re: 2/3 daagjes naar het buitenland.

Bericht  Sugarfall do 1 nov 2012 - 10:02

Ligt er inderdaad aan waar je woont, ik ben vanaf Roosendaal gegaan, driekwartier rijden voor mij, vanaf daar naar Brussel (1 uur) en vanaf Brussel naar Londen (2 uur), ik vond het geen lange reis in ieder geval, en inderdaad heel handig dat je uitstapt in het midden van Londen, vanaf de vliegvelden buiten Londen moet je toch vaak weer een taxi nemen of een express trein die wel redelijk duur zijn.

Maar zo'n kaartje is vanaf elk station in NL te gebruiken volgens mij.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2/3 daagjes naar het buitenland. Empty Re: 2/3 daagjes naar het buitenland.

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 11:30

Bij het station komen is geen probleem (evenals het vliegveld)
Ik woon vlakbij Eindhoven.

Maar ik lees dat de treinreis vanaf eindhoven al 6 uur duurt...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2/3 daagjes naar het buitenland. Empty Re: 2/3 daagjes naar het buitenland.

Bericht  Sugarfall do 1 nov 2012 - 23:20

Ik zag het! Wat raar dat het vanaf Eindhoven veel langer duurt, dan is het vliegtuig toch handiger denk ik inderdaad.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2/3 daagjes naar het buitenland. Empty Re: 2/3 daagjes naar het buitenland.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum