redressiehelm
+2
TukTuk
liesje
6 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: redressiehelm
Dromertje schreef:Jip83 schreef:@ Dromertje: ik doel inderdaad op de 2e foto van jou. De eerste was ook nog qua meting geen reden om in te sturen voor een helmpje. Ze komt alleen in aanmerking als het >109% zou zijn. Als ik dit zo op het oog inschat is dat niet het geval. En niemands hoofd is helemaal 'rond'. Ik denk als we een meting van jouw en mijn hoofd doen er ook enige afwijking inzit...
Maar soms ziet het eruit dat het meevalt en dat vinden de ouders ook, maar als je dan meet valt het niet mee. En dan nog kunnen ouders kiezen om niet ingestuurd te worden. Ik geef alleen het advies omdat het zo op het lijstje staat, mijn eigen mening doet er niet toe.
de cijfers die ik heb genoemd waren van het tweede hoofdje, niet van het eerste hoofdje! Het hoofdje is pas later gemeten, omdat ze de eerste keren ontzettend onrustig was. Achteraf wel jammer, want ik had wel graag willen weten hoe erg de afplatting toen was.
Aha. Kindjes worden wel pas vanaf 5-6maanden ingestuurd voor een helmpje. Maar het is natuurlijk leuk om de vooruitgang in cijfers te hebben kunnen zien!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Redressiehelm
» Redressiehelm
» Ervaring met een redressiehelm
» Wel of geen redressiehelm (+foto's)?
» Redressiehelm uit basispakket
» Redressiehelm
» Ervaring met een redressiehelm
» Wel of geen redressiehelm (+foto's)?
» Redressiehelm uit basispakket