Goedemorgen!
+6
Pompoen
Oasis
Kaboutertje
RYW
Marin
Ibbeltje
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen!
Goedemorgen,
Eindelijk weer eens redelijk geslapen, hoesten wordt al iets minder. Zo meteen met vriend even weg en dan vanmiddag werken. Verder geen plannen.
Fijne dag!
Eindelijk weer eens redelijk geslapen, hoesten wordt al iets minder. Zo meteen met vriend even weg en dan vanmiddag werken. Verder geen plannen.
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Re: Goedemorgen!
Goedemorgen!
Ik ga zo naar school om een meisje uit mijn klas te interviewen voor mijn master. Daarna de opname terug kijken en verwerken. Aan het eind van de middag naar college.
Een fijne dag allemaal!
Ik ga zo naar school om een meisje uit mijn klas te interviewen voor mijn master. Daarna de opname terug kijken en verwerken. Aan het eind van de middag naar college.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goeiemorgen Ibbel,
Ik ben vroeg op en zit het Amerikaanse nieuws te kijken. M'n zus zit namelijk in New York, en heb laatste paar uur niets meer van haar gehoord (ze slaapt) maar ben wel benieuwd naar hoe het met de Hurricane Sandy is gegaan. Ziet er allemaal wel ernstig uit. Het laatste wat ik van haar gehoord had, was dat het noodweer was in NYC, dat er een hijskraan bij de Freedom Tower is ingeklapt, en dat alles dicht was behalve supermarkten en iedereen als een gek aan het hamsteren was. Raar tripje voor haar zeg. Ze zit er nog wel tot zaterdag! En dan te bedenken dat ik bijna was mee gegaan.
Vanmiddag moet ik naar kantoor, dus daar moet ik straks nog even wat voor voorbereiden. En dan vanavond gaan we weer sporten.. Heb nu nog spierpijn van de vorige keer
Ik ben vroeg op en zit het Amerikaanse nieuws te kijken. M'n zus zit namelijk in New York, en heb laatste paar uur niets meer van haar gehoord (ze slaapt) maar ben wel benieuwd naar hoe het met de Hurricane Sandy is gegaan. Ziet er allemaal wel ernstig uit. Het laatste wat ik van haar gehoord had, was dat het noodweer was in NYC, dat er een hijskraan bij de Freedom Tower is ingeklapt, en dat alles dicht was behalve supermarkten en iedereen als een gek aan het hamsteren was. Raar tripje voor haar zeg. Ze zit er nog wel tot zaterdag! En dan te bedenken dat ik bijna was mee gegaan.
Vanmiddag moet ik naar kantoor, dus daar moet ik straks nog even wat voor voorbereiden. En dan vanavond gaan we weer sporten.. Heb nu nog spierpijn van de vorige keer
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Moge allemaal!
Ik heb vandaag studieverlof van mijn werk, ik krijg er 9 uur per week voor maar de opleiding is zoooo simpel, dat ik dat er echt niet voor nodig heb vanmiddag moet ik er even voor naar school, maar voor de rest een rustig dagje dus. Ik ga zo denk ik lekker sporten. Ik ben dat gaan doen om meer energie en betere weerstand te krijgen, maar ik krijg continu complimentjes over dat ik zo ben afgevallen, en dat motiveert wel
Marin, toch wel spannend, met je zus. Ik hoop dat je snel van haar hoort dat alles goed is! Oh, ik stuur je trouwens even een PM, ik weet niet hoe je zit qua baan maar ik kreeg iets aangeboden waar ik geen tijd voor heb (of in elk geval niet volledig) en misschien is het ook wel wat voor jou...
Ik heb vandaag studieverlof van mijn werk, ik krijg er 9 uur per week voor maar de opleiding is zoooo simpel, dat ik dat er echt niet voor nodig heb vanmiddag moet ik er even voor naar school, maar voor de rest een rustig dagje dus. Ik ga zo denk ik lekker sporten. Ik ben dat gaan doen om meer energie en betere weerstand te krijgen, maar ik krijg continu complimentjes over dat ik zo ben afgevallen, en dat motiveert wel
Marin, toch wel spannend, met je zus. Ik hoop dat je snel van haar hoort dat alles goed is! Oh, ik stuur je trouwens even een PM, ik weet niet hoe je zit qua baan maar ik kreeg iets aangeboden waar ik geen tijd voor heb (of in elk geval niet volledig) en misschien is het ook wel wat voor jou...
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen iedereen,
Heb me net ziekgemeld op mijn werk. Voel me echt belabberd nu. Mijn vriend had mij aangestoken helaas
Fijne dag iedereen
Heb me net ziekgemeld op mijn werk. Voel me echt belabberd nu. Mijn vriend had mij aangestoken helaas
Fijne dag iedereen
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Heftig voor je zus, Marin! Hopelijk is alles Ok. Lijkt mij inderdaad een hele rare gewaarwording, er zo midden in zitten.
Kaboutertje, beterschap!
Goedemorgen,
Ik heb redelijk geslapen, mijn vriend heeft vannacht wel veel gedraaid en geluid gemaakt in zijn slaap. Vandaag leren en daarna een tentamen afleggen tussen 15.00 en 17.00 uur.
Daarna boodschappen doen, en verder werken aan mijn scriptie.
Fijne dag allemaal!
Kaboutertje, beterschap!
Goedemorgen,
Ik heb redelijk geslapen, mijn vriend heeft vannacht wel veel gedraaid en geluid gemaakt in zijn slaap. Vandaag leren en daarna een tentamen afleggen tussen 15.00 en 17.00 uur.
Daarna boodschappen doen, en verder werken aan mijn scriptie.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen,
bah ik werd om 7.15 u wakker met knallende koppijn en een zere schouder. Heb er al de hele week last van. Ik hoop dat de fysio er wat aan wil doen vandaag, maar ik kom daar natuurlijk eigenlijk voor iets anders...
verder ga ik straks beneden even wat opruimen, wat hout halen uit de schuur (of nee, ik laat het mijn man gewoon halen) en boodschappen doen.
Om 18 uur komen er twee vriendinnen eten, maar we houden het simpel met pannenkoeken en die laat ik hun lekker bakken ;-).
Fijne dag allemaal!!
bah ik werd om 7.15 u wakker met knallende koppijn en een zere schouder. Heb er al de hele week last van. Ik hoop dat de fysio er wat aan wil doen vandaag, maar ik kom daar natuurlijk eigenlijk voor iets anders...
verder ga ik straks beneden even wat opruimen, wat hout halen uit de schuur (of nee, ik laat het mijn man gewoon halen) en boodschappen doen.
Om 18 uur komen er twee vriendinnen eten, maar we houden het simpel met pannenkoeken en die laat ik hun lekker bakken ;-).
Fijne dag allemaal!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Goedemorgen!
Poeh Marin wat heftig zeg dat je zusje er midden in zit! Ik hoop dat je snel iets van haar hoort.
Ik zit inmiddels weer op m'n werk (al een tijdje, haha). Vannacht heb ik niet zo goed geslapen, mijn vriend heeft een raar hardnekkig hoestje en hij heeft me dus een beetje uit mijn slaap gehouden. Het wordt tijd dat hij er eens mee naar de dokter gaat, als hij hoest lijkt het wel alsof hij gaat overgeven..
Vanavond lekker bij mijn moeder eten en daarna muziek maken.
Fijne dag allemaal!
Poeh Marin wat heftig zeg dat je zusje er midden in zit! Ik hoop dat je snel iets van haar hoort.
Ik zit inmiddels weer op m'n werk (al een tijdje, haha). Vannacht heb ik niet zo goed geslapen, mijn vriend heeft een raar hardnekkig hoestje en hij heeft me dus een beetje uit mijn slaap gehouden. Het wordt tijd dat hij er eens mee naar de dokter gaat, als hij hoest lijkt het wel alsof hij gaat overgeven..
Vanavond lekker bij mijn moeder eten en daarna muziek maken.
Fijne dag allemaal!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Goedemorgen!
Heb gisteren een iets te gezellige borrel gehad en ben nu een beetje brak... Gelukkig hoef ik weinig te doen vandaag, eind van de middag pas, dan ga ik zingen
Fijne dag!
Heb gisteren een iets te gezellige borrel gehad en ben nu een beetje brak... Gelukkig hoef ik weinig te doen vandaag, eind van de middag pas, dan ga ik zingen
Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Hey meiden, goedemorgen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Goedemorgen!
Vandaag moet ik weer naar de fysio, twee weken geleden ben ik voor het laatst geweest dus ik ben erg benieuwd hoe hij het vind gaan!
Vandaag moet ik weer naar de fysio, twee weken geleden ben ik voor het laatst geweest dus ik ben erg benieuwd hoe hij het vind gaan!
Gast- Gast
Marin> oh dat is niet leuk dat ze nu daar zit. Heb je al wat gehoord verder?
Ibbeltje schreef:Marin> oh dat is niet leuk dat ze nu daar zit. Heb je al wat gehoord verder?
Nee nog niet, het is nu 6.17 daar. Ik heb al de hele ochtend CNN aan staan en het is allemaal wel heftig daar, maar geloof dat zij rustig slaapt nu Ze moet maar lekker binnen blijven.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Ibbeltje schreef:Marin> oh dat is niet leuk dat ze nu daar zit. Heb je al wat gehoord verder?
Nee nog niet, het is nu 6.17 daar. Ik heb al de hele ochtend CNN aan staan en het is allemaal wel heftig daar, maar geloof dat zij rustig slaapt nu Ze moet maar lekker binnen blijven.
Ik hoop het ook dat ze lekker slaapt en lekker binnen blijft vandaag.
Wie oh wie wil me even een schop onder m'n kont geven???? Ik móet iets afhaken, maar ik heb geen zin meer
VeryCherry schreef:Wie oh wie wil me even een schop onder m'n kont geven???? Ik móet iets afhaken, maar ik heb geen zin meer
Oh hier komt de schop onder je kont Hop even aan de slag dan ben je er mee klaar...heerlijk gevoel!
Ik moet nog steeds twee pootjes voor de kameleon, het is een kraamcadeautje en vanavond ga ik hem naar mijn tante brengen. Ze betaald me er voor, dus dat moet al een motivatie op zich zijn, maar ik kan me er niet toe zetten. Whahaha
En dan te bedenken dat ze het me een week of 6 geleden al gevraagd heeft
Schop!! Doe het nu maar gauw want dan ben je er ook weer vanaf!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
VeryCherry schreef:Ik moet nog steeds twee pootjes voor de kameleon, het is een kraamcadeautje en vanavond ga ik hem naar mijn tante brengen. Ze betaald me er voor, dus dat moet al een motivatie op zich zijn, maar ik kan me er niet toe zetten. WhahahaEn dan te bedenken dat ze het me een week of 6 geleden al gevraagd heeft
HUP!! Opschieten jij potjandoerie, aan het werk! En wel NU!
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Ben bijna klaar, nog 1 pootje vastzetten ^^ Het probleem is gewoon dat ik 86.000 dingen tegelijk doe. Maarrr, als hij af is post ik wel een foto
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: