Winterefteling rond de kerstdagen?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Winterefteling rond de kerstdagen?
Wij willen misschien een keer naar de winterefteling gaan, is dat een beetje leuk?
En weet iemand of het op 24 december druk is, als het weer een beetje meezit willen we dan gaan.
En weet iemand of het op 24 december druk is, als het weer een beetje meezit willen we dan gaan.
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
Re: Winterefteling rond de kerstdagen?
Jaaa de WinterEfteling is leuk! Zeker als het ook echt een beetje sneeuwt of heeft gedaan Maar ja, dat geluk moet je maar net hebben, anders is het ook leuk hoor! Er hangt echt wel een winterse sfeer.
Of het de 24e druk is zou ik niet durven zeggen.
Of het de 24e druk is zou ik niet durven zeggen.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik ben een aantal jaar geleden ook geweest. Ik vond het echt heel erg leuk maar wel koud! Goed inpakken dus. Het was toen ook helemaal niet druk. (Weet niet of het vakantie was..)
Gast- Gast
http://www.efteling.com/openingstijden
Hier kan je zien wat de verwachting is van de Efteling. De gegevens zijn gebaseerd op voorgaande jaren en over het algemeen klopt het wel.
Hier kan je zien wat de verwachting is van de Efteling. De gegevens zijn gebaseerd op voorgaande jaren en over het algemeen klopt het wel.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Ah oke bedankt!
Lijkt me inderdaad erg gezellig met de lampjes etc.
Maar wel goed inpakken dus, maar dat komt wel goed .
Lijkt me inderdaad erg gezellig met de lampjes etc.
Maar wel goed inpakken dus, maar dat komt wel goed .
Lilypie- Fluisteraar
Ik heb wel eens zo'n hot-pack, geen idee of die dingen zo heten, in m'n jaszak gedaan tegen de koude handen. Zo'n zak met vloeistof en dan moet je zo'n clipje in het zakje breken en dan wordt de vloeistof warm en hard.
Angela_1986 schreef:Ik heb wel eens zo'n hot-pack, geen idee of die dingen zo heten, in m'n jaszak gedaan tegen de koude handen. Zo'n zak met vloeistof en dan moet je zo'n clipje in het zakje breken en dan wordt de vloeistof warm en hard.
Haha das wel een goed idee! die heb ik hier nog liggen.
Lilypie- Fluisteraar
rups83 schreef:Angela_1986 schreef:Ik heb wel eens zo'n hot-pack, geen idee of die dingen zo heten, in m'n jaszak gedaan tegen de koude handen. Zo'n zak met vloeistof en dan moet je zo'n clipje in het zakje breken en dan wordt de vloeistof warm en hard.
Haha das wel een goed idee! die heb ik hier nog liggen.
Koukleum ten top hier!
Ik ben vorig jaar op 24 December gegaan, en toen was het helemaal niet druk. Gewoon gezellig zeg maar.
Toen was het ook helemaal niet zo koud, maar goed ik heb het ook niet snel koud dat scheelt.
Toen was het ook helemaal niet zo koud, maar goed ik heb het ook niet snel koud dat scheelt.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Ik ben twee keer naar de winterefteling geweest, waarvan er één keer ook echt sneeuw lag. Maakt het gelijk sprookjesachtig! Ze maken overal in het park bonfires (hoe noem je dat ook al weer in het Nederlands?) met bankjes eromheen. Daar is het lekker warm. Ook hebben ze veel muziek en entertainment, zowel binnen als buiten. Binnen is de schaatsbaan en kan je een soepje eten.
Groot nadeel is dat het dan vaak wel erg koud is. Ik kan daar niet goed tegen als ik heel de dag daar rondloop, dus voor mij een reden om niet meer te gaan helaas. Andere nadelen zijn dat er een aantal atttracties gesloten zijn, maar je kunt je nog steeds heel de dag vermaken.
Groot nadeel is dat het dan vaak wel erg koud is. Ik kan daar niet goed tegen als ik heel de dag daar rondloop, dus voor mij een reden om niet meer te gaan helaas. Andere nadelen zijn dat er een aantal atttracties gesloten zijn, maar je kunt je nog steeds heel de dag vermaken.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Winterefteling
» Doorbrengen van de kerstdagen
» Borstvoeding afgenomen tijdens kerstdagen?
» Is er een BV dip rond de 5 maanden?
» geld inzamelen ...met de pet rond
» Doorbrengen van de kerstdagen
» Borstvoeding afgenomen tijdens kerstdagen?
» Is er een BV dip rond de 5 maanden?
» geld inzamelen ...met de pet rond
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: