Regeerakkoord
+41
Caulfield
teletascha
Muurvlindertje
Arwyn
Siem
Toet
Rovine
widko
studiebol
TukTuk
Puggle
RYW
tienie31
nijntje4
Ellebel
Linda
Atelier Madame
girli
Elliot
Rush
Minx
Tania
Gympie
Jade
blondje1313
Winegum
luisa
Lilou
Carmen_
rapa nui
GreenGrass
M@niek
Serena
Red Velvet
xxjojootjexx
SuperGrover
Antibes
ellibre
Printje
Susan
Caroow
45 plaatsers
Pagina 18 van 18
Pagina 18 van 18 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18
Re: Regeerakkoord
Overigens is er geen haar op mijn hoofd die nu al denkt aan weg gaan, Parel. Ik denk dat ik daar misschien een andere insteek in heb. Zeker m'n koopwoning voelt daarin echt als last op mijn schouders, ik heb met heel veel moeite een hypotheek rond kunnen krijgen op mijn salaris, dus ik wil niet het risico nemen dat ik met een tijdelijk contract na een halfjaar of jaar op straat sta en mijn vriend óók nog/weer werkloos is of in een tijdelijk contract zit, terwijl ik met mijn vaste contract misschien ook nog deze hele crisis kan overleven. Ik denk voorasnog niet dat de hele organisatie plat gaat, er zullen altijd nog wel mensen blijven werken. Hopellijk ben ik één van de gelukkigen
En zo niet, da zie ik dat tegen die tijd misschien wel weer als mooie uitdaging. Maar wat ik nu heb ga ik nog niet op het spel zetten. Plus dat ik daarbij 'mijn' kids en m'n naaste collega's veel te leuk vind, en dat geef ik niet op.
En zo niet, da zie ik dat tegen die tijd misschien wel weer als mooie uitdaging. Maar wat ik nu heb ga ik nog niet op het spel zetten. Plus dat ik daarbij 'mijn' kids en m'n naaste collega's veel te leuk vind, en dat geef ik niet op.
Gast- Gast
Re: Regeerakkoord
Ergens snap ik je ook wel weer hoor, Maple. Verklaar je ook absoluut niet voor gek.
Wij hebben ook een koophuis, op beider salarissen, maar mijn vriend heeft een vast contract in een vrij zekere branche.
Ik denk (mag het toch hopen) dat de mensen met een vast contract heus aanblijven, dat de kans zeer klein is dat er nergens in Nederland meer een kdv zal zijn over een poosje. Ik kan alleen uit mijn eigen oogpunt kijken, maar ik vind het als moeder zijnde wel meevallen met de kosten.
*edit* Ik wilde ook mijn collega`s en de kindjes niet verlaten, daarom hebben wij ervoor gekozen om L. op het kdv te laten zitten waar ik heb gewerkt.
Wij hebben ook een koophuis, op beider salarissen, maar mijn vriend heeft een vast contract in een vrij zekere branche.
Ik denk (mag het toch hopen) dat de mensen met een vast contract heus aanblijven, dat de kans zeer klein is dat er nergens in Nederland meer een kdv zal zijn over een poosje. Ik kan alleen uit mijn eigen oogpunt kijken, maar ik vind het als moeder zijnde wel meevallen met de kosten.
*edit* Ik wilde ook mijn collega`s en de kindjes niet verlaten, daarom hebben wij ervoor gekozen om L. op het kdv te laten zitten waar ik heb gewerkt.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Pagina 18 van 18 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18
Pagina 18 van 18
Permissies van dit forum: