Zweden; wat is mooi? en waar boeken?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zweden; wat is mooi? en waar boeken?
Ik zit me een beetje te orienteren voor de vakantie voor september, en nou dacht ik aan zweden. is eens wat anders dan de standaard zonvakantie...
het liefst zoek ik een vakantiewoning voor anderhalve week, alleen heb ik geen idee waar ik dat kan boeken. heb gegoogled, maar kom niet erg veel tegen?
en wat zijn de mooie delen van zweden?
het liefst zoek ik een vakantiewoning voor anderhalve week, alleen heb ik geen idee waar ik dat kan boeken. heb gegoogled, maar kom niet erg veel tegen?
en wat zijn de mooie delen van zweden?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: Zweden; wat is mooi? en waar boeken?
hmm dat weet ik ook niet zo goed.
ik heb vrienden wonen in klippan en helsingborg dus ben in die twee steden geweest.
moet eerlijk bekennen dat ik het liefst in klippan ben aangezien mijn maatje daar volop in de natuur woont en de eerste kilometer geen mens te bekennen is .
zo heerlijk rustig en mooi.
ik heb vrienden wonen in klippan en helsingborg dus ben in die twee steden geweest.
moet eerlijk bekennen dat ik het liefst in klippan ben aangezien mijn maatje daar volop in de natuur woont en de eerste kilometer geen mens te bekennen is .
zo heerlijk rustig en mooi.
bo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 81
Punten : 88
Registratiedatum : 17-12-10
Je wilt dus niet rondreizen? Wil je genieten van de natuur en de rust of wil je dingen ondernemen? Zelf woon ik in het midden van Zweden.
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben 6x in Zweden geweest en alle keren lekker rondgereist. Vind Zweden daar echt een mooi land voor, dan kun je echt genieten van de schitterende natuur! Het lastige met op 1 plek blijven is dat je niet heeeel veel ziet omdat de afstanden wel groot zijn en het land over het algemeen wel dunbevolkt is. Ik vind zelf Zuid-Zweden niet zo bijzonder, wat noordelijker is het wat ruiger enzo en daar houdt ik persoonlijk meer van.
Jente10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10
Ik ben naast Stockholm alleen in Skåne geweest en vond het daar erg mooi maar ik kan niet zeggen of het het mooiste is .
Kijk hier eens: http://www.buroscanbrit.nl
Kijk hier eens: http://www.buroscanbrit.nl
Gast- Gast
Haha ZvB, ben jij de official sponsor van die site?
Ikzelf ben alleen nog maar in de winter in Zweden geweest. Wij gaan deze zomer een roadtrip maken door Zweden. Ben erg benieuwd!
Ikzelf ben alleen nog maar in de winter in Zweden geweest. Wij gaan deze zomer een roadtrip maken door Zweden. Ben erg benieuwd!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik heb me er nog niet heel erg in verdiept. ga al jaren op zonvakantie, maar wil nu wel eens iets anders dan spanje...
een rondreis lijkt me mooi, maar dan wel echt van vakantiewoning naar vakantiewoning. en dan niet zo'n woning op een park, maar het liefst zo'n houten huisjes midden in een bod aan een meer.....ja ik zie het al helemaal voor me haha!
Ook kan de afstand van de rondreis niet té lang zijn, onze auto is op zich prima, maar t is een kia picanto, dus meer geschikt als stadsautootje, ben er niet zo vertrouwd op met héle lange afstanden
nog andere websites/touroperators die goed aangeschreven staan wbt zweden?
een rondreis lijkt me mooi, maar dan wel echt van vakantiewoning naar vakantiewoning. en dan niet zo'n woning op een park, maar het liefst zo'n houten huisjes midden in een bod aan een meer.....ja ik zie het al helemaal voor me haha!
Ook kan de afstand van de rondreis niet té lang zijn, onze auto is op zich prima, maar t is een kia picanto, dus meer geschikt als stadsautootje, ben er niet zo vertrouwd op met héle lange afstanden
nog andere websites/touroperators die goed aangeschreven staan wbt zweden?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Zou ik best willen . Ik zit altijd te kwijlen op die site .
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Zou ik best willen . Ik zit altijd te kwijlen op die site .
Mooie open sollicitatie 'ik zou het kwijlen graag willen omzetten in actie '
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Kijk anders hier even Marietje: http://www.stugnet.se/
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Soortgelijke onderwerpen
» Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?
» Te mooi om waar te zijn?
» Zonvakantie boeken, waar?
» los hotel en vliegticket ed boeken, waar op te letten, tips?
» Waar boeken jullie je vakantie?
» Te mooi om waar te zijn?
» Zonvakantie boeken, waar?
» los hotel en vliegticket ed boeken, waar op te letten, tips?
» Waar boeken jullie je vakantie?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: