Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zweden; wat is mooi? en waar boeken?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Zweden; wat is mooi? en waar boeken? Empty Zweden; wat is mooi? en waar boeken?

Bericht  JD ma 21 maa 2011 - 1:07

Ik zit me een beetje te orienteren voor de vakantie voor september, en nou dacht ik aan zweden. is eens wat anders dan de standaard zonvakantie...

het liefst zoek ik een vakantiewoning voor anderhalve week, alleen heb ik geen idee waar ik dat kan boeken. heb gegoogled, maar kom niet erg veel tegen?

en wat zijn de mooie delen van zweden?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zweden; wat is mooi? en waar boeken? Empty Re: Zweden; wat is mooi? en waar boeken?

Bericht  bo ma 21 maa 2011 - 2:12

hmm dat weet ik ook niet zo goed.
ik heb vrienden wonen in klippan en helsingborg dus ben in die twee steden geweest.
moet eerlijk bekennen dat ik het liefst in klippan ben aangezien mijn maatje daar volop in de natuur woont en de eerste kilometer geen mens te bekennen is Very Happy.
zo heerlijk rustig en mooi.

bo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 81
Punten : 88
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zweden; wat is mooi? en waar boeken? Empty Re: Zweden; wat is mooi? en waar boeken?

Bericht  _DoI ma 21 maa 2011 - 3:04

Je wilt dus niet rondreizen? Wil je genieten van de natuur en de rust of wil je dingen ondernemen? Zelf woon ik in het midden van Zweden.
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Zweden; wat is mooi? en waar boeken? Empty Re: Zweden; wat is mooi? en waar boeken?

Bericht  Jente10 ma 21 maa 2011 - 6:31

Ik ben 6x in Zweden geweest en alle keren lekker rondgereist. Vind Zweden daar echt een mooi land voor, dan kun je echt genieten van de schitterende natuur! Het lastige met op 1 plek blijven is dat je niet heeeel veel ziet omdat de afstanden wel groot zijn en het land over het algemeen wel dunbevolkt is. Ik vind zelf Zuid-Zweden niet zo bijzonder, wat noordelijker is het wat ruiger enzo en daar houdt ik persoonlijk meer van.
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zweden; wat is mooi? en waar boeken? Empty Re: Zweden; wat is mooi? en waar boeken?

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 7:40

Ik ben naast Stockholm alleen in Skåne geweest en vond het daar erg mooi maar ik kan niet zeggen of het het mooiste is smile.

Kijk hier eens: http://www.buroscanbrit.nl

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zweden; wat is mooi? en waar boeken? Empty Re: Zweden; wat is mooi? en waar boeken?

Bericht  Zora ma 21 maa 2011 - 9:13

Haha ZvB, ben jij de official sponsor van die site? Laughing

Ikzelf ben alleen nog maar in de winter in Zweden geweest. Wij gaan deze zomer een roadtrip maken door Zweden. Ben erg benieuwd!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zweden; wat is mooi? en waar boeken? Empty Re: Zweden; wat is mooi? en waar boeken?

Bericht  JD ma 21 maa 2011 - 13:12

Ik heb me er nog niet heel erg in verdiept. ga al jaren op zonvakantie, maar wil nu wel eens iets anders dan spanje...

een rondreis lijkt me mooi, maar dan wel echt van vakantiewoning naar vakantiewoning. en dan niet zo'n woning op een park, maar het liefst zo'n houten huisjes midden in een bod aan een meer.....ja ik zie het al helemaal voor me haha!
Ook kan de afstand van de rondreis niet té lang zijn, onze auto is op zich prima, maar t is een kia picanto, dus meer geschikt als stadsautootje, ben er niet zo vertrouwd op met héle lange afstanden

nog andere websites/touroperators die goed aangeschreven staan wbt zweden?

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zweden; wat is mooi? en waar boeken? Empty Re: Zweden; wat is mooi? en waar boeken?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 4:37

Zou ik best willen smile. Ik zit altijd te kwijlen op die site :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zweden; wat is mooi? en waar boeken? Empty Re: Zweden; wat is mooi? en waar boeken?

Bericht  Zora di 22 maa 2011 - 6:19

Zusje van Bert schreef:Zou ik best willen smile. Ik zit altijd te kwijlen op die site :P.

Mooie open sollicitatie Very Happy 'ik zou het kwijlen graag willen omzetten in actie '
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zweden; wat is mooi? en waar boeken? Empty Re: Zweden; wat is mooi? en waar boeken?

Bericht  _DoI do 24 maa 2011 - 9:01

Kijk anders hier even Marietje: http://www.stugnet.se/
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Zweden; wat is mooi? en waar boeken? Empty Re: Zweden; wat is mooi? en waar boeken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum