Zweden
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zweden
Mijn vriend en ik willen eind dit jaar (oktober/november) misschien toch nog een weekje weg en we zitten te denken aan Zweden.
We willen het liefst landen in Gothenburg en terug komen via Stockholm. Verder willen we waarschijnlijk ook Malmö, Lund en Jönköping bezoeken.
Is dat te doen in een week? Heeft iemand nog tips voor andere leuke plaatsen, bezienswaardigheden etc.? Alle tips zijn welkom
We willen het liefst landen in Gothenburg en terug komen via Stockholm. Verder willen we waarschijnlijk ook Malmö, Lund en Jönköping bezoeken.
Is dat te doen in een week? Heeft iemand nog tips voor andere leuke plaatsen, bezienswaardigheden etc.? Alle tips zijn welkom
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Zweden
Weet iemand of we het beste een auto kunnen huren of dat we het beste met het openbaar kunnen reizen?
Raindrop- Ratel
Een auto huren zeker weten.... met de bus is het een vrij prijzig plaatje in Zweden. Al zijn de spoorwegen best goed geregeld in zuid en midden zweden.
Begin november kan er al sneeuw liggen en moet je ook verplicht sneeuwkettingen huren ( vanaf 1 november).
Ik ben zelf in alle plaatsen die je noemt geweest en dit is prima te doen in een week. Al zou ik zelf 1.5 week gaan om wat meer tijd te hebben. Je rijdt 100 km daar niet zo snel als 100 km hier...
Mocht je nog vragen hebben..... let me know
Begin november kan er al sneeuw liggen en moet je ook verplicht sneeuwkettingen huren ( vanaf 1 november).
Ik ben zelf in alle plaatsen die je noemt geweest en dit is prima te doen in een week. Al zou ik zelf 1.5 week gaan om wat meer tijd te hebben. Je rijdt 100 km daar niet zo snel als 100 km hier...
Mocht je nog vragen hebben..... let me know
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Malmö vond ik eerlijk gezegd niet echt de moeite. Kijk eens op http://www.buroscanbrit.nl/. Vind ik zelf een erg leuke site om ideeën op te doen!
Gast- Gast
Thanks voor jullie tips!
Welke steden vinden jullie zeker de moeite waard? En wat zijn aanraders om te bezichtigen/bezoeken (qua bezienswaardigheden)?
Ik ga eens overleggen met mijn vriend en als ik nog vragen heb weet ik je te vinden, Roodkapje. Dankjewel
@ Zusje, wat een leuke site is dat! Erg handig! Thanks
Welke steden vinden jullie zeker de moeite waard? En wat zijn aanraders om te bezichtigen/bezoeken (qua bezienswaardigheden)?
Ik ga eens overleggen met mijn vriend en als ik nog vragen heb weet ik je te vinden, Roodkapje. Dankjewel
@ Zusje, wat een leuke site is dat! Erg handig! Thanks
Raindrop- Ratel
Ik heb qua steden alleen Malmö en Stockholm gezien. Verder heb ik een stuk Skåne gezien omdat ik vanaf Malmö naar de andere kant van het onderste deel van Zweden gereden ben. Daar heb ik verbleven op een boerderij en Stenshuvud (Google maar ) beklommen. Was erg mooi. Ik ben zelf gek op het platteland dus kan je qua steden niet echt helpen denk ik al vond ik Stockholm prachtig maar daar wil je al heen . Oh ja, en die website, daar verlekker ik me ook zo vaak .
Gast- Gast
Wow, Stenshuvud is mooi! Ik ga me er toch nog meer in verdiepen en dan maar eens overleggen met mijn vriend haha Ik ben zelf ook gek op het platteland en zou dat graag willen combineren met wat steden
Haha de website staat tussen mijn favorieten Ook leuk dat er veel info over andere landen (Ierland, Schotland, Denemarken etc.) op staat.
Haha de website staat tussen mijn favorieten Ook leuk dat er veel info over andere landen (Ierland, Schotland, Denemarken etc.) op staat.
Raindrop- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» zweden tips.
» rondreis door zweden..
» Zweden; wat is mooi? en waar boeken?
» Zweden verbiedt privéfotografie zonder toestemming
» rondreis door zweden..
» Zweden; wat is mooi? en waar boeken?
» Zweden verbiedt privéfotografie zonder toestemming