Jouw ontbijt
+51
Liz
Bliss
Roza
Sterre
sanne-84
IlikeBali
Shisha
Jezzie
Exogenesis
Esperanza
Japie
Sophiee
Viva
iloverose
Joli86
dolfijntje24
SuzieQ
Muus
Sam
kajaka88
Urban Naked
Summerlovin
May
bloemenmeisje
LDJ
Sushi
TukTuk
VeryCherry
Arwyn
loura
Highway
girli
Zonnetje
_Lacey_
Bazinga
minoessepoes
Snoes
litllejoy
Mizz_S
Caroow
Blond
-Belle-
Annemoontje
Caribbeanlover
Minx
Suus
Parel
Linnie1985
Marin
Rush
Slakje
55 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Jouw ontbijt
Ik eet altijd een volkorencracker met pindakaas en een volkorenbeschuit met hagelslag met daarbij een kop thee.
Ik ontbijt bijna altijd samen met mijn vriend aan tafel. Wel kort, want we hebben niet echt veel tijd 's ochtends.
Ik ontbijt bijna altijd samen met mijn vriend aan tafel. Wel kort, want we hebben niet echt veel tijd 's ochtends.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Ik eet altijd 2 boterhammen met beleg. In het weekend ontbijten we wel eens wat luxer, maar niet vaak.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Het wisselt per paar weken maar sinds vorige week ontbijt ik het liefst met een schaaltje yoghurt met 2 verkruimelde beschuitjes en een schepje suiker. Ik ontbijt meestal alleen of mijn man moet toevallig nog thuis zijn. In het weekend ontbijten we weleens samen en dan heb ik het liefst afbakbroodjes of croissantjes
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik hou echt van ontbijten en ik eet meestal ook best veel. Ik eet 1 a 2 sneetjes speltbrood van Marqt. Ik eet meestal kaas op brood maar ook wel vleeswaren of gebakken ei. Dan doe ik sla en of komkommer tussen en mayo. Ik drink standaard koffie en ik eet er ook altijd een chocoreepje bij met zn koekje erin. (kleine reepjes hoor) Soms kook ik ook nog een eitje erbij. hmm krijg meteen trek in ontbijt
Als ik op mijn werk eet dan kan ik gewoon eten pakken uit de keuken of het buffet. (werk in een hotel) Vaak neem ik zelf wel mijn eigen brood mee omdat ik die het lekkerst vind.
Als ik op mijn werk eet dan kan ik gewoon eten pakken uit de keuken of het buffet. (werk in een hotel) Vaak neem ik zelf wel mijn eigen brood mee omdat ik die het lekkerst vind.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Doordeweeks ontbijt ik altijd alleen. Als ik moet werken eet ik 2 sneetjes brood, als ik vrij ben vaak yoghurt (soms met wat hagelslag erdoorheen, stracciatella!). In het weekend ontbijt ik alleen als ik moet werken, anders ontbijten we samen. Op zaterdag vaak gewoon een boterham, op zondag vaak een broodje uit de oven.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ontbijt vrijwel nooit
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kon ook nooit ontbijten maar ik ben er nu achter gekomen dat dat door mijn werk kwam, ik had natuurlijk een heel ander leefpatroon doordat ik 's avonds werkte.
Nu ik een half jaar thuis zit, ben ik sinds twee maanden echt aan een "normaal" patroon gewend en word ik echt wakker met trek.
Ik ontbijt met twee boterhammen met vleeswaren of kaas, zoetigheid eet ik nooit op brood. Meestal een gekookt eitje er bij en een stuk fruit. Vandaag heb ik in plaats van de boterhammen een schaaltje Griekse yoghurt waar ik mijn fruit door heen doe.
Ook drink ik er altijd een pot thee bij, verse groene thee, verse muntthee of jasmijnthee.
Nu ik een half jaar thuis zit, ben ik sinds twee maanden echt aan een "normaal" patroon gewend en word ik echt wakker met trek.
Ik ontbijt met twee boterhammen met vleeswaren of kaas, zoetigheid eet ik nooit op brood. Meestal een gekookt eitje er bij en een stuk fruit. Vandaag heb ik in plaats van de boterhammen een schaaltje Griekse yoghurt waar ik mijn fruit door heen doe.
Ook drink ik er altijd een pot thee bij, verse groene thee, verse muntthee of jasmijnthee.
Gast- Gast
Mijn ADHD medicatie
Ik ontbijt 's morgens sowieso nooit echt. Tenminste, als ik om half 9 op school moet zijn bijvoorbeeld. Door mijn medicatie is mijn hongergevoel smorgens echt 0. Dus meestal eet ik rond een uur of 10/half 11 een boterham, tussen de lessen door.
Als ik vrij ben, dan ben ik ook meestal wel vroeg wakker, maar krijg ik ook pas rond 10 uur honger. In de weekenden eet ik dan wel regelmatig een afbakbroodje bijvoorbeeld.
Ik ontbijt 's morgens sowieso nooit echt. Tenminste, als ik om half 9 op school moet zijn bijvoorbeeld. Door mijn medicatie is mijn hongergevoel smorgens echt 0. Dus meestal eet ik rond een uur of 10/half 11 een boterham, tussen de lessen door.
Als ik vrij ben, dan ben ik ook meestal wel vroeg wakker, maar krijg ik ook pas rond 10 uur honger. In de weekenden eet ik dan wel regelmatig een afbakbroodje bijvoorbeeld.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik ontbijt óf met Brinta óf met cornflakes in een bakje melk. Dat laatste vind ik eigenlijk te weinig vullen, dus Brina bevalt beter.
Soms ontbijt ik op maandag met een broodje als ik die nog over heb van het weekend. Ik doe er dan hagelslag of kaas op.
En ik drink vaak een kop thee 's ochtends of neem een bruistablet.
Soms ontbijt ik op maandag met een broodje als ik die nog over heb van het weekend. Ik doe er dan hagelslag of kaas op.
En ik drink vaak een kop thee 's ochtends of neem een bruistablet.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Nu ik verlof heb ontbijt ik wel anders dan wanneer ik ga werken.
Nu eet ik vaak 2 boterhammen en 2 beschuiten met een kop thee en een glas melk.
Als ik ga werken eet ik snel even een boterham en drink ik snel een glas melk.
Wanneer ik samen met mijn man ontbijt in het weekend is dat vaak lekker met afbakbroodjes en gekookte eitjes ed.
Nu eet ik vaak 2 boterhammen en 2 beschuiten met een kop thee en een glas melk.
Als ik ga werken eet ik snel even een boterham en drink ik snel een glas melk.
Wanneer ik samen met mijn man ontbijt in het weekend is dat vaak lekker met afbakbroodjes en gekookte eitjes ed.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ik ontbijt meestal met een snee speltbrood met smeerkaas of filet american en een glas optimeldrink.
In het weekend meestal met afbakbroodjes met kaas en een gekookt eitje.
Ik heb ook echt trek als ik wakker word. Zonder ontbijt kan ik geloof ik niet echt funtioneren;)!
In het weekend meestal met afbakbroodjes met kaas en een gekookt eitje.
Ik heb ook echt trek als ik wakker word. Zonder ontbijt kan ik geloof ik niet echt funtioneren;)!
bloemenmeisje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 51
Punten : 56
Registratiedatum : 31-01-11
Een smoothie van twee soorten fruit, yoghurt, melk en lijnzaad.
Als ik een vroege dienst heb dan eet ik op mijn werk een paar crackers.
Als ik een vroege dienst heb dan eet ik op mijn werk een paar crackers.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Doordeweeks is het meestal 1 beschuit met hagelslag + een kop thee. In het weekend beschuit/crackers/geroosterd brood/ afbakbroodjes/pancakes, net waar ik zin in heb dus. En meer dan 1, want als ik later wakker ben en dus later ontbijt kan ik meer eten dan doordeweeks.
Gast- Gast
Een broodje met vlokken en een kop thee.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Als ik moet werken ga ik om 7.15 de deur uit en eet ik op m'n fiets 2 volkoren crackers met kaas. Als ik niet hoef te werken eet ik meestal 2 bruine boterhammen met iets hartigs er op. En een glas jus.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Maandag tot en met zaterdag ontbijt ik standaard met 2 volkoren beschuiten met kaas. Zondag ontbijten we uitgebreid. We halen dan regelmatig verse broodjes uit duitsland. Of anders bak ik zelf broodjes af.
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Boterham met hagelslag/nutella of yoghurt met muesli.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Nu ik zwanger ben is dat met brood.
Normaal magere franse kwark met blauwe bessen.
Normaal magere franse kwark met blauwe bessen.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Door de week eet ik op mijn werk 2 boterhammen (met pindakaas en een met hagelslag). in het weekend ontbijt ik meestal niet.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Door de weeks ontbijt ik met crackers of met kwark met fruit. In het weekend is het meer een brunch. Afbakbroodjes, soms verse broodjes van de bakker en altijd met een gekookt eitje.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Ik heb verschillende fases met wat ik ontbijt. Dan eet ik een paar weken yoghurt met Cruesli, dan een paar weken crackers, dan een paar weken fruit en een plak ontbijkoek, dan een paar weken brood of een krentenbol. De afgelopen week kan ik steeds niet m'n bed uitkomen, dus drink ik al aankledend en make-uppend een pak Vifit. Of ik eet niets en pak op m'n werk twee boterhammen.
Gast- Gast
Ik ontbijt altijd in de auto..
2 volkoren liga's met een beker obtimel.
In het weekend maar net hoe het uit komt...
2 volkoren liga's met een beker obtimel.
In het weekend maar net hoe het uit komt...
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
een meergranen punt met kaas en een croissantje .oja en bakje thee
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
De laatste tijd ontbijt ik met 1 bruin broodje met kaas en 3 crackertjes met vlokken
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat was jouw ontbijt vandaag?
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Ontbijt!!!
» Ontbijt!
» Wat heb je als ontbijt?
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Ontbijt!!!
» Ontbijt!
» Wat heb je als ontbijt?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: