Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lunchpakketje voor roadtrip, wat erin te doen?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Lunchpakketje voor roadtrip, wat erin te doen? Empty Lunchpakketje voor roadtrip, wat erin te doen?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 0:29

Mijn vriend gaat morgen naar Parijs, met de auto om een wedstrijd daar te kijken. Na de wedstrijd rijden ze weer terug. Achterlijke roadtrip, zeker... Ik heb beloofd voedselpakketjes te maken maar wil er wel iets leuks van maken. Wat zouden jullie erin doen? Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Lunchpakketje voor roadtrip, wat erin te doen? Empty Re: Lunchpakketje voor roadtrip, wat erin te doen?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 0:31

Ik zou pannenkoeken bakken, ze besmeren met bv. chocoladepasta en dan oprollen en in aluminiumfolie doen. Fruit erin stoppen, sandwiches maken met kaas en komkommer, of zachte bolletjes kan natuurlijk ook. Ontbijtkoek, een zak snoepjes om lekker onderweg te eten. Flesjes water, blikjes drinken.

Gast
Gast

Lunchpakketje voor roadtrip, wat erin te doen? Empty Re: Lunchpakketje voor roadtrip, wat erin te doen?

Bericht  rapa nui vr 4 feb 2011 - 0:48

Ouderwets maar wel lekker, een hardgekookt eitje, wat blokjes kaas en worst erbij voor het geval je iets hartigs tussendoor wilt. Wat fruit dat makkelijk te eten is (druiven, appel, mandarijn)
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 0:52

Ah leuk leuk! Isabella, jouw pakketje klinkt erg lekker haha. Zou zo een lekkere zijn voor mij maar niet voor mijn vriend geloof ik. Die houdt niet zo van veel ongezonds. Al kan een stuk chocola mss nog wel werken :P.

Gast
Gast

Bericht  girli vr 4 feb 2011 - 0:56

Ik zou dingetjes maken met zijn lievelingsbeleg e.d. Als hij bijvoorbeeld heel veel van kaas houdt, zou ik broodjes met kaas maken. Verder zou ik van alles iets doen, iets hartigs, iets zoets, etc.. beetje gezond, beetje ongezond.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 1:00

Ik zou gaan voor flesjes drinken met dop, handig om weer dicht te draaien. Pakjes met rietjes is echt een gekloot achter het stuur, om ze er zelf in te krijgen maar ook om te drinken.

Zachte bolletjes met beleg (geen hagels, irritant als je wilt eten achter het stuur).

Oeh, wat ik er altijd in doe is een nat washand/doekje met zeep om je handen mee af te vegen. Ik kan namelijk niet zo goed tegen plak handen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 1:02

girli schreef:Ik zou dingetjes maken met zijn lievelingsbeleg e.d. Als hij bijvoorbeeld heel veel van kaas houdt, zou ik broodjes met kaas maken. Verder zou ik van alles iets doen, iets hartigs, iets zoets, etc.. beetje gezond, beetje ongezond.

Ja maar ik maak het wel voor twee personen en ik heb geen idee waar die ander van houdt :P. Ik zo eens in de winkel kijken. Die eitjes kan ik nu toch nog niet bakken als ze ze morgen mee willen nemen? Of wel? Mss denk ik dat maar hoor, ik vind zelf koud ei niet lekker nl smile.

Nu nog bedenken waar ik alles in ga doen zodat het makkelijk meenemen is en makkelijk te pakken...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 1:03

Brennuss schreef:Ik zou gaan voor flesjes drinken met dop, handig om weer dicht te draaien. Pakjes met rietjes is echt een gekloot achter het stuur, om ze er zelf in te krijgen maar ook om te drinken.

Zachte bolletjes met beleg (geen hagels, irritant als je wilt eten achter het stuur).

Oeh, wat ik er altijd in doe is een nat washand/doekje met zeep om je handen mee af te vegen. Ik kan namelijk niet zo goed tegen plak handen Very Happy

Wat slim! Ik heb nog van die doekjes van de KFC liggen, die zal ik erbij doen smile.

Gast
Gast

Bericht  Guus vr 4 feb 2011 - 1:52

Zusje van Bert schreef:
girli schreef:Ik zou dingetjes maken met zijn lievelingsbeleg e.d. Als hij bijvoorbeeld heel veel van kaas houdt, zou ik broodjes met kaas maken. Verder zou ik van alles iets doen, iets hartigs, iets zoets, etc.. beetje gezond, beetje ongezond.

Ja maar ik maak het wel voor twee personen en ik heb geen idee waar die ander van houdt :P. Ik zo eens in de winkel kijken. Die eitjes kan ik nu toch nog niet bakken als ze ze morgen mee willen nemen? Of wel? Mss denk ik dat maar hoor, ik vind zelf koud ei niet lekker nl smile.

Nu nog bedenken waar ik alles in ga doen zodat het makkelijk meenemen is en makkelijk te pakken...

broodtrommels van Cars oid Very Happy

on topic: ik zou wraps maken, met tonijn of kaas... of zalm of kipfilet... altijd net wat 'specialer' dan broodjes en erg lekker koud Very Happy
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 1:53

Je kunt een pannenkoek natuurlijk ook hartig beleggen als je vriend daar wel van houdt! Ik dacht aan chocolade omdat het vaak wel even wat energie en een kick geeft met een stuk rijden, om het zo te noemen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 1:55

Wraps lijkt me dan weer lastig om zo op te eten. Valt alles er tussen uit :P. Of niet?
Ja dat is waar Isabella, ik heb alleen geen idee of mijn vriend dat lekker vindt. Maar maakt niet uit... Kun je pannenkoeken nu bakken en morgen opeten?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 1:56

Als je die ook strak in folie rolt, dan valt er niks uit en kunnen ze het eraf happen (zoals bij een turkse pizza) en als je roomkaas met zalm doet, en strak oprolt nu al, dan zit het gewoon vast en valt het er sowieso niet uit. Pannenkoeken kun je prima al maken en kan je gewoon eten morgen, dat is geen enkel probleem als je ze gewoon goed laat afkoelen en daarna koel legt.

Wat wij wel eens met een stuk in de auto meenamen is gewoon stukjes komkommer, tomaat etc om te knabbelen en een andere smaak. En van die knijpzakjes met fruit erin, of een breaker.

Gast
Gast

Bericht  Guus vr 4 feb 2011 - 1:58

Isabella schreef:Als je die ook strak in folie rolt, dan valt er niks uit en kunnen ze het eraf happen (zoals bij een turkse pizza) en als je roomkaas met zalm doet, en strak oprolt nu al, dan zit het gewoon vast en valt het er sowieso niet uit. Pannenkoeken kun je prima al maken en kan je gewoon eten morgen, dat is geen enkel probleem als je ze gewoon goed laat afkoelen en daarna koel legt.

Wat wij wel eens met een stuk in de auto meenamen is gewoon stukjes komkommer, tomaat etc om te knabbelen en een andere smaak. En van die knijpzakjes met fruit erin, of een breaker.

nu heb ik ineens erg veel trek in een turkse pizza Suspect
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 1:59

Nemen ze een koelbox mee? Want zo niet, dan moet je geen broodjes met smeltende dingen erop doen!
Kaas gaat zweten buiten de koeling enzo.. is helemaal niet lekker om te eten!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 1:59

Goochempie schreef:
Isabella schreef:Als je die ook strak in folie rolt, dan valt er niks uit en kunnen ze het eraf happen (zoals bij een turkse pizza) en als je roomkaas met zalm doet, en strak oprolt nu al, dan zit het gewoon vast en valt het er sowieso niet uit. Pannenkoeken kun je prima al maken en kan je gewoon eten morgen, dat is geen enkel probleem als je ze gewoon goed laat afkoelen en daarna koel legt.

nu heb ik ineens erg veel trek in een turkse pizza Suspect

Mijn mama had die eergisteren thuis gebakken. Jeeeeeeeeeeeemmmig.. lekker!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 2:04

Als ik uit mijn raam kijk zie ik de turkse bakker/winkel op de hoek die het ook verkopen.... help!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 2:09

Haha *sorry!* Very Happy

Wraps, koop je gewoon van die tortilla's en doe je ze dan wel eerst in de oven? Ik ben een leek Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 3:57

Bij dat schap liggen ook wraps, je kunt ze gewoon koud laten & beleggen!

Gast
Gast

Bericht  Inge vr 4 feb 2011 - 4:00

de wraps hoeven niet in de oven hoor, kunnen gewoon koud belegd worden en koud opgegeten worden.

Zusje van Bert schreef:

Gebakken eitje voor op brood kan je juist het best vanavond bakken, dan af laten koelen en morgen op het broodje doen. Als je ze warm op brood doen en langer bewaard word het brood klef.
Lekker joh koud gebakken eitje op brood :p

Bolletjes met gebakken ei
Bolletjes met roomkaas en rosbief
Wraps met roomkaas en zalm
kippenpootjes
gekookt ei
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 4:04

Ik heb pannenkoeken gekocht, waren in de aanbieding :P. Bij nader inzien doe ik er gewoon chocoladepasta op, mijn vriend is gek op chocola dus dat moet haast wel goed zitten. Ik moet er zelf alleen niet aan denken. Ik neem wel aan dat de pannenkoeken afgekoeld met choco besmeerd moet worden?

Bolletjes houdt hij niet zo van dus ik heb brood gekocht dat hij lekker vindt. Mss bak ik vanavond nog wel ei voor daarop maar dat hangt er een beetje vanaf hoe laat hij morgen weg wil gaan richting Parijs. Thanx voor het meedenken!

Gast
Gast

Bericht  Polly vr 4 feb 2011 - 4:08

Lief, zo'n lunchpakketje! Dat zal wel gewaardeerd worden! Very Happy

Als ik van NL naar hier ga krijg ik ook altijd een lekker lunchpakketje (niet zo uitgebreid als die van jou hoor) van mijn moeder, maar als ik terug rijd naar NL is het altijd maar een beetje schraal, maar dat is mijn eigen schuld. Ik kreeg wel honger van je topic en heb net ook even een pannenkoek gebakken.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: