Wie maakt er zelf sleutelhangers?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie maakt er zelf sleutelhangers?
Tips graag. Op youtube staat veel,maar hoor het graag van jullie. Mijn schoonzus is jarig en ik ga er een voor haar maken.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Wie maakt er zelf sleutelhangers?
Wat voor soort sleutelhanger wil je maken? Sleutelhanger is nogal een breed begrip tegenwoordig.
Gast- Gast
Geen idee. Ik heb lint, diverse kralen, soort van zilverenachtige bedels, belletjes.
Caribbeanlover- Ratel
Heb jij die gemaakt? Leuk zeg. Oh ik heb van die kwastjes, wil er een iig aanhangen
Caribbeanlover- Ratel
Nee ik heb deze niet gemaakt, een vriendin van mij maakt ze zelf. Niet deze overigens, maar ook inderdaad met kwastjes en bedeltjes. Alleen niet te vol/druk maken.
Gast- Gast
Bij de action heb je ze ook liggen voor 0.99 voor dat geld kan je ze bijna niet zelf maken.
Gast- Gast
Da's waar, maar ik heb de materialen ervoor en zo houd ik mezelf bezig. Vind een zelf gemaakt leuker, dan kan je zelf kiezen wat je eraan doet.
Caribbeanlover- Ratel
Ik heb zulke sleutelhangers zoals Zazou liet zien wel eens zelf gemaakt. Leuk en makkelijk om te doen!
Ik weet niet of je kunt haken? Dan zou je er een gehaakt bloemetje, bolletje, klein poppetje/beestje, cupcake, enzovoorts aan kunnen hangen.
Ik weet niet of je kunt haken? Dan zou je er een gehaakt bloemetje, bolletje, klein poppetje/beestje, cupcake, enzovoorts aan kunnen hangen.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Hij is af, is nog best leuk zo voor een 1e. Hoop alleen dat zij hem ook leuk vind haha anders houd ik het mooi zelf.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Hij is af, is nog best leuk zo voor een 1e. Hoop alleen dat zij hem ook leuk vind haha anders houd ik het mooi zelf.
foto
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Dat lukt me niet. Heb een lintsleuterhanger gemaakt met verschillende hardroze linten met prints, wat zilverenkleurige bedels en een kwastje die kant en klaar was. Laat ik hem trots aan mijn man zien zegt hij ''ze zal hem wel aan de kinderen geven'' ! Ik maak hem toch voor haar, niet voor haar kids of iig niet dat zij ze aan de kids geeft! Zou een beetje ondankbaar zijn vind ik.
Caribbeanlover- Ratel
Maar als ze `m toch niet mooi vind kan ze `m toch beter aan een kind geven dat er dan wel iets mee gedaan wordt. Kijk het is goed bedoeld maar de kans is er gewoon dat ze `m niet leuk vind/dat het niet haar smaak is.
Gast- Gast
Dat kan idd, maar ''een gegeven paard moet je niet in de bek kijken'' vind ik. Met kinderen bedoelde ik die van haar, maar dacht dat dat wel duidelijk was.
Caribbeanlover- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Wie maakt er wel eens zelf glucose?
» Wat maakt nou het verschil?
» 'Blowen maakt dom'
» Wat maakt een persoon...
» Als je iets kapot maakt...
» Wat maakt nou het verschil?
» 'Blowen maakt dom'