Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand ervaring met Tele 2 en studentmobiel . nl?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand ervaring met Tele 2 en studentmobiel  . nl? Empty Iemand ervaring met Tele 2 en studentmobiel . nl?

Bericht  Gray za 20 okt 2012 - 5:24

Ik heb een leuke aanbieding gevonden op studentmobiel . nl.. het is van Tele 2. Ik hoor alleen heel veel negatieve ervaringen over tele 2. Wie van jullie heeft er ook tele 2 en is het bereik echt zo slecht en zijn er meer negatieve ervaringen of zijn er ook mensen die enthousiast zijn over tele 2?
Gray
Gray
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 123
Punten : 582
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met Tele 2 en studentmobiel  . nl? Empty Re: Iemand ervaring met Tele 2 en studentmobiel . nl?

Bericht  Gast za 20 okt 2012 - 5:26

Ik heb via die website mijn abonnement afgesloten! Niet via Tele 2, omdat die duurder was dan via Telfort. Maar ik ben wel te spreken over Tele 2, en verbinding? Dat ligt er maar net aan waar je woont natuurlijk! Ik moet het wel promoten natuurlijk, want mijn vriend werkt er, hahahaha :cheering: Nee, maar serieus, met Vodafone hadden we steeds problemen, KPN had ik alleen maar gezeik en nu met Telfort (bijna) niet (Tele 2 belt over de lijnen van Telfort)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met Tele 2 en studentmobiel  . nl? Empty Re: Iemand ervaring met Tele 2 en studentmobiel . nl?

Bericht  Gray za 20 okt 2012 - 5:34

Dank voor je reactie.ik zit nu bij Hi. al jaren eigenlijk maar had nu zo'n leuke aanbieding gevonden dat ik wel eens wilde overstappen. hi mailde mij dat ze me liever als klant houden en of ik open sta voor een leuke aanbieding. Ik heb terug gemaild dat ik wat leuks heb gevonden bij tele 2. Als hi mij het zelfde kan bieden maar dan voor minder , wil ik best klant blijven bij HI maar nu mailen ze niet terug... Hoe graag wil je je klanten dan behouden vraag ik me af..
Gray
Gray
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 123
Punten : 582
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met Tele 2 en studentmobiel  . nl? Empty Re: Iemand ervaring met Tele 2 en studentmobiel . nl?

Bericht  ellibre za 20 okt 2012 - 8:42

Pippa schreef:Ik heb via die website mijn abonnement afgesloten! Niet via Tele 2, omdat die duurder was dan via Telfort. Maar ik ben wel te spreken over Tele 2, en verbinding? Dat ligt er maar net aan waar je woont natuurlijk! Ik moet het wel promoten natuurlijk, want mijn vriend werkt er, hahahaha Iemand ervaring met Tele 2 en studentmobiel  . nl? 281626781 Nee, maar serieus, met Vodafone hadden we steeds problemen, KPN had ik alleen maar gezeik en nu met Telfort (bijna) niet (Tele 2 belt over de lijnen van Telfort)

Heb je het nu over mobiele telefonie? Zo ja, dan klopt dat niet. Tele2 gebruikt het netwerk van T-mobile, en Telfort gebruikt het netwerk van KPN. De enige actieve mobiele netwerken in Nederland zijn in het bezit van KPN, Vodafone en T-mobile.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met Tele 2 en studentmobiel  . nl? Empty Re: Iemand ervaring met Tele 2 en studentmobiel . nl?

Bericht  Gast za 20 okt 2012 - 10:31

Ik bedoel ook T-mobile, sorry Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met Tele 2 en studentmobiel  . nl? Empty Re: Iemand ervaring met Tele 2 en studentmobiel . nl?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum