Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hollands Nieuwe, Tele2 of toch Vodafone? Of Ben, of Simyo..

+4
ellibre
Hoochie
Lilou
Arwyn
8 plaatsers

Ga naar beneden

Hollands Nieuwe, Tele2 of toch Vodafone? Of Ben, of Simyo.. Empty Hollands Nieuwe, Tele2 of toch Vodafone? Of Ben, of Simyo..

Bericht  Arwyn zo 28 okt 2012 - 7:53

Mijn oude abonnement is afgelopen en mijn telefoon krijgt nu echt kuren..
Toe aan een nieuw toestel dus! Ik vind alleen de prijzen tegenwoordig echt belachelijk hoog..
Nou zit ik te kijken naar Hollands Nieuwe en Tele2, Sim Only of toestel met abonnement. Deze 2 zijn niet zo duur, maar zijn het wel goede providers? Een vriendin van mij heeft nu Hollands Nieuwe en is er wel te spreken over. Vriend had vroeger Tele2 en was ook niet negatief, maar had toen nog geen internet. Ik zit nu al jaren bij Vodafone en afgezien van de verschrikkelijke klantenservice, is dat altijd wel goed bevallen, maar ja, zo duur!
Heb ook naar Hi gekeken, maar Sim Only is de bundel die ik eigenlijk wil met maar 100/250MB wat voor mij te weinig is en toestellease wil ik sowieso niet..

Iemand die haar ervaringen met Hollands Nieuwe/Tele2/Ben/Simyo oid wil delen?
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hollands Nieuwe, Tele2 of toch Vodafone? Of Ben, of Simyo.. Empty Re: Hollands Nieuwe, Tele2 of toch Vodafone? Of Ben, of Simyo..

Bericht  Lilou zo 28 okt 2012 - 8:14

Ik ben net overgestapt van Telfort naar Hollands Nieuwe en ben tot nu toe erg tevreden.
Mijn simkaart werd erg snel geleverd, maar ik moest een microsimkaart hebben voor m'n I-phone.
Klantenservice gebeld en die waren erg vriendelijk en behulpzaam, zonder extra kosten had ik binnen een dag een nieuwe simkaart thuis.
Ik heb ook wat vergelijkend warenonderzoek gedaan voordat ik voor Hollands Nieuwe koos, maar prijs gaf de doorslag. 8,50 per maand betaal ik nu en ik bepaal zelf waar ik mijn bundel aan opmaak, smsjes/belminuten/internet allemaal in 1 bundel.
Lilou
Lilou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10

Hollands Nieuwe, Tele2 of toch Vodafone? Of Ben, of Simyo.. Empty Re: Hollands Nieuwe, Tele2 of toch Vodafone? Of Ben, of Simyo..

Bericht  Hoochie zo 28 okt 2012 - 8:20

Ik ben overgestapt van Vodafone naar Ben en ik ben tevreden.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082

Bericht  Arwyn zo 28 okt 2012 - 8:26

Lilou: Oh, ze hebben nu wel een microsim dus? Ik lees steeds over dat HN die nog niet heeft..
8,50 per maand klinkt wel erg goed inderdaad! Hoeveel minuten/smsjes/MB heb je?

Hoochie: Ben kun je per maand opzeggen toch? Dat is ook wel mooi. Hoeveel minuten/smsjes/MB heb jij voor hoeveel?
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Lilou zo 28 okt 2012 - 10:28

Ik geloof dat ze de microsimkaart ook pas sinds deze maand ingevoerd hebben. Leveren ze nu standaard, uit te drukken uit de gewone simkaart en ook weer daarin terug te plaatsen. Ik heb een 275 bundel, vrij in te delen dus. Handig vind ik, eerder gebruikte ik lang niet alle smsjes uit mijn bundel, zonde van het geld.
Lilou
Lilou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Hoochie zo 28 okt 2012 - 10:47

Arwyn schreef:Lilou: Oh, ze hebben nu wel een microsim dus? Ik lees steeds over dat HN die nog niet heeft..

Hoochie: Ben kun je per maand opzeggen toch? Dat is ook wel mooi. Hoeveel minuten/smsjes/MB heb jij voor hoeveel?

Ik betaal normaal 20 euro, heb nu nog korting. Daarvoor heb ik 500 mb en 260min/sms. Ik kan per maand opzeggen inderdaad. Ik zag wel dat het inmiddels veranderd is, je kan nog wel per maand opzeggen maar dan zijn je kosten hoger dan wanneer je het vastzet voor 24 maanden.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082

Bericht  ellibre zo 28 okt 2012 - 12:05

Arwyn schreef:Lilou: Oh, ze hebben nu wel een microsim dus? Ik lees steeds over dat HN die nog niet heeft..

Je kunt van een gewone simkaart heel makkelijk een microsim maken door hem bij te knippen, dus dat hoeft geen reden te zijn om een provider wel of niet te kiezen. Heb ik ook gedaan voor mijn eigen telefoon.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Bericht  GreenGrass zo 28 okt 2012 - 19:18

HollandsNieuwe levert inmiddels een microsim als standaard volgens mij, afgelopen maand ging het abonnement van mijn schoonmoeder is en dat was wel een (micro)sim-kaart.

Ik overweeg, als mijn huidige abonnement over is, ook over te stappen op HN. Hier in de omgeving is iedereen er positief over en het is zoveel goedkoper dan de andere providers! (ook met telefoon+abo)
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  Arwyn zo 28 okt 2012 - 19:19

Dat weet ik, maar aangezien ik de laatste tijd nogal pech heb op telefoon gebied, ga ik eet nu alvast vanuit dat dat verknippen bij mij geheid verkeerd gaat, ook als ik het in de winkel laat doen.. laughcry

Zit nu te twijfelen tussen Simyo en hollandsnieuwe..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Zwerver zo 28 okt 2012 - 20:26

Ik heb Simyo, ben er echt heel tevreden over. Heb overal bereik, ze hebben goede service en daarbij vind ik het ideaal dat het maandelijks opzegbaar is.

Mijn broer heeft Hollandse Nieuwe, bij hem is het zo dat als hij geen minuten meer heeft hij niet meer kanbellen....Ik weet niet of dat zo hoort.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  GreenGrass zo 28 okt 2012 - 20:29

Zwerver schreef:Ik heb Simyo, ben er echt heel tevreden over. Heb overal bereik, ze hebben goede service en daarbij vind ik het ideaal dat het maandelijks opzegbaar is.

Mijn broer heeft Hollandse Nieuwe, bij hem is het zo dat als hij geen minuten meer heeft hij niet meer kanbellen....Ik weet niet of dat zo hoort.

Bij HN krijg je een bepaald tegoed per maand, als dit op is (of onder 3 euro) krijg je een sms en kan je het opwaarderen. Kortom je kan nooit meer bellen dat het tegoed dat je op dat moment hebt, dus geen onverwachte rekeningen. Het opwaarderen werkt per sms; je smst het bedrag wat je erbij wil hebben naar een bepaald nummer. Dit wordt dan weer verrekend met je maandverbruik.

De kosten 'buiten' de bundel (door opwaarderen) zijn trouwens niet hoger dan binnen je bundel. Groot voordeel hiervan is dat je een lage bundel kan afsluiten en als je meer verbruikt per maand gewoon een keer opwaardeert.

*Edit: Simyo berekent € 0.31 per min/sms buiten de bundel. Bij HollandsNieuwe blijft dit bedrag dus gewoon gelijk en waardeer je op met een x bedrag (minimum is 5 euro).
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 21:19

Ik heb nu al weer een paar jaar Ben, en ben nog steeds tevreden.

Gast
Gast

Bericht  ShallY ma 29 okt 2012 - 3:50

Ik heb ook simyo en ben er tevreden over! Inderdaad ook fijn dat het maandelijks opzegbaar is.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  PeperMunt ma 29 okt 2012 - 3:57

Hollandse Nieuwe is van Vodafone toch? Dus als je daar naar overstapt dan blijf je bellen via het Vodafone netwerk geloof ik.
PeperMunt
PeperMunt
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 255
Punten : 287
Registratiedatum : 26-10-12

Bericht  Gast ma 29 okt 2012 - 4:50

Ik heb Simyo en ik ben daar erg tevreden over. Je kunt nu kiezen voor een 1 jarig abonnement of een abonnement dat je maandelijks kan op zeggen. Ik heb die laatste. Ik heb 250 belminuten en 500mb internet en betaal €15,00 in de maand. Verder goed bereik, want het zit op het KPN netwerk. Verder een goede klantenservice en je kan online precies in zien hoeveel minuten/mb je nog hebt.

Gast
Gast

Bericht  GreenGrass ma 29 okt 2012 - 4:52

PeperMunt schreef:Hollandse Nieuwe is van Vodafone toch? Dus als je daar naar overstapt dan blijf je bellen via het Vodafone netwerk geloof ik.

Ja, vodafone inderdaad.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Bericht  Arwyn ma 29 okt 2012 - 5:40

Wel fijn dat ik hier positieve verhalen hoor smile

Ga Simyo en HN nog even goed vergelijken en dan toch maar 1 daarvan doen.
Per maand opzeggen hoeft van mij niet perse (tenzij het toch niet bevalt, dan zou het wel handig zijn, haha) en een jaarcontract is vaak toch net weer wat voordeliger Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: