Simonly: SIMYO of BEN
+10
FireButterfly
Droopy28
Makamba
Happydobby
Rovine
silly-one
Silver
TukTuk
Tinus
Zwerver
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Simonly: SIMYO of BEN
Eindelijk stopt mijn abbo op 23 april en wil graag overstappen op Sim only.
Nu wil ik ongeveer 200/300 belminuten/sms en 1 gig internet. Welke provider is dan aan te raden? Wat wel redelijk goed bereik heeft.
Welke provider hebben jullie? Voor/nadelen?
Nu wil ik ongeveer 200/300 belminuten/sms en 1 gig internet. Welke provider is dan aan te raden? Wat wel redelijk goed bereik heeft.
Welke provider hebben jullie? Voor/nadelen?
Laatst aangepast door wc-eend op za 7 apr 2012 - 2:50; in totaal 1 keer bewerkt
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Simonly: SIMYO of BEN
Ik zit bij T mobile met mijn Sim Only abbo. Nooit problemen mee gehad. (heb alleen geen internet op mijn telefoon)
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Ik zit bij Ben, betaal 16,99 geloof ik voor 250 minuten en onbeperkt internet (tegenwoordig hebben ze andere abonnementen voor internet, maar ik heb nog de oude)
Nooit problemen, je kan per maand je bundel aanpassen en ook per maand opzeggen, je zit er niet gelijk een jaar of 2 aan vast
Nooit problemen, je kan per maand je bundel aanpassen en ook per maand opzeggen, je zit er niet gelijk een jaar of 2 aan vast
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een hi sim only, 275 belmin/sms en 350 mb internet, en ik verbruik nog niet eens 20 mb omdat ik voornamelijk op de wifi zit.
Ik betaal incl btw rond de 25,-
Ik betaal incl btw rond de 25,-
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik ga per 1 mei over op Telfort. 300 minuten, 100 smsjes en 1 gb internet voor ongeveer 25 per maand. Eerst 20 pm en na 6 mnd 28 pm.
In het verleden ook bij Telfort gezetten en was altijd tevreden over hun service.
In het verleden ook bij Telfort gezetten en was altijd tevreden over hun service.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ik zit bij BEN en heb niet een max aan internet geloof ik. Daar betaal ik 9,95 voor. Verder heb ik nog wat aan belminuten enzo maar dat weet ik zo niet uit mijn hoofd. Mijn ervaring is goed, je maakt gewoon gebruik van het T-mobile netwerk en dat is natuurlijk prima .
Gast- Gast
Oeh, ik lees even mee, verbruik ongeveer hetzelfde en overweeg ook sim only. Vind veel abonnementen nog best duur, nu betaal ik 35, maar heb ik er wel een telefoon bij.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb 250 belminuten en 1000smsjes in de maand voor 16euro. In jouw geval zal het 9,99 voor 1gb i-net zijn en 6,99 voor 250 belminuten En dat is bij Simyo
Gast- Gast
Simyo en Ben zijn precies hetzelfde qua prijs.
Voorkeur? Onder welke provider vallen ze?
ben = t-mobile?
Ik zie staan, bij de eerste 6 maanden heb je korting. Maar hoe gaat dat dan als je eerder opzegt?
*De actieprijzen van de internetbundels zijn geldig tijdens de eerste zes maanden van je
abonnement. Daarna betaal je de reguliere tarieven
ben = t-mobile?
Ik zie staan, bij de eerste 6 maanden heb je korting. Maar hoe gaat dat dan als je eerder opzegt?
*De actieprijzen van de internetbundels zijn geldig tijdens de eerste zes maanden van je
Zwerver- Ratel
wc-eend schreef:Simyo en Ben zijn precies hetzelfde qua prijs.
ben = t-mobile?
Simyo gaat via het KPN netwerk.
TukTuk- Ratel
Ik heb telfort, betaal 13 euro voor mobiel internet en 200 belminuten.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik stap over 2,5 maand ook over naar Ben ! Ik betaal me nu echt scheel bij Vodafone..
Gast- Gast
Tinus schreef:Ik zit bij T mobile met mijn Sim Only abbo. Nooit problemen mee gehad. (heb alleen geen internet op mijn telefoon)
Zo had ik het voorheen ook! Ook nooit problemen gehad.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Help!wc-eend schreef:
Zwerver- Ratel
Ik ga denk ik voor BEN of Simyo, iemand ervaring hiermee?
Zwerver- Ratel
wc-eend schreef:Ik ga denk ik voor BEN of Simyo, iemand ervaring hiermee?
Ik zat bij Ben voor een sim only en kreeg heel vaak mn smsjes niet binnen en als mensen me belden was ik niet bereikbaar. Nu heb ik Simyo sinds een paar maanden en de problemen zijn opgelost.. ik ben erg tevreden over Simyo!
Droopy28- Fluisteraar
- Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11
Over iets meer dan een week zit bij Simyo.
Nu zit ik bij T-Mobile.
Nu zit ik bij T-Mobile.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Zeker ben! Zeer goede provider en per maand opzegbaar wat ik een groot voordeel vond!
Kexter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 122
Punten : 155
AngelNyn schreef:Ik zit bij Ben, betaal 16,99 geloof ik voor 250 minuten en onbeperkt internet (tegenwoordig hebben ze andere abonnementen voor internet, maar ik heb nog de oude)
Ik heb hetzelfde 'abonnement' sinds een jaar ongeveer. Ideaal vind ik het, bereik is altijd goed (ik woon in de randstad) en de rekeningen zijn ook overzichtelijk. Hiervoor zat ik bij Vodafone en daarbij vond ik de rekeningen maar onduidelijk. Ik vind het zeker een aanrader.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb al bijna 3 jaar een abbo bij Ben. Ben er heel tevreden over. Heb overal bereik, betaal niet veel én ik heb nog nooit 'gekke' rekeningen gehad, alles klopt altijd. Die kreeg ik bij Vodafone helaas wel.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Simyo!
Altijd bereik (Zit op KPN netwerk, dus vrij betrouwbaar), geen gekke fratsen, goedkoop. Je moet ook even kijken naar de aanmeldkosten he? Dat wil per simonly aanbieder erg verschillen.
Altijd bereik (Zit op KPN netwerk, dus vrij betrouwbaar), geen gekke fratsen, goedkoop. Je moet ook even kijken naar de aanmeldkosten he? Dat wil per simonly aanbieder erg verschillen.
Gast- Gast
Eris schreef:AngelNyn schreef:Ik zit bij Ben, betaal 16,99 geloof ik voor 250 minuten en onbeperkt internet (tegenwoordig hebben ze andere abonnementen voor internet, maar ik heb nog de oude)
Ik heb hetzelfde 'abonnement' sinds een jaar ongeveer. Ideaal vind ik het, bereik is altijd goed (ik woon in de randstad) en de rekeningen zijn ook overzichtelijk.Hiervoor zat ik bij Vodafone en daarbij vond ik de rekeningen maar onduidelijk. Ik vind het zeker een aanrader.
Same here! En er wordt gezegd dat na een jaar de korting op je abonnement vervalt, maar bij mij wordt hij steeds verlengd! Betaal nu 11 zoveel omdat ik ook nog korting op de internetbundel heb zitten.
_Muppit- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 364
_Muppit schreef:Eris schreef:AngelNyn schreef:Ik zit bij Ben, betaal 16,99 geloof ik voor 250 minuten en onbeperkt internet (tegenwoordig hebben ze andere abonnementen voor internet, maar ik heb nog de oude)
Ik heb hetzelfde 'abonnement' sinds een jaar ongeveer. Ideaal vind ik het, bereik is altijd goed (ik woon in de randstad) en de rekeningen zijn ook overzichtelijk.Hiervoor zat ik bij Vodafone en daarbij vond ik de rekeningen maar onduidelijk. Ik vind het zeker een aanrader.
Same here! En er wordt gezegd dat na een jaar de korting op je abonnement vervalt, maar bij mij wordt hij steeds verlengd! Betaal nu 11 zoveel omdat ik ook nog korting op de internetbundel heb zitten.
Ja dat had ik ook inderdaad! Ik blijf 6,99 betalen voor 250 minuten, plus 50 extra, kreeg vorige laatst een mailtje dat ze dat verlengden
TukTuk- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: