Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat draagt een pasgeboren baby?

+18
tweeling
PapillonRose
Novalee
SarahKey
Aimee
bolus26
Annemie
Printje
Annie24
Flower_L
-Ieniemienie-
Parel
Caroow
Ezzer
studiebol
maiadebij
CCC
Viva
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat draagt een pasgeboren baby? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt een pasgeboren baby?

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 2:54

Oooh waar is dat tweede pakje van?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt een pasgeboren baby? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt een pasgeboren baby?

Bericht  Caroow zo 28 okt 2012 - 2:58

Charlie schreef:Oooh waar is dat tweede pakje van?

Dat pakje is van deze site. Veel suffe dingen maar ook veel leuke dingen!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt een pasgeboren baby? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt een pasgeboren baby?

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 2:59

Thanx!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt een pasgeboren baby? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt een pasgeboren baby?

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 3:09

Oooeeh, 4FF staat er ook op! zooo leuk.
Ik vind dat soort pakken juist erg makkelijk, geen sokjes die afzakken off broekjes die omhoog kruipen.
Je moet alleen wel tegen leuke aanlopen.
Bij C&A hangen rekken vol maar die zijn echt lelijk Wat draagt een pasgeboren baby? - Pagina 2 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt een pasgeboren baby? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt een pasgeboren baby?

Bericht  SarahKey zo 28 okt 2012 - 3:39

Ik zou eerst afwachten hoe groot je kindje is. S heeft maat 56 aangehad van toen hij 1 maand oud was tot 3 maanden. Toen had ik wel eens een spijkerbroekje aan. In maat 50 had ik alleen zachte pakjes.

Dat boefje shirt wat je laat zien is geen pyama maar een longsleeves. Ik had en heb daar heel veel van voor S. S spuugde ook zoveel in het begin en ik kon hem na iedere voeding verschonen.
Toen S overging op maat 56 zijn we ook begonnen met een pyama aan te doen 's avonds. Was dus na een maand en dat vond ik erg fijn. Zo kreeg ik meteen een soort ritme erin.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt een pasgeboren baby? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt een pasgeboren baby?

Bericht  Aimee zo 28 okt 2012 - 3:45

SarahKey schreef:Ik zou eerst afwachten hoe groot je kindje is. S heeft maat 56 aangehad van toen hij 1 maand oud was tot 3 maanden. Toen had ik wel eens een spijkerbroekje aan. In maat 50 had ik alleen zachte pakjes.

Dat boefje shirt wat je laat zien is geen pyama maar een longsleeves. Ik had en heb daar heel veel van voor S. S spuugde ook zoveel in het begin en ik kon hem na iedere voeding verschonen.
Toen S overging op maat 56 zijn we ook begonnen met een pyama aan te doen 's avonds. Was dus na een maand en dat vond ik erg fijn. Zo kreeg ik meteen een soort ritme erin.

Dat boefje pakje is wel degeijk een pyjama. Ik wilde die ook kopen in de prenatal (zat als voorbeeld om een pop), maar kon hem niet vinden tussen de pakjes. Toen ik het vroeg aan de verkoopster zei ze dat het een pyjama was en dat ik dus daartussen moest kijken smile
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt een pasgeboren baby? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt een pasgeboren baby?

Bericht  SarahKey zo 28 okt 2012 - 3:59

oh joh haha! Ik heb hem dan gekregen maar vond het geen pyama eigenlijk. Naja S kreeg hem gewoon zo overdag aan.Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt een pasgeboren baby? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt een pasgeboren baby?

Bericht  Novalee zo 28 okt 2012 - 4:14

Parel schreef:Dikke kans dat ze trouwens een groeiecho gaan doen bij je, of je doet een late pretecho en laat ze het gewicht ongeveer bepalen (kan een kilo verschil in zitten..).
Gewicht zegt niet zoveel over de maat die je kindje aanheeft, daarbij gaat het om de lengte. Over het algemeen passen kindjes wel in maat 50, de een langer dan de ander. Ik zou een paar pakjes maat 50 doen en verder 56. Verder in het begin veel zachte pakjes, spijkerbroek zou ik niet zo snel doen in kleine maatjes.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt een pasgeboren baby? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt een pasgeboren baby?

Bericht  PapillonRose zo 28 okt 2012 - 4:18

Hier ook in het begin eigenlijk alleen zachte pakjes gehad. Erg comfortabel voor de kindjes, en ze kunnen er dan ook in slapen zonder dat je ze om hoeft te kleden. Pas na een aantal weken kreeg A. 's nachts een pyama aan. Spijkerbroekjes had ik pas vanaf maat 62, en zelfs dat waren er twee die zacht waren (eentje rekbare tregging en de andere soepel en gevoerd met zachte stof).
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt een pasgeboren baby? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt een pasgeboren baby?

Bericht  tweeling zo 28 okt 2012 - 4:34

Je hebt bij prenatal trouwens super leuke skinny jeans maar dan van zachte stof I love you

Ik zou 4/5 setjes in 50 halen en een stuk of 6 in 50/56
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt een pasgeboren baby? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt een pasgeboren baby?

Bericht  Bruintje Beer zo 28 okt 2012 - 5:04

Annie24 schreef:
-Ieniemienie- schreef:Ik heb ook een aantal groeiecho's en gevoelschattingen van de vk en gyn gehad.
Ze schatte hem allemaal rond de 3000gr. Oops meneer woog 4690gr.
Dus zou er niet helemaal op vertrouwen...

Ik had veel van die zachte broekjes, en zachte shirtjes.
Maar had van feetje ook een heel zacht spijkerbroekje wat hij al aan had met 2 maandjes ofzo.
Hier geen spugerts of veel peoerds. Dus verkleden ze altijd smorgens, na het wassen.
Ze sliepen dan de hele dag in de zelfde kleren.

Hier omgekeerd: Y. zou rond de 3600gram wegen. Toen hij er uit kwam woog hij echt maar 2675gram. Bijna 1 hele kilo minder dus :O

Hij zat in maatje 44 in het begin en zelfs dat was nog te groot. In het begin had hij vooral van die zachte kleertjes van de Prenatal aan. Hij was denk ik een maand of 4 toen hij echt een pyama aan had.

Dat was hierexact hetzelfde met de groeiecho's van de jongste. Werd ook rond 3500gram geschat en was 2605gr bij geboorte.

Hier hadden ze de 1e maand van die zachte kleertjes aan zoals het pakje wat je toonde.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt een pasgeboren baby? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt een pasgeboren baby?

Bericht  Slakje zo 28 okt 2012 - 6:38

Ik vond die kleine 1-stukpyjama's het fijnst. Ik had alleen maatje 56 bij. Was natuurlijk te groot.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt een pasgeboren baby? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt een pasgeboren baby?

Bericht  PiP zo 28 okt 2012 - 6:38

Aimee schreef:
SarahKey schreef:Ik zou eerst afwachten hoe groot je kindje is. S heeft maat 56 aangehad van toen hij 1 maand oud was tot 3 maanden. Toen had ik wel eens een spijkerbroekje aan. In maat 50 had ik alleen zachte pakjes.

Dat boefje shirt wat je laat zien is geen pyama maar een longsleeves. Ik had en heb daar heel veel van voor S. S spuugde ook zoveel in het begin en ik kon hem na iedere voeding verschonen.
Toen S overging op maat 56 zijn we ook begonnen met een pyama aan te doen 's avonds. Was dus na een maand en dat vond ik erg fijn. Zo kreeg ik meteen een soort ritme erin.

Dat boefje pakje is wel degeijk een pyjama. Ik wilde die ook kopen in de prenatal (zat als voorbeeld om een pop), maar kon hem niet vinden tussen de pakjes. Toen ik het vroeg aan de verkoopster zei ze dat het een pyjama was en dat ik dus daartussen moest kijken Wat draagt een pasgeboren baby? - Pagina 2 561177
Ik heb hem gekregen en vind het ook echt een pyama qua stof.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt een pasgeboren baby? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt een pasgeboren baby?

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 6:43

Dat boefje-shirt heb ik een aantal keer als cadeautje gekocht en stond inderdaad als pyama aangegeven. Het zóú misschien nog als longsleeve kunnen, maar ik denk dat het wel van dat snel vormeloos wordende stof is.

Ik vind trouwens de zachte babykleertjes helemaal niet pyama-achtig aandoen, je hebt ontzettend leuke zachte (jogging)broekjes en ook hele leuke shirtjes. Je moet denk ik gewoon ene beetje kijken qua kleuren, alle lichte kleuren doen idd al snel pyama-achtig aan voor een jongen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt een pasgeboren baby? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt een pasgeboren baby?

Bericht  Susan zo 28 okt 2012 - 6:47

Ik vind zachte babykleertjes ook niet pyjama-achtig, maar ik vind het ook onzin dat een spijkerbroekje in de kleinste maatjes zo vreselijk zou zitten. Dan heb je echt nog nooit aan zo'n broekje gevoeld.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt een pasgeboren baby? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt een pasgeboren baby?

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 6:49

Nouja, ik zie op mijn werk ook weleens echt van die dikke, héle dikke spijkerbroeken voorbij komen, dat lijkt me voor een kleintje echt niet lekker zitten, voor mijn gevoel is dat aan die kleine beentjes één en al naad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt een pasgeboren baby? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt een pasgeboren baby?

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 6:53

Ik vind nogal verschil zitten in spijkerbroekje, wij hebben echt een heel zacht, soepel spijkerbroekje, maar ook wel één die haast hetzelfde aanvoelt als een spijkerbroek voor volwassenen. Die laatste heeft ze nog nooit aangehad, die eerste heeft ze wel vaak aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt een pasgeboren baby? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt een pasgeboren baby?

Bericht  Susan zo 28 okt 2012 - 6:56

Maple schreef:Nouja, ik zie op mijn werk ook weleens echt van die dikke, héle dikke spijkerbroeken voorbij komen, dat lijkt me voor een kleintje echt niet lekker zitten, voor mijn gevoel is dat aan die kleine beentjes één en al naad.

Die heb ik nog nooit gezien voor heel kleine baby'tjes, alleen heel soepelvallende spijkerbroekjes van zachte, dunne stof, of zelfs gevoerd met zachte stof.

E had vanaf een half jaar ongeveer een spijkerbroekje van Levi's, maar wat was dat een ideale broek, die bleef er echt als nieuw uitzien, ook na honderd wasbeurten, en leek ook wel mee te groeien, hij paste erin tot een jaar. Toen kreeg hij een nieuw Levi's broekje.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt een pasgeboren baby? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt een pasgeboren baby?

Bericht  PiP zo 28 okt 2012 - 7:15

Ik heb zelf ook wat spijkerbroekjes voor S gekocht en die zijn vrij soepel.
Heb er ook 1 gekregen en die is best wel stug (en niet mooi Wat draagt een pasgeboren baby? - Pagina 2 394967).
Bij F had ik er ook 1 van Feetje, die zijn inderdaad heel zacht!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt een pasgeboren baby? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt een pasgeboren baby?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum