Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

+33
Ella
moepie
Theezakje13
Wennes
Highway
maiadebij
bolus26
Parel
Laced
Happy
Linda
Muppetje
Amber-
kwak
Vancity_girl
Juutjepetuutje
Sanne
M-G
Jezzie
L!ND@
Bruintje Beer
Happydobby
Novalee
LDJ
Pien
Lejow
Flip Fluitketel
Puggle
meisje
Smaragdje
Limburg85
Flower_L
studiebol
37 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis - Pagina 4 Empty Re: Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

Bericht  LDJ do 8 nov 2012 - 1:34

Ook ik ben erg benieuwd naar hoe het nu met je gaat.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis - Pagina 4 Empty Re: Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

Bericht  Limburg85 do 8 nov 2012 - 1:43

De baby zit er nog steeds in :-) en we hebben de 34 weken gehaald!
Verder blijft m'n buik nog steeds rommelen ondanks de vele rust, zodra ik wat doet gaat het echt richting de foute kant kortom heel rustig aan doen :-(.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis - Pagina 4 Empty Re: Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

Bericht  Smaragdje do 8 nov 2012 - 2:43

Limburg85 schreef:De baby zit er nog steeds in :-) en we hebben de 34 weken gehaald!
Verder blijft m'n buik nog steeds rommelen ondanks de vele rust, zodra ik wat doet gaat het echt richting de foute kant kortom heel rustig aan doen :-(.


Heb je dan hulp voor R? Zoveel rust zal die jou vast niet gunnen.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis - Pagina 4 Empty Re: Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

Bericht  Lejow do 8 nov 2012 - 3:21

Oh fijn!!! Balen dat je zo echt rustig moet doen Sad
Omn er even een dooddoener in te gooien: Het is voor een goed doel!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis - Pagina 4 Empty Re: Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

Bericht  Limburg85 do 8 nov 2012 - 3:38

Heel egoïstisch gezien puur voor mezelf mag het nu wel komen, ik word hier echt geen vrolijk mens van (bovenop de hormonen) maar in het belang van het kind is het belangrijk dat het nog even blijft zitten in de buik en daar doen we het ook allemaal voor (al is dat soms wel heel makkelijk gezegd, dit is niet wat ik voor ogen had maar nogmaals doen gevoelens maken plaats voor ons kindje).

Smaragdje ja krijg gelukkig veel hulp. Hij heeft natuurlijk 3 dagen in de week opvang, daarnaast als mijn man er niet is dan kan hij bij oma en opa terecht of mijn moeder komt hier zodat ik er niet alleen voor staat. Want R is echt ontzettend druk en zit geen minuut stil en slaapt tussen de middag thuis niet meer. En 's avonds moet mijn man het meeste met hem doen, ik breng hem bijvoorbeeld niet meer naar bed. Voelt echt verschrikkelijk.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis - Pagina 4 Empty Re: Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

Bericht  Lejow do 8 nov 2012 - 3:42

Kan ik me voorstellen, niemand wordt er vrolijk van!
Gelukkig loop je al aardig tegen het einde nu, als je het nog 1,5 week zo probeert vol te houden, ben je al een heel end!

Want wat je zelf zegt, het is voor het kindje beter om nog even te blijven zitten. Als het nu komt, heb je zomaar nog 2,5/3 weken ziekenhuis voor de boeg.

Sterkte nog even, met de laatste héle zware loodjes!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis - Pagina 4 Empty Re: Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

Bericht  Limburg85 do 8 nov 2012 - 3:53

Thanx!
M'n schoonzus (basisarts en studeert voor gynaecoloog) zegt dat hij met exact 36 weken komt (precies 1 week eerder dan R.), daar zou ik al heel erg blij mee zijn, dan heeft die het toch nog 3 weken volgehouden. Ik vermoed dat het komt zodra de verbouwing klaar is, maar zal je zien dat ik gewoon 40 weken ga halen dit keer Laughing.

Ik wou dit keer echt dat die langer dan precies 37 weken bleef zitten, omdat R. als prematuur werd beschouwd en het maakt allemaal net wat makkelijker met opstartten als die wat zwaarder zou zijn maar nu zou ik echt blij zijn als het met 37 weken werd geboren, zoveel verder dan 33 weken.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis - Pagina 4 Empty Re: Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

Bericht  Snoes do 8 nov 2012 - 5:46

Wat vervelend dat je zoveel moet rusten om je buik rustig te houden, Limburg. Dat jullie kleintje toch nog maar tot 37 weken blijft zitten. Kan me voorstellen dat dit niet de zwangerschap is waar je van droomde, sterkte meid!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis - Pagina 4 Empty Re: Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum