Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een nieuw forum?

+78
Pien
Burgemeester Yvette
Burgemeester Nicky
RYW
SuperGrover
Happy
Minx
Bliss
Caresses
Susan
Bubbelicious
Antibes
Bazinga
Burn
Monte
Pompoen
Beachgirl
Printje
Lady4
June
Parisienne
Inge
Elliot
Bolleke
Blair
Carmen_
Ibbeltje
Tiana
Bacio
Sayuri
studiebol
Sam
SoGood
Paper Crown
liesje
mzcharlotte
Mint
Annemoontje
Ella
Red Velvet
Discordia
Aggi
Julia
Thunder
LDJ
Tania
Admin
Jeanette
Caro
Lynn_
Liz
Mamsie
luisa
bolus26
Linda
Viva
Sanne
Rush
Blond
Sterre
Sarah1985
PrimaBella
Annie24
ProudMom
Stuiterbal
Novalee
rapa nui
Kowalski
Twellie
Jade
Zora
Gympie
Sugarfall
Rovine
Aziraphale
LaBird
Steep
Toet
82 plaatsers

Pagina 13 van 24 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 24  Volgende

Ga naar beneden

Een nieuw forum?

Een nieuw forum? - Pagina 14 Lijn111036%Een nieuw forum? - Pagina 14 Lijn1110 36% 
[ 70 ]
Een nieuw forum? - Pagina 14 Lijn111044%Een nieuw forum? - Pagina 14 Lijn1110 44% 
[ 84 ]
Een nieuw forum? - Pagina 14 Lijn111010%Een nieuw forum? - Pagina 14 Lijn1110 10% 
[ 19 ]
Een nieuw forum? - Pagina 14 Lijn111010%Een nieuw forum? - Pagina 14 Lijn1110 10% 
[ 20 ]
 
Totaal aantal stemmen : 193
 
 

Een nieuw forum? - Pagina 14 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Zora za 27 okt 2012 - 4:59

Rood schreef:Verwijderen is onzin, maar ik zou zelf wel strenger modereren op plaatsen onder de goede pijler. Het stoort me weleens dat blijkbaar alleen moeders op bepaalde onderwerpen geacht worden te reageren. En dat zal vast niet zo bedoeld zijn, maar zo komt het op mij wel over.

Dat gevoel heb ik ook wel eens, als er een heel algemeen topic geopend wordt in die pijler dat best interessant zou zijn in de Algemeenpijler of Persoonlijk bijvoorbeeld. Ik forum vaak via ongelezen berichten, dan reageer ik ergens, en kom er later achter dat het bij Zwangerschap & Mama's was en vraag me dan af of dat wel mocht :nopompom:
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 14 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Jeanette za 27 okt 2012 - 5:01

[quote="Caro"]Waarom gebeuren de rellen altijd als ik níet online ben??
Haha inderdaad!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 14 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 5:03

Susan schreef:Moeders die hun 'grot' niet uitkomen moeten dat toch zeker ook zelf weten? Ik snap daar echt het probleem niet van. Ik denk ook niet dat je mensen kunt dwingen elders te gaan posten, als die pijler wordt opgeheven zullen ze denk ik eerder afhaken. Is dat dan de bedoeling? Waarom zou je mensen hun pijler waar ze graag zitten misgunnen?
Dat zeg ik toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 14 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Susan za 27 okt 2012 - 5:19

Zelda schreef:
Susan schreef:Moeders die hun 'grot' niet uitkomen moeten dat toch zeker ook zelf weten? Ik snap daar echt het probleem niet van. Ik denk ook niet dat je mensen kunt dwingen elders te gaan posten, als die pijler wordt opgeheven zullen ze denk ik eerder afhaken. Is dat dan de bedoeling? Waarom zou je mensen hun pijler waar ze graag zitten misgunnen?
Dat zeg ik toch?

Ja, ik val je juist bij.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 14 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 5:42

Oke, volgens mij is er nu de discussie dat een nieuw forum niets oplost?

Toch denk ik dat een nieuw, beter googlebaar forum wel degelijk iets kan oplossen. Nu is het zo wat iemand al eerder zei in een ander topic, mensen zitten hier al een behoorlijke tijd bij elkaar, er komt zelden tot nooit iemand nieuw bij, en dan is het zo dat sommigen zich inderdaad aan elkaar gaan ergeren. Het is denk ik ook niet voor niets dat er de laatste weken zo ontzettend veel acounts verwijderd worden en dat zoveel mensen aangeven het forum ontgroeid te zijn.

Als ik voor mezelf spreek: Ik zou het juist ontzettend leuk vinden om met dít clubje meiden te blijven kletsen op een forum waar geregeld ook nog nieuwe gezichten bij komen. Dat zorgt dat een forum niet inzakt, want meer gezichten, meer verschillende karakters bij elkaar en meer diversiteit op het forum. Het vaste clubje is er nog wel, maar dan met iedere keer nét weer andere gezichten ertussen waardoor het vaste clubje eigenlijk nooit hetzelfde van vorm is en verschillende onderwerpen ook steeds maar weer vanuit een andere invalshoek bekeken worden.

Dat is voor mij eigenlijk nog de grootste reden om vóór een ander forum te stemmen, eigenlijk smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 14 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Caro za 27 okt 2012 - 5:52

Máár..ik heb alle rellen niet meegekregen en ik heb dit topic ook nog niet volledig doorgenomen maar als het alleen om het google-aspect gaat, waarom dan niet aan de SEO van dít forum werken? Dat is toch veel beter dan? Dit forum bestaat al een tijd, en dat is beter dan een nieuwe site opzetten die weer volledig vanaf moment nul moet gaan ranken. Dan kan je beter dít forum SEO technisch beter maken.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 14 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Admin za 27 okt 2012 - 5:55

Eerlijk gezegd denk ik dat elk nieuw persoon hetzelfde meemaakt als ze met wie dan ook contact heeft van het forum. Een nieuw forum is naar mijn idee dan ook geen oplossing. Een nieuw begin wellicht wel en dat gun ik jullie ook van harte.

1. Ik neem afstand van het forum en zal niet meer hier helpen als Admin. Het forum staat dan wel op mijn naam maar goed, het zij zo. Niemand hoeft in ieder geval een nieuw account aan te maken en je zit niet met een overgangsfase ed.

2. Jullie hebben gelijk dat er te weinig Burgemeesters aanwezig zijn. Ik heb er nu 2 verwijderd. Nicky is de meest actieve en naar mijn idee iemand waar je echt van op aan kunt. Niet echt een bekende forummer maar wel integer en betrouwbaar. Ik laat haar staan en het is verder aan haar wat ze met het forum doet.

3. Mensen die graag moderator willen worden mogen haar een PM sturen. Nicky mag wat mij betreft bepalen wie ze om hulp vraagt, of dat ze eventueel dezelfde erbij terug neemt, of ze onbekend blijven of juist bekend.

4. De prullenbak zal ik leeggooien. Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat daar behoefte aan was.

5. De reden dat ik deze beslissing neem wil niet zeggen dat ik Smikkell en Doedel in alles gelijk geef. Naar mijn idee blazen ze nog altijd de hele boel op. Ik ga die discussie verder ook niet meer aan. Het is trouwens ook absoluut niet de keuze of dwang van mijn vriend, ik snap eerlijk gezegd niet waar die kronkel vandaan komt en zou het fijn vinden als zij daar ook geen verontrustende onzin over rondsturen. Als jullie werkelijk vriendinnen waren geweest en zo bezorgd, had dit dan naar mij geuit in plaats van dit te uiten door een mes in mijn rug te steken, ik mis die logica compleet. Dit is mijn eigen keuze.

6. Mensen die me via Whatsapp proberen te bereiken; dat heb ik niet meer. Ik wil ook niet meer langs die weg contact met forummers. Ik heb er voor gekozen al deze banden te breken en daar blijf ik bij.

7. Bedankt allemaal voor jarenlang forumplezier. Jullie mogen best weten dat deze keuze niet makkelijk is voor mij.
Admin
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 14 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 5:56

De aanleiding voor een nieuw forum is over het algemeen de rellen en het gebrek aan vertrouwen in de Admin en burgemeesters. Dat googlebare, daar kwam ik zelf dan weer mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 14 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 6:03

Zusje, ik moet heel eerlijk bekennen dat ik er allemaal echt maar weinig van begrijp hoe de vork nu in de steel steekt. Maar hoewel ik we een voorstander ben van een nieuw forum en een schone lei, vind ik het ergens toch een soort jammer dat je daar niet bij gaat zijn. Al was het gewoon als forummer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 14 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Burgemeester Nicky za 27 okt 2012 - 6:04

Ik snap er ook niks van jongens! Ik ben onwetend en niet geinformeerd hierover. Dus bestook me alsjeblieft nog niet met PM's.

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 14 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 6:05

Wow wat een wending. Dus alles komt nu in feite op Burgemeester Nicky neer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 14 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Ibbeltje za 27 okt 2012 - 6:06

:O En Nicky weet nog van niks...dat is ook vreemd.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 14 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 6:06

Bedankt voor je reactie, Zusje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 14 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 6:07

Eh... nou snap ik er dus helemaal niets meer van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 14 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 6:09

En toch vind ik het jammer hoe het nu allemaal gaat...

Zusje ik vind het erg jammer dat je je volledig terug trekt maar ik wil je wel bedanken voor het oprichten van het forum na Yes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 14 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Ibbeltje za 27 okt 2012 - 6:10

Deugniet schreef:En toch vind ik het jammer hoe het nu allemaal gaat...

Zusje ik vind het erg jammer dat je je volledig terug trekt maar ik wil je wel bedanken voor het oprichten van het forum na Yes.

Hier sluit ik mij wel bij aan.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 14 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Stuiterbal za 27 okt 2012 - 6:13

Ik ben echt perplex gewoon. Ik heb amper tot niks mee gekregen en lees nu dat zusje vertrekt. Waarom is dit zo gigantisch uit de hand gelopen. Ik snap er helemaal niks van !

Zusje zoals ik jou ken (via het forum dan) vond ik je wel oprecht. Ik heb verder geen nare zaken met jou mee gemaakt. Ik vind het dan ook oprecht jammer dat je afstand neemt. En ik kan me voorstellen dat die keuze je zwaar valt.
Jammer heel jammer dit.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 14 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Antibes za 27 okt 2012 - 6:20

Burgemeester Nicky schreef:Ik snap er ook niks van jongens! Ik ben onwetend en niet geinformeerd hierover. Dus bestook me alsjeblieft nog niet met PM's.

Hahaha, oh boy, sterkte!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 14 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Monte za 27 okt 2012 - 6:23

Wow, ik kom een dag niet op het forum en dan dit? Wat is er allemaal aan de hand?(iemand een korte samenvatting, kost echt teveel tijd alles te lezen Een nieuw forum? - Pagina 14 1578173417
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 14 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 6:24

Antibes schreef:
Burgemeester Nicky schreef:Ik snap er ook niks van jongens! Ik ben onwetend en niet geinformeerd hierover. Dus bestook me alsjeblieft nog niet met PM's.

Hahaha, oh boy, sterkte!

Lekkere communicatie ook van Admin... :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 14 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 6:25

Idd, netjes.

Er is nu ook een 'Blabla' in het beheer sinds net zie ik?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 14 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 6:27

Reva schreef:Idd, netjes.

Er is nu ook een 'Blabla' in het beheer sinds net zie ik?
Zou dat niet gewoon een vrijgemaakt account voor een eventuele nieuwe Admin zijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 14 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 6:28

Prima Admin, dan trek ik bij deze mijn handen van jouw situatie af en dan wens ik jullie het beste.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 14 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 6:32

Maple schreef:
Reva schreef:Idd, netjes.

Er is nu ook een 'Blabla' in het beheer sinds net zie ik?
Zou dat niet gewoon een vrijgemaakt account voor een eventuele nieuwe Admin zijn?

Nee, Blabla is nu BM Nathalie geworden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 14 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 6:32

*


Laatst aangepast door Smikkell op za 27 okt 2012 - 6:33; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 14 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 13 van 24 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum