Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

LIEF!

+11
Ella
tuttebel
bolus26
Reeza
SoGood
Minx
Sugarfall
Slakje
Parisienne
Zora
Elliot
15 plaatsers

Ga naar beneden

LIEF! Empty LIEF!

Bericht  Elliot vr 26 okt 2012 - 19:43

Gistermiddag belde mijn vriend mij: Geen eten koken vanavond! Ik vroeg waarom maar hij wilde niets zeggen. Om een uur of 5 stond hij ineens voor de deur (terwijl hij normaal niet voor zevenen uit z'n werk is), en zei dat ik in de auto moest stappen. Ik heb dat braaf gedaan. Hij zei dat we naar zijn zus moesten om iets op te halen (zus woont in de buurt van R'dam) en dat we onderweg wel even snel door de mcdrive zouden gaan. Op een gegeven moment reden we Den Haag in, dus ik zeg: Volgens mij rijd je een beetje verkeerd hoor! Hij zei nog: Ja ik denk het ook, verkeerde afslag gepakt! Maar hij moest heel erg lachen dus ik geloofde hem niet meer.

Wat bleek? Hij nam me als verrassing mee uit eten in Scheveningen smile Zo lief! Ik kreeg ook nog een cadeautje (de nieuwe Professor Layton game voor op m'n Nintendo DS, haha dat vind ik zoo leuk!). Ik was echt helemaal verbaasd, zo schattig allemaal!

Heeft jullie vriend nog lieve acties gehad de laatste tijd?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

LIEF! Empty Re: LIEF!

Bericht  Zora vr 26 okt 2012 - 19:46

Ahw wat lief zeg!! En oeh, ik moet ook echt weer eens mijn DS te tevoorschijn halen, dat spel is leuk!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

LIEF! Empty Re: LIEF!

Bericht  Parisienne vr 26 okt 2012 - 20:19

Wat lief!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

LIEF! Empty Re: LIEF!

Bericht  Slakje vr 26 okt 2012 - 20:38

Wat lief!


Hier heeft meneer deze week de afwas gedaan terwijl hij eigenlijk amper kan stappen/hinken. Vond ik heel fijn!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

LIEF! Empty Re: LIEF!

Bericht  Elliot vr 26 okt 2012 - 20:39

Dat is ook heel lief Slakje! smile
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

LIEF! Empty Re: LIEF!

Bericht  Sugarfall vr 26 okt 2012 - 21:35

Wat lief Caroline! Waar hebben jullie gegeten? Scheveningen is leuk. Mijn vried is op reis, maar ik kreeg woensdag een hele mooie armband + lief kaartje opgestuurd, alvast voor Eid dat ik gisteren vierde, hij zei, dit is voor Eid maar ik had eigenlijk ook gewoon zin om iets moois voor je te kopen. Vond ik ook superlief! I love you
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

LIEF! Empty Re: LIEF!

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 21:41

Das lief. In Scheveningen kun je lekker eten.

Ik ben net terug van het sporten en mijn vriend heeft afgewassen, gestofzuigd, gedweild en de was opgehangen. Dat vind ik ook erg lief. I love you Ik ben echt gezegend met een man die meehelpt in het huishouden. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

LIEF! Empty Re: LIEF!

Bericht  Minx vr 26 okt 2012 - 21:51

Hij heeft van de week sloffen voor me gekocht, en voor zichzelf nu zitten we met dezelfde lelijke zebraprint sloffen op de bank haha
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

LIEF! Empty Re: LIEF!

Bericht  SoGood vr 26 okt 2012 - 22:50

Die van mij heeft ook een verrassing georganiseerd, vooralsnog vind ik het niet lief, alleen maar irritant. Embarassed
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

LIEF! Empty Re: LIEF!

Bericht  Reeza vr 26 okt 2012 - 23:11

Mijn vriend moest van de week veel overwerken en was een dag zelfs pas na 23u thuis. Blijkbaar hadden we de dag erna hetzelfde gevoel want ik had heel uitgebreid gekookt, kaarsjes aan, wijntje erbij en hij kwam binnen met een bos bloemen voor me Very Happy Eindelijk weer een lekker ontspannen avond.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

LIEF! Empty Re: LIEF!

Bericht  bolus26 za 27 okt 2012 - 2:08

mijn man is mee naar partnerles geweest van de zwangerschapsgym ,lief maar hoort er ook wel een beetje bij vind ik, wat ik wel heel schattig vond dat hij echt super serieus zat op te letten en we echt lol hadden samen! ook is hij helemaal druk in en om t husi omdat alles wel af moet voor de baby er is
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

LIEF! Empty Re: LIEF!

Bericht  tuttebel za 27 okt 2012 - 2:53

Wat hebben jullie allemaal lieve mannen zeg! Mijn vent is ook een verrassing aan het plannen, maar dat is voor volgend jaar heeft ie gezegt. Zo frustrerend, kan ik me daar nog minstens 2 maanden over opwinden wat het nou is.
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

LIEF! Empty Re: LIEF!

Bericht  Bliss za 27 okt 2012 - 6:22

Mijn vriend niet, maar ik vind dat ik zelf wel iets liefs heb gedaan Very Happy Ik ging van de week ff naar de Primark in R'dam en moest overstappen op R'dam Centraal. Hij woont een paar honderd meter daar vandaan en op de terug weg ben ik ff naar zn huis gelopen (hij was aan t werk), heb een chocoladeletter in zn brievenbus gedaan en ben naar huis gegaan. Hij vond t heel lief smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

LIEF! Empty Re: LIEF!

Bericht  Ella za 27 okt 2012 - 10:14

Wat lief!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

LIEF! Empty Re: LIEF!

Bericht  Bliss di 30 okt 2012 - 21:09

Ok, mijn vriend heeft toch wat liefs gedaan nu. Ik heb thuis al jaren een elektrische deken, omdat ik t altijd vet koud heb in bed en anders niet goed kan slapen. Nu zei hij gisteravond: 'kom eens mee, ik heb een verrassing voor je'. Gingen we naar zn slaapkamer en had ie dus ook een elektrische deken voor op zijn bed gekocht, een 2persoons nog wel want stiekem vond ie t zelf ook wel fijn Very Happy
Ik lig er dus warmpjes bij deze winter Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

LIEF! Empty Re: LIEF!

Bericht  Bisq di 30 okt 2012 - 22:09

Gisteravond zat ik niets vermoedend op de bank tot ik een whatsapp kreeg met de foto van een fris opgemaakt bed, met eindelijk de dubbele winterdeken erin. Vond ik ook erg lief!
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

LIEF! Empty Re: LIEF!

Bericht  RioolSpook di 30 okt 2012 - 22:21

Lieff!

Mijn vriend stond vannacht (12 uur) ineens aan de deur voor mijn verjaardag van vandaag. Alleen jammer dat ik zelf niet thuis was en hij voor niks gereden 1,5 uur gereden heeft.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

LIEF! Empty Re: LIEF!

Bericht  VeryCherry di 30 okt 2012 - 22:36

Mijn vriend belde me gistermiddag op wat ik aan het doen was en toen zei ik dat ik mijn schoenen aan het aantrekken was en N uit school ging halen. Toen zei hij dat ik naar buiten moest komen en stond ie op de stoep Very Happy Toen hebben we samen N uit school gehaald en zijn we gaan winkelen.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

LIEF! Empty Re: LIEF!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum