Lief
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Lief
Jullie zullen wel denken "Ohja TGR en zo'n topic hmmhmm tuurlijk".
Maar echt, na afgelopen week ben ik zo hard geland en erachter gekomen hoe belangrijk het is om zuinig te zijn op jezelf en op de mensen om je heen. Maak het vooral niet te moeilijk voor jezelf en anderen om te zijn wie je bent en wil zijn.
Dit geldt voor het dagelijks leven, maar ook hier. Je kunt een verloren dag niet overdoen, dus maak er wat moois van.
Maar echt, na afgelopen week ben ik zo hard geland en erachter gekomen hoe belangrijk het is om zuinig te zijn op jezelf en op de mensen om je heen. Maak het vooral niet te moeilijk voor jezelf en anderen om te zijn wie je bent en wil zijn.
Dit geldt voor het dagelijks leven, maar ook hier. Je kunt een verloren dag niet overdoen, dus maak er wat moois van.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Lief
Het moet bijzonder moeilijk voor jou zijn wat je nu moet doormaken, TGR. En ik vind het wel lief dat je zo'n topic opent.
Gast- Gast
Ik weet niet in welke situatie/moeilijke periode zit, maar vooralsnog een DIKKE knuffel.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk niet dat ik meer hoef te zeggen. Een knuffel zegt meer dan duizend woorden...
Gast- Gast
Klopt. Ik zou eigelijk eens wat liever tegen mijn vriend moeten doen *biecht op* Maar ik heb een hormoonhuishouding van 10 zwangere vrouwen volgens mij. Ik voel me echt de laatste tijd een draak en erger me continue aan mijn vriend
Gast- Gast
Babydoll schreef:Ik weet niet in welke situatie/moeilijke periode zit, maar vooralsnog een DIKKE knuffel.
Haar vader is overleden
Gast- Gast
Cimic schreef:Klopt. Ik zou eigelijk eens wat liever tegen mijn vriend moeten doen *biecht op* Maar ik heb een hormoonhuishouding van 10 zwangere vrouwen volgens mij. Ik voel me echt de laatste tijd een draak en erger me continue aan mijn vriend
En bij deze ook nog een TGR dan he
Gast- Gast
Dat is een mooie boodschap! Ik zou hem inderdaad ook eens wat meer moeten uitvoeren!
Cupcake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10
dat heb je mooi verwoord!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: