Contact baby in buik
+10
Shopaholic
Ella
Highway
Paper Crown
slaatje
Caroow
Filoria
MissD
Snoes
sanne-84
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Contact baby in buik
In hoeverre hebben/hadden jullie 'contact' met de ongeboren baby?
Hier beweegt ie volop, maar ik kan niet zeggen dat hij op bepaalde dingen (handen/líedje/..) reageert. Terwijl je dat hier wel veel hoort
Hier beweegt ie volop, maar ik kan niet zeggen dat hij op bepaalde dingen (handen/líedje/..) reageert. Terwijl je dat hier wel veel hoort
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Contact baby in buik
Bij mij reageerde hij alleen (maar ook niet altijd hoor) als ik (of mijn vriend) een hand op mijn buik legde.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
T. reageerde alleen op iets warms op mijn buik (bijvoorbeeld mijn mok thee die ik dan op mijn buik hield, die duwde ze altijd gauw met haar voetje weer weg). Verder bewoog ze veel, maar inderdaad ook niet met bepaalde muziekjes ofzo.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Ik moest flink duwen voor er iets gebeurde
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Op mn hand reageert ie ook niet. Als ie stil is gaat ie dan niet bewegen. En als ie al ewoog dan wordt ie stil, of gaat door
sanne-84- Ratel
Soms moest ik ook wel porren hoor, vooraleer hij ging bewegen
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Hij schopt warme dingen (de laptop) van mijn buik, schopt als mijn nichtje kusjes geeft, kruipt tegen mijn hand aan en wordt wild als mijn vriend over mijn buik wrijft en nog wilder als hij daar weer mee stopt.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Hier geen problemen met reacties. Of het nou een koud bord, een warme kop thee, of de handen van wie dan ook zijn, meneer beweegt er naar toe, het liefst zo snel mogelijk, en zonder genade voor mama Hopelijk word hij dus ook niet zo eenkennig buiten de buik :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Hij reageerde soms op mij maar als mijn man zijn hand erop deed ging hij los!
Op muziekdoosjes etc heeft hij nooit gereageerd.
Op muziekdoosjes etc heeft hij nooit gereageerd.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ze reageerde een aantal weken terug op mijn handen door er naar toe te komen, nu doet ze dat niet meer. Ze reageert op warmte, schopt tegen mokken thee op mijn buik en ze schopt als ikde rand van de ipad op mijn buik laat rusten. Ze reageert op de handen van mijn man door direct stil te liggen, hij voelt haar bijna nooit
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Highway schreef:Ze reageerde een aantal weken terug op mijn handen door er naar toe te komen, nu doet ze dat niet meer. Ze reageert op warmte, schopt tegen mokken thee op mijn buik en ze schopt als ikde rand van de ipad op mijn buik laat rusten. Ze reageert op de handen van mijn man door direct stil te liggen, hij voelt haar bijna nooit
Dat was hier ook zo ja, ik denk dat het veel is als R. haar een keer of 5 tijdens de zwangerschap heeft gevoeld, terwijl ze zo actief was.
MissD- Prater
Als wij ook maar een hand op mijn buik legde dan reageerde hij daar echt op.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
MissD schreef:Highway schreef:Ze reageerde een aantal weken terug op mijn handen door er naar toe te komen, nu doet ze dat niet meer. Ze reageert op warmte, schopt tegen mokken thee op mijn buik en ze schopt als ikde rand van de ipad op mijn buik laat rusten. Ze reageert op de handen van mijn man door direct stil te liggen, hij voelt haar bijna nooit
Dat was hier ook zo ja, ik denk dat het veel is als R. haar een keer of 5 tijdens de zwangerschap heeft gevoeld, terwijl ze zo actief was.
Reageerde ze buiten de buik ook op je man door rustig te worden? Dat hou ik mezelf nu maar steeds voor eigenlijk de enige keren dat mijn man haar nu voelt is als ze de hik heeft, dat kan ze natuurlijk niet tegenhouden dus dat vind hij prachtig!
Highway- Ratel
O, het ding van het ctg apparaat vond hij niet zo leuk, hij wurmde alle kanten op.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Highway schreef:MissD schreef:Highway schreef:Ze reageerde een aantal weken terug op mijn handen door er naar toe te komen, nu doet ze dat niet meer. Ze reageert op warmte, schopt tegen mokken thee op mijn buik en ze schopt als ikde rand van de ipad op mijn buik laat rusten. Ze reageert op de handen van mijn man door direct stil te liggen, hij voelt haar bijna nooit
Reageerde ze buiten de buik ook op je man door rustig te worden? Dat hou ik mezelf nu maar steeds voor eigenlijk de enige keren dat mijn man haar nu voelt is als ze de hik heeft, dat kan ze natuurlijk niet tegenhouden dus dat vind hij prachtig!
Haha ja bij hem valt ze makkelijk in slaap of gaat ze even rustig zitten. Behalve als hij net thuis komt, dan gaat ze op haar manier "springen", heel druk bewegen, lachen en dan is het papapapapapa.
MissD- Prater
Filoria schreef:Ik moest flink duwen voor er iets gebeurde
Hier ook
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Missd: Klinkt geweldig
Highway- Ratel
Highway schreef:Missd: Klinkt geweldig
Ja is echt wel heel erg leuk om te zien! Bij hem doet ze echt heel druk en enthousiast als hij thuis komt, en als ik thuis kom of haar op haal bij opa en oma zegt ze aaah mama en dan wil ze even een knuffel en kus. Echt een hele andere begroeting (maar zeker niet minder schattig ).
MissD- Prater
Over het algemeen kreeg ik wel reactie als ik mijn hand op mijn buik legde.
Bij andere handen op mijn buik kregen ze niet altijd reactie.
Bij andere handen op mijn buik kregen ze niet altijd reactie.
Gast- Gast
'gelukkig' dat niet iedereen bij elke aanaking ed de baby voelt. Ikbegon al aan een contactstoornis te denken
Als de baby reageert op je hand op de buik, maakt het dan uit waar je hand ligt?
Als de baby reageert op je hand op de buik, maakt het dan uit waar je hand ligt?
sanne-84- Ratel
Er wordt hier flink wat afgeschopt, maar ik heb ook echt niet het idee dat hij ergens op reageert. Ja als ik rustig ga zitten of liggen gaat hij meer bewegen, dat wel.
Mijn man voelt 'm ook zelden, maar mijn placenta ligt voor, ik voel 'm zelf ook vooral van binnen en mijn man heeft ook het geduld niet om een hele tijd te gaan liggen wachten met zijn hand op mijn buik.
Sinds een paar dagen merk ik wel dat hij als ik half op mijn buik lig soms precies daar gaat schoppen waar ik lig, maar verder...
Mijn man voelt 'm ook zelden, maar mijn placenta ligt voor, ik voel 'm zelf ook vooral van binnen en mijn man heeft ook het geduld niet om een hele tijd te gaan liggen wachten met zijn hand op mijn buik.
Sinds een paar dagen merk ik wel dat hij als ik half op mijn buik lig soms precies daar gaat schoppen waar ik lig, maar verder...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
De baby reageert heel erg sterk op mijn man. Zodra hij zijn hand erop legt, begint ze te schoppen en laat ze hem regelmatig schrikken haha.. Pas vertelde heel enthousiast dat ie een voet of hand in zijn hand had gevoeld en dat het echt krachtig was haha..
Op mijn hand reageert ze soms wel en dan weer niet. Op mijn dochters hand reageert ze helemaal niet, gelijk stil dan.
Verder gaat ze als ik op mijn zij lig altijd zitten 'voelen'. Heb dan de hele tijd bobbels haha.
Op mijn hand reageert ze soms wel en dan weer niet. Op mijn dochters hand reageert ze helemaal niet, gelijk stil dan.
Verder gaat ze als ik op mijn zij lig altijd zitten 'voelen'. Heb dan de hele tijd bobbels haha.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Hij reageerde bijna altijd op mijn handen. Zodra ik die erop legde begon hij direct te schoppen. Verder reageerde hij ook als ik een liedje zong (dat deed ik overigens alleen als ik alleen in bed lag, vond het toch een beetje vreemd) Bij mijn vriend reageerde hij meer op zijn stem. Als hij zijn handen erop legde, gebeurde er niet zoveel.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Pompoen schreef:Er wordt hier flink wat afgeschopt, maar ik heb ook echt niet het idee dat hij ergens op reageert. Ja als ik rustig ga zitten of liggen gaat hij meer bewegen, dat wel.
Hier is het echt excact hetzelfde!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Soortgelijke onderwerpen
» Bewegingen baby in buik
» Baby op zijn buik leggen
» Jonge baby op de buik laten slapen
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» Baby op zijn buik leggen
» Jonge baby op de buik laten slapen
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: