Acties Riviera Maison
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Acties Riviera Maison
Twee jaar geleden ben ik al verliefd geworden op een tafel van RM. Nu was ik vorige week met m'n vriend in de winkel en hij vindt de tafel ook prachtig . In de winkel gaven ze aan dat er komend weekend een actie is van RM, namelijk bij iedere 500 euro een waardebon voor accessoires van 100 euro. Het klinkt wel heel verleidelijk, maar ik vraag me nu af of er niet vaker kortingsacties o.i.d. zijn. Verder heb ik niets van RM, vandaar dat ik het zelf niet weet. Iemand die me kan helpen?
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Re: Acties Riviera Maison
Soms hebben ze 10% acties!
Ik heb toen ook iets van 30 spaarkaarten vol gekregen van RM twv 11,- per stuk!
Welke tafel is het? Ik heb ook tafel van RM
Ik heb toen ook iets van 30 spaarkaarten vol gekregen van RM twv 11,- per stuk!
Welke tafel is het? Ik heb ook tafel van RM
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Kijk, 10% korting daar heb ik meer aan. Heb even in de webshop gekeken en behalve de lampen zou ik de accessoires zelf nooit kopen. Het past ook niet helemaal in ons huis, ons huis staat vol met bij elkaar geraapte spulletjes van rommelmarkten. Hoewel de tafel dan wel weer helemaal past.
Deze tafel is het
Welke tafel heb jij PC?
Deze tafel is het
Welke tafel heb jij PC?
Bisq- Prater
Bisq schreef:Kijk, 10% korting daar heb ik meer aan. Heb even in de webshop gekeken en behalve de lampen zou ik de accessoires zelf nooit kopen. Het past ook niet helemaal in ons huis, ons huis staat vol met bij elkaar geraapte spulletjes van rommelmarkten. Hoewel de tafel dan wel weer helemaal past.
Deze tafel is het
Welke tafel heb jij PC?
I love the driftwood serie. Ik heb deze eettafel
Ik duik even mijn eigen foto's op!
En de driftwood koffietafel
Mijn eigen foto's
Nog een beetje leeg, het was toen net gebracht allemaal.
Nog een beetje leeg, het was toen net gebracht allemaal.
Die vind ik ook mooi inderdaad! Maar wij hebben een kamer en-suite waardoor de eetkamer niet super groot is en ik ben bang dat de tafel die jij hebt niet goed past. Hij oogt op de een of andere manier veel groter, hoewel de afmetingen hetzelfde zijn.
Die salontafeltjes vind ik ook geweldig, maar we hebben ons voorgenomen nergens twee dingen uit dezelfde lijn te willen hebben. Het is echt onze hobby om op rommelmarkten onze inboedel bij elkaar te zoeken. We zijn ooit begonnen met alles van de ikea en onze eettafel is nu nog het enige ikeameubel dat eruit moet.
Die salontafeltjes vind ik ook geweldig, maar we hebben ons voorgenomen nergens twee dingen uit dezelfde lijn te willen hebben. Het is echt onze hobby om op rommelmarkten onze inboedel bij elkaar te zoeken. We zijn ooit begonnen met alles van de ikea en onze eettafel is nu nog het enige ikeameubel dat eruit moet.
Bisq- Prater
Mooi hoor PC!
Bisq- Prater
Mijn eettafel is 220cm
Je hebt hem ook in 180cm
Ik heb veel van RM maar steeds andere serie. Alles past wel mooi bij elkaar en als jij dat effect wil voorkomen dan moet je inderdaad niet teveel bij RM kopen.
Je hebt hem ook in 180cm
Ik heb veel van RM maar steeds andere serie. Alles past wel mooi bij elkaar en als jij dat effect wil voorkomen dan moet je inderdaad niet teveel bij RM kopen.
Bedoelde meer dat de tafel niet te robuust moet lijken, omdat daardoor de eetkamer ook kleiner lijkt.
Ik vind het wel heel mooi als alles bij elkaar past, maar heb te vaak gezien dat meerdere mensen dan bijna hetzelfde interieur hebben
Edit: we zijn eruit, we wachten nog even met het bestellen van de tafel tot er een keer een kortingsactie is.
Ik vind het wel heel mooi als alles bij elkaar past, maar heb te vaak gezien dat meerdere mensen dan bijna hetzelfde interieur hebben
Edit: we zijn eruit, we wachten nog even met het bestellen van de tafel tot er een keer een kortingsactie is.
Bisq- Prater
Goedzo! Meld je aan voor de nieuwsbrief, dan ontvang je een email bij de volgende actie. Bij ons scheelde het echt heel veel.
Thx voor de tip, ga ik doen!
Bisq- Prater
De tafel toch maar besteld
Hij wordt als het goed is half december geleverd, dus hopelijk eind december in huis. Zou wel leuk zijn want ben in Januari jarig.
Hij wordt als het goed is half december geleverd, dus hopelijk eind december in huis. Zou wel leuk zijn want ben in Januari jarig.
Bisq- Prater
Ik heb toen met die waardebonnen-actie onze bank besteld. Kreeg ik 3 waardebonnen van 100 euro en heeeel veel volle spaarkaarten haha. I love RM.
Gast- Gast
Bisq schreef:De tafel toch maar besteld
Uit ervaring weet ik dat in langer dan ze zeiden op de meubels heb moeten wachten..
1 tip, controleer het heel goed. Het is namelijk niet allemaal even mooi/goed.
Daar was ik al bang voor PC, maar blijf toch nog hopen dat het eind december binnen is voor mijn verjaardag. Zo niet dan overleef ik dat ook wel weer .
De eigenaar van de winkel waar we de tafel gekocht hebben gaf dat ook al aan, dat we wel goed moeten kijken of de tafel goed is, omdat dat lang niet altijd zo is.
De eigenaar van de winkel waar we de tafel gekocht hebben gaf dat ook al aan, dat we wel goed moeten kijken of de tafel goed is, omdat dat lang niet altijd zo is.
Bisq- Prater
Ik vind PC haar meubels zo mooi! Jammer dat het te duur is voor ons budget
Gast- Gast
Anastasya schreef:Ik vind PC haar meubels zo mooi! Jammer dat het te duur is voor ons budget
Bij de xenos hebben in dezelfde soort stijl ook wat spullen, onderandere een salontafel die er heel erg op lijkt, alleen dan een stuk betaalbaarder
http://folder.xenos.nl/publications/bf3ec9a998593c2b3658ac24a4ff1a99/#/10/
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
http://folder.xenos.nl/publications/bf3ec9a998593c2b3658ac24a4ff1a99/#/10/[/quote[/url]]AngelNyn schreef:Anastasya schreef:Ik vind PC haar meubels zo mooi! Jammer dat het te duur is voor ons budget
Bij de xenos hebben in dezelfde soort stijl ook wat spullen, onderandere een salontafel die er heel erg op lijkt, alleen dan een stuk betaalbaarder
[url=http://folder.xenos.nl/publications/bf3ec9a998593c2b3658ac24a4ff1a99/#/10/
Hihi, best goed alternatief, zeker als je van de stijl houdt en als RM boven je budget gaat/je het niet voor over hebt inderdaad. Maar, echt niet net zo mooi als RM.
Anastasya schreef:Ik vind PC haar meubels zo mooi! Jammer dat het te duur is voor ons budget
Dankjewel!
Paper Crown schreef:AngelNyn schreef:Anastasya schreef:Ik vind PC haar meubels zo mooi! Jammer dat het te duur is voor ons budget
http://folder.xenos.nl/publications/bf3ec9a998593c2b3658ac24a4ff1a99/#/10/
Hihi, best goed alternatief, zeker als je van de stijl houdt en als RM boven je budget gaat/je het niet voor over hebt inderdaad. Maar, echt niet net zo mooi als RM.
Ik zeg ook nergens dat het net zo mooi is Maar dat het er wel erg op lijkt en voor die prijs erg goed te doen! Kwa foto's zie ik persoonlijk geen groot verschil wat betreft "mooiheid", maar er zal zeker een duidelijk verschil in kwaliteit / afwerking etc zitten. Ken RM alleen van foto's / internet dus kan daar niet over oordelen
Het is in ieder geval een leuk, best low budget, alternatief
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Joehoe Onze tafel is binnen en ik ben verliefd Hij is echt super mooi, ben erg blij dat we hem uiteindelijk toch besteld hebben.
Bisq- Prater
Hele mooie tafel hoor
Veel plezier ermee
Veel plezier ermee
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10