Maison Martin Margiela H&M
+10
MacLiberty
Lousanne
Aziraphale
Toet
Gympie
Sam
loura
Bliss
Melis_je
Jeanette
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Maison Martin Margiela H&M
Ik ben echt helemaal verliefd op die nieuwe collectie van MMM voor H&M. Volgende week komt hij online maar het is allemaal nogal overbudget aangezien ik aan het sparen ben.. maar ik ben zo verliefd op deze laarzen a €300 euro haha (die rode met die plexiglas hak ) en die zwarte wollen oversized broek.. echt liefde.
Ik hoop dat niemand iets wilt en alles in de sale komt voor mij hahahaha
Iemand nog hebbertjes uit deze collectie? (voorproefje op de H&M site).
Ik hoop dat niemand iets wilt en alles in de sale komt voor mij hahahaha
Iemand nog hebbertjes uit deze collectie? (voorproefje op de H&M site).
Gast- Gast
Re: Maison Martin Margiela H&M
Nee, vind er niks aan, veels te vormloos allemaal.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Oeeh daar hou ik juist van
Dat rode gewaad ding vind ik ook echt mooi.. maar wanneer trek ik zoiets aan
Dat rode gewaad ding vind ik ook echt mooi.. maar wanneer trek ik zoiets aan
Gast- Gast
Die zwarte wollen jas boven die wollen broek vind ik nog wel leuk, maar verder vind ik het echt super lelijk allemaal. Vooral die mega spijkerbroek die zo raar is geknoopt. Alsof je de spijkerbroek van je veel te dikke vriend hebt geleend en de knoop hebt verplaatst.
En die top/body vind ik ook al afgrijselijk.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Punk'd schreef:Dat rode gewaad ding vind ik ook echt mooi.. maar wanneer trek ik zoiets aan
In de container.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Hahaha. Sommige dingen vind ik nog wel mooi, maar wanneer trek je zoiets aan inderdaad. Van andere dingen denk ik echt: hoe kun je zo'n vuilniszak nou serieus nemen.
Bovendien vind ik het allemaal echt veel te duur voor H&M artikelen.
Bovendien vind ik het allemaal echt veel te duur voor H&M artikelen.
Gast- Gast
Chance schreef:Die zwarte wollen jas boven die wollen broek vind ik nog wel leuk, maar verder vind ik het echt super lelijk allemaal. Vooral die mega spijkerbroek die zo raar is geknoopt. Alsof je de spijkerbroek van je veel te dikke vriend hebt geleend en de knoop hebt verplaatst.
Bahahaha, wat erg idd! Ik vind alles lelijk wat ik in dit topic zie.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
NEH! Je mag het hebben Punk'd!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Waarom zou je je killerbody willen verstoppen in van die vormloze zakken?
Ruilen van lijf? Dan kun je zulke dingen geweldig dragen
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Sam schreef:Waarom zou je je killerbody willen verstoppen in van die vormloze zakken?
Ja dat vraag ik me ook af! Waarom heb je je dan totaal uit de naad gewerkt in de sportschool?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Melis_je schreef:Punk'd schreef:Dat rode gewaad ding vind ik ook echt mooi.. maar wanneer trek ik zoiets aan
In de container.
Hahahaha!
Nee vind het ook niks, behalve het wollenjasje en de broek. Vooral het jasje vind ik mooi.
Gast- Gast
Alleen dat zwarte jasje/colbertjeding op de onderste foto vind ik leuk. Voor de rest kan ik evengoed een vuilniszak aantrekken, gok ik.
Edit: Of mijn broeken maat 48 weer tevoorschijn halen, dan maak ik zelf wel zo'n spijkerbroek als op de onderste foto.
Edit: Of mijn broeken maat 48 weer tevoorschijn halen, dan maak ik zelf wel zo'n spijkerbroek als op de onderste foto.
Gast- Gast
Dat is in ieder geval een stuk goedkoperMaple schreef:Alleen dat zwarte jasje/colbertjeding op de onderste foto vind ik leuk. Voor de rest kan ik evengoed een vuilniszak aantrekken, gok ik.
Gast- Gast
haha hopelijk denkt iedereen er zo over en dat het snel in de sale mag komen.. Maar toch denk ik van niet
Ik wil die laarzen gewoon zo graag.. Maar dat zit er niet in.
Ik wil die laarzen gewoon zo graag.. Maar dat zit er niet in.
Gast- Gast
Wooo, wat een lelijke collectie!
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Afgrijselijk, haha.
Behalve de laarzen, die kunnen er nog mee door. Voor de rest is het net of je in de kledingkast van Julius Jaspers gesnuffeld hebt.
Behalve de laarzen, die kunnen er nog mee door. Voor de rest is het net of je in de kledingkast van Julius Jaspers gesnuffeld hebt.
Gast- Gast
Haha punk'd ik vind het best grappig dat jij helemaal wegkwijlt bij die collectie terwijl de meeste hem vreselijk vinden. Ik denk dat het jou nog staat ook, terwijl ik er als een wandelende vuilniszak uit zou zien in dat rode gewaad.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik vind sommige dingen best leuk, maar zal het niet kopen voor die prijs. Zoals die grijze trui met zwart, gemaakt van kousen. Die vind ik erg gaaf. En die oversized wollen, donkerblauwe trui, vind ik ook mooi.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Punk'd, waarom zou jij met zo'n lijf als jij hebt zulke kleren aan doen?
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Ik snap de opmerkingen over een goed lichaam hebben en dan wijdere kleding dragen trouwens echt niet. Als je daarop een strakke top draagt, staat het juist heel mooi vind ik. Júist slanke mensen kunnen deze kleding goed hebben, het hoeft toch niet altijd maar 'af te kleden'?
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Ik vind ook niet dat t hoeft af te kleden, maar ik vind het meer een kwestie van je mooie lijf goed laten uitkomen en laten zien.. Je sterke punten benadrukken zeg maar..
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Die zwarte wollen broek is prachtig! Hoge hakken er onder een strak shirt er boven. Oh ik zie het helemaal voor me.
MacLiberty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 46
Punten : 52
Registratiedatum : 02-11-12
Aziraphale schreef:Ik snap de opmerkingen over een goed lichaam hebben en dan wijdere kleding dragen trouwens echt niet. Als je daarop een strakke top draagt, staat het juist heel mooi vind ik. Júist slanke mensen kunnen deze kleding goed hebben, het hoeft toch niet altijd maar 'af te kleden'?
Dat geloof ik ook echt. Dan komen de ledematen juist nog slanker uit
Het is jammer dat ik het ook te prijzig vindt, maar als er wat af gaat haha.. Dan sta ik voor in de rij
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: