Show je huis #575
+19
Mamsie
Davinia
Laced
Limburg85
Bisq
Paper Crown
Aziraphale
Ooh La La!
Jade
Marin
Appeltje
Aimee
Puggle
M@niek
Sarah1985
Arwyn
strawberry
Blond
Parel
23 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Show je huis #575
ooh La La, ik vind jouw huis echt leuk! Dat nonchalante wat jouw huis heeft, dat krijg ik echt niet voor elkaar Dan vind ik het troeperig staan, of juist te gestyled...
Ons huis is heel strak, maar ook gewoon nog niet af:
*weg*
Ons huis is heel strak, maar ook gewoon nog niet af:
*weg*
Laatst aangepast door Aimee op do 25 okt 2012 - 6:36; in totaal 1 keer bewerkt
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ooh La La, prachtig huis!
Sarah, ik vind je inloopkast heel mooi! Dat zou ik ook graag willen als we naar een groter huis verhuizen.
Marin, het is niet mijn smaak maar ik vind het we heel gaaf dat je het huis wat meer eigen hebt gemaakt met jouw spulletjes erin!
Parel, mooi huis! Ik houd ook niet van zilver maar bij jullie huis staat het wel erg mooi
Sarah, ik vind je inloopkast heel mooi! Dat zou ik ook graag willen als we naar een groter huis verhuizen.
Marin, het is niet mijn smaak maar ik vind het we heel gaaf dat je het huis wat meer eigen hebt gemaakt met jouw spulletjes erin!
Parel, mooi huis! Ik houd ook niet van zilver maar bij jullie huis staat het wel erg mooi
Laatst aangepast door Aziraphale op vr 26 okt 2012 - 23:26; in totaal 2 keer bewerkt
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Aimee schreef:ooh La La, ik vind jouw huis echt leuk! Dat nonchalante wat jouw huis heeft, dat krijg ik echt niet voor elkaar Dan vind ik het troeperig staan, of juist te gestyled...
Jouw huis ziet er anders ook leuk uit hoor!
Om het nonchalante in jouw huis te krijgen zou ik het strakke afwisselen met niet-strakke meubels.
Bijvoorbeeld onze eethoek. De strakke stoelen vond mijn vriend echt super leuk, maar bij de eettafel die we hadden vond ik ze veel te mannelijk. Toen heb ik die truttige eettafel gemaakt en nu vind ik de stoelen er heel leuk bij staan.
Ook koop ik heel veel tweedehands, zoals de witte kast (die eerst heel donkerbruin was) en het groene tafeltje bij de bank (die eerst retro oranje was). Ook het krukje, krat en witte lamp zijn 2e hands.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Azi: Mooi!
Ook al zo'n huis dat overal matcht (behalve de logeerkamer dan)
Ook al zo'n huis dat overal matcht (behalve de logeerkamer dan)
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wil heel graag een mooie bedbank in de logeerkamer omdat we best vaak logees hebben. Maar ik betwijfel of we daar ruimte voor hebben...het is ook erg handig om daar een kast te hebben en we gebruiken die kamer ook als waskamer (vouwgoed bewaren en een droogtoren). Misschien dat we een bedbank kwijt kunnen in de computerkamer
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Oh Lala, ga je echt van zo'n mooie woning verhuizen naar een nieuwbouw huis?? Ah nee! Dit is zo mooi..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Oeh la la, waar is je keukentafel van?
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Paper Crown schreef:Oh Lala, ga je echt van zo'n mooie woning verhuizen naar een nieuwbouw huis?? Ah nee! Dit is zo mooi..
Haha dat heb je toch zelf ook gedaan?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Paper Crown schreef:Oh Lala, ga je echt van zo'n mooie woning verhuizen naar een nieuwbouw huis?? Ah nee! Dit is zo mooi..
Yep... We gaan dit huis ook wel missen hoor, maar het nieuwe is 2x zo groot (dit is maar 50 m2).
Het nadeel van Amsterdam is dat oudbouw rete duur is.
Gelukkig is het nieuwbouw wel in oude stijl (van buiten) en hebben we gelukkig houten kozijnen.
De inrichting in het nieuwe huis wordt wel (ongeveer) zoals het oude huis
Om in ieder geval de mix te houden tussen nieuw en oud hebben we oude deuren gekocht.
Laatst aangepast door Ooh La La! op do 25 okt 2012 - 1:18; in totaal 1 keer bewerkt
Ooh La La!- Prater
Bisq schreef:Oeh la la, waar is je keukentafel van?
Die heb ik zelf gemaakt.
Ooh La La!- Prater
Ooh La La! schreef:Bisq schreef:Oeh la la, waar is je keukentafel van?
Die heb ik zelf gemaakt.
Gaaf! Verkoop je ze ook? Haha, ben verliefd op soortgelijke tafel van Riviera Maison, maar sta ook open voor goedkopere versies die erop lijken.
Heb er zelf ook aan gedacht zelf een tafel te maken (nouja, door mijn moeder dan), maar de queen ann poten zijn heel lastig zelf te maken. Ik heb m'n ogen open gehouden voor een tafel met queen ann poten op rommelmarkten etc. zodat ik hem door mijn moeder kan laten ombouwen, maar die tafels zijn eigenlijk altijd van een te kleine afmeting helaas.
Bisq- Prater
Marin schreef:Paper Crown schreef:Oh Lala, ga je echt van zo'n mooie woning verhuizen naar een nieuwbouw huis?? Ah nee! Dit is zo mooi..
Haha ja maar ik ben van nieuwbouw naar nieuwbouw gegaan!
Bisq schreef:Ooh La La! schreef:Bisq schreef:Oeh la la, waar is je keukentafel van?
Die heb ik zelf gemaakt.
Gaaf! Verkoop je ze ook? Haha, ben verliefd op soortgelijke tafel van Riviera Maison, maar sta ook open voor goedkopere versies die erop lijken.
Heb er zelf ook aan gedacht zelf een tafel te maken (nouja, door mijn moeder dan), maar de queen ann poten zijn heel lastig zelf te maken. Ik heb m'n ogen open gehouden voor een tafel met queen ann poten op rommelmarkten etc. zodat ik hem door mijn moeder kan laten ombouwen, maar die tafels zijn eigenlijk altijd van een te kleine afmeting helaas.
Hmmm, ik twijfel wel of ik straks in het nieuwe huis een nieuwe tafel wil
Het blad van deze tafel is nogal bewerkelijk, of in ieder geval, die kan ik niet in huis maken omdat het verlijmd is.
(Geen ruimte voor). Hoe groot wil je je tafel hebben? En heb je 'm direct nodig of kun je er nog op wachten?
Want dan zou ik 'm eventueel wel willen verkopen. Als je haast hebt zou ik even googlen op queen ann poten, er zijn namelijk houthandels die ze kant en klaar verkopen *maar dat moet je niet verder vertellen *
Ooh La La!- Prater
Paper Crown schreef:Marin schreef:Paper Crown schreef:Oh Lala, ga je echt van zo'n mooie woning verhuizen naar een nieuwbouw huis?? Ah nee! Dit is zo mooi..
Haha ja maar ik ben van nieuwbouw naar nieuwbouw gegaan!
Oh ok, dat wist ik niet, dat je vorige huis ook nieuwbouw was. Ik vond nieuwbouw altijd heel erg lelijk, maar tegenwoordig best wel weer mooi... De afwerking is vaak zo mooi strak en nieuw en ik hou van die nieuwe keukens! En zo leuk om het in je eigen stijl te laten maken! Vind tegenwoordig toch wel dat dat ook sfeer kan hebben, alleen vind ik die nieuwbouwwijken vaak zo massaal.
Marin- Lady Post-a-lot
Het grappige is dat ik altijd gezegd heb, niet in nieuwbouw in Amsterdam te willen wonen. Dat plaatje klopte in mijn ogen niet vanwege al die mooie oude panden. Maar nu kwam dit op ons pad en aangezien we perse in dezelfde buurt wilden blijven en hier geen grote oude woningen zijn, hebben we toch maar hier voor gekozen.
Van buiten is het (bijna ) net zo mooi als ons oude huis.
Van buiten is het (bijna ) net zo mooi als ons oude huis.
Laatst aangepast door Ooh La La! op do 25 okt 2012 - 1:58; in totaal 1 keer bewerkt
Ooh La La!- Prater
Ik heb alleen maar in nieuwbouw gewoond. Maar ons huidige huis is wel jaren 30 stijl zeg maar. Niet dat je er ook maar iets terugziet in de woning zelf, maar goed. Het is echt gebasseerd op een Oud Hollandsch Tuindorpje.
Ik woon nu in een lelijke jaren 60 flat. Of nou ja lelijk.. Ja eigenlijk wel
Ik vind óf jaren 30 mooi, of nieuwbouw maar dan niet in zo'n grote wijk waar elk huis exact 't zelfde er uit ziet.
Ja jullie huis vind ik wel mooi PC, hoewel ik 't dan nog liever oudbouw zou hebben, maar goed, het stijltje is in elk geval erg mooi!
Ik vind óf jaren 30 mooi, of nieuwbouw maar dan niet in zo'n grote wijk waar elk huis exact 't zelfde er uit ziet.
Ja jullie huis vind ik wel mooi PC, hoewel ik 't dan nog liever oudbouw zou hebben, maar goed, het stijltje is in elk geval erg mooi!
Marin- Lady Post-a-lot
Ik vind oude woningen prachtig. Maar vaak stikt het van de muizen en tocht het er als een ziekte.
Oeh la la, zie dat je in Amsterdam woont. Dat is helaas toch echt veel te ver rijden mocht je de tafel willen verkopen
Bisq- Prater
Ja het heeft veel meer onderhoud nodig. Da's echt irritant. Hmm nou ja wij blijven voorlopig toch wel hier wonen komende jaren. Maar ik vind het wel altijd erg leuk om huizen te kijken in de regio waar ik wil wonen!
Ooh la la, hebben jullie dan een huis op de begane grond gekocht? Met tuin? Ben benieuwd hoe het wordt!
Ooh la la, hebben jullie dan een huis op de begane grond gekocht? Met tuin? Ben benieuwd hoe het wordt!
Marin- Lady Post-a-lot
Bisq schreef:Oeh la la, zie dat je in Amsterdam woont. Dat is helaas toch echt veel te ver rijden mocht je de tafel willen verkopen
Waar woon jij dan?
Marin schreef:Ooh la la, hebben jullie dan een huis op de begane grond gekocht? Met tuin? Ben benieuwd hoe het wordt!
Nee helaas niet. Daar zijn er maar 4 van en die waren binnen no-time verkocht. Wij zitten straks op de 1e verdieping.
Een dag nadat we naar de notaris waren geweest, kregen we een mail van de makelaar; of we nog interesse hadden in de begane grond woning. Deze was weer vrij...
Achteraf is dit ook meer dan prima. De benedenwoningen zijn € 40.000,- duurder. Dat geld kunnen we nu steken in de inrichting
Ooh La La!- Prater
marin ja we hebben veel verandert eerst nieuwe meubels, en afgelopen zomer nieuwe vloer en alles geschilderd. Die paars is nieuw
M@niek Leuke meubels die hadden wij eerst ook
Aziraphale mooi huis
Onze inloopkast was eerst een badkamer. Ik vind ideaal
M@niek Leuke meubels die hadden wij eerst ook
Aziraphale mooi huis
Onze inloopkast was eerst een badkamer. Ik vind ideaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Wat een mooie inrichtingen!
Ik heb alleen even gauw foto's van beneden gemaakt, we zitten midden in een grote verbouwing op zolder dus de zolder en 1e verdieping zijn niet aantoonbaar ;-).
Ik heb alleen even gauw foto's van beneden gemaakt, we zitten midden in een grote verbouwing op zolder dus de zolder en 1e verdieping zijn niet aantoonbaar ;-).
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Oe la la, achterhoek. Hoe groot is jouw tafel?
Laatst aangepast door Bisq op do 25 okt 2012 - 2:17; in totaal 1 keer bewerkt
Bisq- Prater
Mooi Limburg! Prachtige vloer! Waar komt de bank vandaan?
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Show je huis!
» Show het lelijkste in je huis!
» Show Je Huis - Vol Troep!
» Show je huis - Topic!
» Show je woonkamer/ je huis!
» Show het lelijkste in je huis!