Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biecht op!

+35
Caro
Viva
SoGood
Rush
RioolSpook
Thunder
Marin
Caresses
Cow
xxjojootjexx
bolus26
Sterre
Toet
Minx
Mamsie
Kreeftje
Susan
Poubelle
Slakje
Pompoen
Lejow
strawberry
Tania
Gympie
RYW
Elliot
luisa
M@niek
Guus
L!ND@
Tyrael
Steep
Blond
Parel
Paper Crown
39 plaatsers

Pagina 1 van 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Biecht op!  Empty Biecht op!

Bericht  Paper Crown wo 24 okt 2012 - 5:38

Ik biecht op dat mijn man naar Ajax is maar me eerst streng toesprak dat ik echt gezond moest eten, omdat ik de laatste dagen heel slecht eet, maar ik heb lekker rebels popcorn gemaakt en dat als avondeten gegeten. Ik schrok me net wel wezeloos omdat er een krantje in de bus werd gegooid en ik dacht dat hij terug was gekomen hahaha.

Wat wil jij biechten?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biecht op!  Empty Re: Biecht op!

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 5:40

Paper Crown schreef:Ik biecht op dat mijn man naar Ajax is maar me eerst streng toesprak dat ik echt gezond moest eten, omdat ik de laatste dagen heel slecht eet, maar ik heb lekker rebels popcorn gemaakt en dat als avondeten gegeten. Ik schrok me net wel wezeloos omdat er een krantje in de bus werd gegooid en ik dacht dat hij terug was gekomen hahaha.

Wat wil jij biechten?
lol!

(Ik moet de laatste tijd zo om je lachen)

Gast
Gast

Bericht  Parel wo 24 okt 2012 - 5:40

Ik heb de zak chips die ik heb leeggegeten stiekem vervangen door een nieuwe Embarassed
Ik zei heel stoer 'dat is voor de hele week hoor' tegen mijn vriend maar hij was na 3 dagen al leeg
laughcry
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Blond wo 24 okt 2012 - 5:41

**

Laatst aangepast door Chance op wo 24 okt 2012 - 6:37; in totaal 1 keer bewerkt
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 5:42

Whaha PC! Wat een strenge man heb jij. Very Happy Very Happy Very Happy

Ik biecht op dat ik tijdens het thuiswerken altijd eerst een halve dag lanterfant en dan rond 14.30 uur een mail krijg van m'n eindredacteur waar m'n verhaal blijft. Daardoor zit ik, vanavond weer, tot 22.00 uur te schrijven. En dat is heel dom.

Gast
Gast

Bericht  Steep wo 24 okt 2012 - 5:43

Parel schreef:Ik heb de zak chips die ik heb leeggegeten stiekem vervangen door een nieuwe Embarassed
Ik zei heel stoer 'dat is voor de hele week hoor' tegen mijn vriend maar hij was na 3 dagen al leeg
laughcry

Dat doe ik heel vaak laughcry
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 5:44

Chance schreef:Dat ik... was aangekomen.
*proest* Ben ik aangekomen, aangekomen, aangekomen! Shittt. Al dat ge-eet. Dat moet je ook maar niet met mij op vakantie, mocht dat ooit nog eens komen te staan te lopen te gebeuren. Wat zei ze dan, heel de tijd? Dan zag je zeewier tijdens het balletje overgooien en dan vroeg zij zich af of je dat kon eten?

Gast
Gast

Bericht  Blond wo 24 okt 2012 - 5:47

Rood schreef:
Chance schreef:Dat ik... was aangekomen.
*proest* Ben ik aangekomen, aangekomen, aangekomen! Shittt. Al dat ge-eet. Dat moet je ook maar niet met mij op vakantie, mocht dat ooit nog eens komen te staan te lopen te gebeuren. Wat zei ze dan, heel de tijd? Dan zag je zeewier tijdens het balletje overgooien en dan vroeg zij zich af of je dat kon eten?

lol!

Laatst aangepast door Chance op wo 24 okt 2012 - 6:37; in totaal 1 keer bewerkt
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 5:48

HAHA PC, ik zie jou al helemaal schuldig kijken terwijl dat krantje in de bus valt Laughing

Ik biecht op dat ik laatst de chocolade van mijn vriend heb opgegeten en toen hij het zocht heb gezegd dat hij het de dag daarvoor zelf al had opgegeten en dat het dom was dat die dat niet meer wist laughcry

Gast
Gast

Bericht  Steep wo 24 okt 2012 - 5:50

Pippa schreef:HAHA PC, ik zie jou al helemaal schuldig kijken terwijl dat krantje in de bus valt Laughing

Ik biecht op dat ik laatst de chocolade van mijn vriend heb opgegeten en toen hij het zocht heb gezegd dat hij het de dag daarvoor zelf al had opgegeten en dat het dom was dat die dat niet meer wist laughcry

Aaah! Arm ding haha!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Paper Crown wo 24 okt 2012 - 5:52

Smikkell schreef:
Paper Crown schreef:Ik biecht op dat mijn man naar Ajax is maar me eerst streng toesprak dat ik echt gezond moest eten, omdat ik de laatste dagen heel slecht eet, maar ik heb lekker rebels popcorn gemaakt en dat als avondeten gegeten. Ik schrok me net wel wezeloos omdat er een krantje in de bus werd gegooid en ik dacht dat hij terug was gekomen hahaha.

Wat wil jij biechten?
lol!

(Ik moet de laatste tijd zo om je lachen)

Haha. Me so funny.. maar even serieus, moest wel om mezelf lachen. Ik kan namelijk niet popcorn voor popcorn eten maar minstens een vuistvol in mijn mond proppen en net op dat moment hoorde ik dus gerammel bij de deur. Ik keek letterlijk zo :O met dus een bek vol popcorn, een volle ovenschaal met popcorn op mijn schoot en half op de bank omdat mijn buik zo groot is. Man de opluchting toen het maar een krantje was.

Parel, ik moet zo naar yoga dus ik ga even mijn sporen wissen en de zak waar de popcorn in zat buiten weggooien.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 5:52

Pippa = evil.

Gast
Gast

Bericht  Tyrael wo 24 okt 2012 - 5:53

Pippa schreef:HAHA PC, ik zie jou al helemaal schuldig kijken terwijl dat krantje in de bus valt Laughing

lol!

Ik biecht op dat ik vandaag eigenlijk heel hard van mezelf moest studeren en opruimen en gewoon de hele dag echt niets nuttigs heb gedaan :nopompom:
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  L!ND@ wo 24 okt 2012 - 5:53

WHAHAHAHA!!! Trapte hij er ook in? En PC, ik zie je al zo staan. Ik ben ook al zo slecht aan het eten de laatste dagen en heb vandaag ook al meer dan genoeg koekjes gegeten. En daarnet ook nog 2,5 bol kaneelijs met chocovlokken....
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Paper Crown wo 24 okt 2012 - 5:55

Haha Pippa!! Net goed, moest ie het maar meteen opeten.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  L!ND@ wo 24 okt 2012 - 5:57

Dat zei ik ook toen er na anderhalve maand nog steeds een kaneelstok in de kast lag...Ik heb hem heerlijk opgegeten, maar manlief vond het minder aardig Wink Ik snap überhaupt niet dat hij zoiets zo lang kan bewaren.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Guus wo 24 okt 2012 - 5:58

Ik biecht op dat toen Nala laatst in de slaapkamer was gaan liggen en de condooms die op bed lagen kapot had gebeten ik even in de verleiding kwam ze gewoon terug te leggen en hopen dat hij het niet zou merken angel

(de hoesjes waren allen gekreukeld en wat kleine gaatjes erin, heb ze weer glad gewreven om te kijken of het dan nogsteeds opviel nerd )
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Paper Crown wo 24 okt 2012 - 6:03

Goochempie schreef:Ik biecht op dat toen Nala laatst in de slaapkamer was gaan liggen en de condooms die op bed lagen kapot had gebeten ik even in de verleiding kwam ze gewoon terug te leggen en hopen dat hij het niet zou merken Biecht op!  2474380249

(de hoesjes waren allen gekreukeld en wat kleine gaatjes erin, heb ze weer glad gewreven om te kijken of het dan nogsteeds opviel Biecht op!  827601 )

HAHAHAHA. Dat is wel erg evil maar het zou óók in mijn koppie komen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 6:03

Paper Crown schreef:Haha Pippa!! Net goed, moest ie het maar meteen opeten.

Inderdaad. Had hij het maar niet moeten laten liggen, kom nou! pirat

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 6:04

Ik heb een dag later nieuwe chocolade voor hem gekocht hoor! :cheering: (en voor mezelf)

Gast
Gast

Bericht  M@niek wo 24 okt 2012 - 6:06

Dat ik tegen mijn man heb gezegd dat ie niks voor de vissen mag kopen en ik vandaag in de stad een broek en vestje heb gescoord laughcry
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607

Bericht  Guus wo 24 okt 2012 - 6:07

Paper Crown schreef:
Goochempie schreef:Ik biecht op dat toen Nala laatst in de slaapkamer was gaan liggen en de condooms die op bed lagen kapot had gebeten ik even in de verleiding kwam ze gewoon terug te leggen en hopen dat hij het niet zou merken Biecht op!  2474380249

(de hoesjes waren allen gekreukeld en wat kleine gaatjes erin, heb ze weer glad gewreven om te kijken of het dan nogsteeds opviel Biecht op!  827601 )

HAHAHAHA. Dat is wel erg evil maar het zou óók in mijn koppie komen.

Haha gelukkig! Voelde me echt zo'n desperate housewife toen ik daar stond en goed besefte wat ik aan het doen was nerd
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Paper Crown wo 24 okt 2012 - 6:07

M@niek schreef:Dat ik tegen mijn man heb gezegd dat ie niks voor de vissen mag kopen en ik vandaag in de stad een broek en vestje heb gescoord Biecht op!  394967

Nee die had je toch al??
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 6:08

Paper Crown schreef:
M@niek schreef:Dat ik tegen mijn man heb gezegd dat ie niks voor de vissen mag kopen en ik vandaag in de stad een broek en vestje heb gescoord Biecht op!  394967

Nee die had je toch al??
Inderdaad!

Gast
Gast

Bericht  luisa wo 24 okt 2012 - 6:16

M@niek schreef:Dat ik tegen mijn man heb gezegd dat ie niks voor de vissen mag kopen en ik vandaag in de stad een broek en vestje heb gescoord laughcry

O herkenbaar. Ik zeg iedere keer weer tegen mijn man dat we deze week/maand eens geen kleding kopen. Vervolgens loop ik naar een paar dagen weer tegen iets aan dat ik MOET hebben. Dat laat ik dan niet aan mijn man zien, maar stop ik gelijk in de kast. Of als ik het de volgende dag ofzo aan doe en hij mij vraagt heb je dat nieuw? Nee hoor...(helaas trapt hij er niet altijd in)
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud