Biecht op!
+35
Caro
Viva
SoGood
Rush
RioolSpook
Thunder
Marin
Caresses
Cow
xxjojootjexx
bolus26
Sterre
Toet
Minx
Mamsie
Kreeftje
Susan
Poubelle
Slakje
Pompoen
Lejow
strawberry
Tania
Gympie
RYW
Elliot
luisa
M@niek
Guus
L!ND@
Tyrael
Steep
Blond
Parel
Paper Crown
39 plaatsers
Pagina 6 van 9
Pagina 6 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Biecht op!
Over kleding kopen enzo ga ik echt niet liegen tegen mijn vriend hoor, begin van het einde. Ik lieg liever over andere dingen. "Ik had echt geen tijd meer om de keuken op te ruimen" en "Niet doen, dat vind ik niet lekker".
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Smikkell schreef:Rush schreef:Mijn schoonouders leveren iets voor een bedrijf hier in de buurt wat pepernoten maakt. Guess what wij kregen?Smikkell schreef:Ik ga het vast niet heel de dag volhouden om geen chocopepernoten te kopen...
En enorme zak vol met verschillende pepernoten!
Ik heb anderhalve kilo aan M&M's hier. Oke, inmiddels zal het nog een kilo zijn.
SoGood- Ratel
Ik vind al die biechtjes zo mutsig.
"Ik eet chips."
"Ik heb geshopt en mijn vriend had het verboden."
"Mijn avondeten was een sinaasappel en een blikje cola."
"Mijn bh en onderbroek hebben een andere kleur."
Oeoeoeoeoeh...stoute meiden!
"Ik eet chips."
Gast- Gast
Ik wilde wat anders opbiechten, echt mijn vingers jeuken, maar dan staat het halve forum weer op zijn kop
Gast- Gast
Charlie schreef:Ik vind al die biechtjes zo mutsig.
"Ik eet chips."
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Joan schreef:Biecht jij dan eens iets heel stouts.
Ik biecht nog liever niets dat wat stoms.
Gast- Gast
Ja vanaf nu alleen nog maar stoute biechtjes! Dit forum verburgerlijkt.
SoGood- Ratel
Ok maar als zwangere muts maak je zo weinig mee. Zelfs als een man naar me kijkt en mijn gezicht vindt hij wel interessant, zodra hij verder kijkt en die ingeslikte basketbal ziet, verliest ie alle intersse. Hoe moet ik vreemd gaan?! Zo maak ik toch niets sappigs mee?
Jouw muts zal zich inderdaad vervelen als je man je een teletubbie vindPaper Crown schreef:Ok maar als zwangere muts maak je zo weinig mee.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Jouw muts zal zich inderdaad vervelen als je man je een teletubbie vindPaper Crown schreef:Ok maar als zwangere muts maak je zo weinig mee.
Je vergeet dikke teletubbie. Ja, en ik heb ookal geen speeltjes om het allemaal wat dragelijker te maken.
Ik heb wel net de piemel van mijn collega gezien, die pist met de deur open en ik liep toevallig langs. Hij heeft een grote.
*proest*Stofzuiger schreef:Jouw muts zal zich inderdaad vervelen als je man je een teletubbie vindPaper Crown schreef:Ok maar als zwangere muts maak je zo weinig mee.
Gast- Gast
Smikkell schreef:JaCharlie schreef:En daar trek jij je wat van aan?
Biecht maar op bij mij per PM.
volgende keer foto maken, kunnen we mee genietenPaper Crown schreef:Stofzuiger schreef:Jouw muts zal zich inderdaad vervelen als je man je een teletubbie vindPaper Crown schreef:Ok maar als zwangere muts maak je zo weinig mee.
Je vergeet dikke teletubbie. Ja, en ik heb ookal geen speeltjes om het allemaal wat dragelijker te maken.
Ik heb wel net de piemel van mijn collega gezien, die pist met de deur open en ik liep toevallig langs. Hij heeft een grote.
Gast- Gast
Paper Crown schreef:Stofzuiger schreef:Jouw muts zal zich inderdaad vervelen als je man je een teletubbie vindPaper Crown schreef:Ok maar als zwangere muts maak je zo weinig mee.
Als in lang of dik? Of beide?
Gast- Gast
En ik biecht op dat ik weet welke forumster vanmorgen op haar (dagelijkse/ wekelijkse/ maandelijkse/ jaarlijkse - doorhalen wat niet van toepassing is-) beurt zat te wachten. Hint: haar man werkt thuis...
Laatst aangepast door Stofzuiger op do 25 okt 2012 - 1:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Youandi schreef:Paper Crown schreef:Stofzuiger schreef:Jouw muts zal zich inderdaad vervelen als je man je een teletubbie vindPaper Crown schreef:Ok maar als zwangere muts maak je zo weinig mee.
Nee zo lang kon ik niet blijven kijken(jammer) maar hij hield 'm zeg maar met zijn hele hand vast.
Boeiend . Als tie m met 2 handen vast moet houden wordt het pas spannendPaper Crown schreef:Youandi schreef:Paper Crown schreef:Stofzuiger schreef:Jouw muts zal zich inderdaad vervelen als je man je een teletubbie vindPaper Crown schreef:Ok maar als zwangere muts maak je zo weinig mee.
Nee zo lang kon ik niet blijven kijken(jammer) maar hij hield 'm zeg maar met zijn hele hand vast.
Gast- Gast
Ik had je er inderdaad eerder al een PM over willen sturen..Paper Crown schreef:Smikkell schreef:JaCharlie schreef:En daar trek jij je wat van aan?
Nee, ik ga nuttige dingen doen. Chocopepernoten halen en wassen en afwassen en wat mails sturen, stofzuigen.... etc.
Gast- Gast
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik had je er inderdaad eerder al een PM over willen sturen..Paper Crown schreef:Smikkell schreef:JaCharlie schreef:En daar trek jij je wat van aan?
Nee, ik ga nuttige dingen doen. Chocopepernoten halen en wassen en afwassen en wat mails sturen, stofzuigen.... etc.
Heee! Nu moet je het wel sturen.
Ik biecht op dat ik, samen met ons dochtertje, als middageten wat patat, frikandellen en kipnuggets op heb.
Gelukkig is het avondeten wat gezonder...
Gelukkig is het avondeten wat gezonder...
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Pagina 6 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Seks - Biecht & Vraag Topic
» Biechtje biecht op...
» Misschien ook leuk voor deze pijler, een biecht-topic?
» Biechtje biecht op...
» Misschien ook leuk voor deze pijler, een biecht-topic?
Pagina 6 van 9
Permissies van dit forum: