Biecht op!
+35
Caro
Viva
SoGood
Rush
RioolSpook
Thunder
Marin
Caresses
Cow
xxjojootjexx
bolus26
Sterre
Toet
Minx
Mamsie
Kreeftje
Susan
Poubelle
Slakje
Pompoen
Lejow
strawberry
Tania
Gympie
RYW
Elliot
luisa
M@niek
Guus
L!ND@
Tyrael
Steep
Blond
Parel
Paper Crown
39 plaatsers
Pagina 7 van 9
Pagina 7 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Biecht op!
Ik heb maar hele kleine handen.Stofzuiger schreef:Boeiend . Als tie m met 2 handen vast moet houden wordt het pas spannend
Laatst aangepast door Rush op do 25 okt 2012 - 3:25; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik moet om jullie lachen!
Ik biecht op dat ik nog steeds verliefd ben op die ene collega. Ondanks dat we afstand hadden afgesproken (alleen houdt hij zich daar wat moeilijker aan) en dat ik hem heb verteld dat ik op dating site zit om zijn reactie te peilen!
Ik biecht op dat ik nog steeds verliefd ben op die ene collega. Ondanks dat we afstand hadden afgesproken (alleen houdt hij zich daar wat moeilijker aan) en dat ik hem heb verteld dat ik op dating site zit om zijn reactie te peilen!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Ben benieuwd of je dat gaat merken aan je huid. Opzich een goede test dus.Toet schreef:Oooh over eten gesproken! Ik heb na 2,5 maanden geen varkensvlees eten vrijdag drie (!) broodjes gyros naar binnen gewerkt
Ik vind het heel moeilijk te zeggen omdat het altijd al heel wisselend is bij mij. De ene dag heb ik bijna niks en de volgende dag zit ik helemaal onder. Ik zit nu ook aan de antibiotica hiervoor en heb eigenlijk geen zin altijd te moeten letten op wat ik eet.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Stofzuiger schreef:En ik biecht op dat ik weet welke forumster vanmorgen op haar (dagelijkse/ wekelijkse/ maandelijkse/ jaarlijkse - doorhalen wat niet van toepassing is-) beurt zat te wachten. Hint: haar man werkt thuis...
Mijn man werkt thuis . Oh wacht, het ging niet over thuis werken. Mijn man werkt thuis maar we moesten vanmorgen naar de verloskundige dus helaas. We gaan het nu maar in onze agenda zetten ofzo...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik biecht op dat ik het irritant vind dat er altijd commentaar komt op dit soort topics omdat ze niet spannend genoeg zouden zijn. Mensen hebben er pret om, niet alles hoeft spectaculair te zijn. Het is een topic met een knipoog, lees het dan ook zo.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ik biecht op dat ik me net vergiste in de kinderen, dat vind ik echt erg
Heb het heel zelden, maar soms uit een bepaalde hoek moet ik toch even goed kijken, recht in het gezicht vind ik ze echt niet "hetzelfde"
Heb het heel zelden, maar soms uit een bepaalde hoek moet ik toch even goed kijken, recht in het gezicht vind ik ze echt niet "hetzelfde"
Gast- Gast
Merai schreef:Ik biecht op dat ik het irritant vind dat er altijd commentaar komt op dit soort topics omdat ze niet spannend genoeg zouden zijn. Mensen hebben er pret om, niet alles hoeft spectaculair te zijn. Het is een topic met een knipoog, lees het dan ook zo.
Ja idd... En de 'grote' biechten konden wel in het anonieme Biecht topic maar die is er niet meer.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Stofzuiger schreef:Ik biecht op dat ik me net vergiste in de kinderen, dat vind ik echt erg
Nou, dat vind ik pas knap! Ik biecht op dat ik me dagelijks meerdere malen vergis, van de achterkant gezien dan. Van voren misschien 1x per dag. Maar ik kan het ook echt wel goed zien hoor, meer onoplettendheid!
Gast- Gast
Jouw meiden lijken ook wel veel meer op elkaar vind ik._MamaRosa_ schreef:Stofzuiger schreef:Ik biecht op dat ik me net vergiste in de kinderen, dat vind ik echt erg
Nou, dat vind ik pas knap! Ik biecht op dat ik me dagelijks meerdere malen vergis, van de achterkant gezien dan. Van voren misschien 1x per dag. Maar ik kan het ook echt wel goed zien hoor, meer onoplettendheid!
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ik biecht op dat ik me net vergiste in de kinderen, dat vind ik echt erg
Dat was ik me laatst aan het bedenken, of ouders van tweelingen zich ook wel eens zouden vergissen in de kinderen. Ja dus . Leken je zoons als baby's erg op elkaar?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ach joh, ik ken mensen die zich regelmatig vergissen in hun kinderen, jongen en meisje bijvoorbeeld. Ken zelfs mensen die een hele rij namen opnoemen voor ze de goeie hebben.
Volgens mij doe je ze daar echt niet mee tekort hoor, je haalt ze niet voortdurend door elkaar en hebt ook niet de intentie ze allebei hetzelfde te laten zijn.
Ik ga het even heel suf met mijn katten vergelijken, toen ik ze nog alletwee had, moeder en zoon toen vergiste ik me ook. Ze waren echt wel verschillend, maar uit je ooghoek of als je snel reageert dan had ik soms toch de verkeerde te pakken. Ik kan me voorstellen dat het bij kinderen ook zo is! Maakt je geen slechte ouder hoor!
Volgens mij doe je ze daar echt niet mee tekort hoor, je haalt ze niet voortdurend door elkaar en hebt ook niet de intentie ze allebei hetzelfde te laten zijn.
Ik ga het even heel suf met mijn katten vergelijken, toen ik ze nog alletwee had, moeder en zoon toen vergiste ik me ook. Ze waren echt wel verschillend, maar uit je ooghoek of als je snel reageert dan had ik soms toch de verkeerde te pakken. Ik kan me voorstellen dat het bij kinderen ook zo is! Maakt je geen slechte ouder hoor!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik vond van niet, vond J toen ik hem zag gelijk heel anders Vlg mij zei ik zelfs zoiets van: O, ik dacht dat we 2 dezelfde kregen.Chance schreef:Stofzuiger schreef:Ik biecht op dat ik me net vergiste in de kinderen, dat vind ik echt erg
Dat was ik me laatst aan het bedenken, of ouders van tweelingen zich ook wel eens zouden vergissen in de kinderen. Ja dus . Leken je zoons als baby's erg op elkaar?
Maar als ik nu foto's terug kijk zijn er bij waar ik echt goed moet kijken. Ze hebben tijden dat er heel veel verschil in zit (vooral in de dikte van hun koppie) en tijden dat het lastiger is. Dan moet ik het vooral van de gezichtsuitdrukking hebben.
Gast- Gast
Mijn vader ook altijd haha En had daar zo'n hekel aan dat ik me voornemens was het zelf niet te doen.тыквашка schreef:Ach joh, ik ken mensen die zich regelmatig vergissen in hun kinderen, jongen en meisje bijvoorbeeld. Ken zelfs mensen die een hele rij namen opnoemen voor ze de goeie hebben.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Mijn vader ook altijd haha En had daar zo'n hekel aan dat ik me voornemens was het zelf niet te doen.тыквашка schreef:Ach joh, ik ken mensen die zich regelmatig vergissen in hun kinderen, jongen en meisje bijvoorbeeld. Ken zelfs mensen die een hele rij namen opnoemen voor ze de goeie hebben.
Mijn vader ook, maar weet je, het hangt ook van de 'intentie' af. Als je vader gewoon z'n best niet deed dan is dat heel anders dan als je vader gewoon af en toe verstrooid was. En als je vader zich vergiste omdat jullie heel erg op elkaar leken dan is dat ook weer heel anders. Ik moest er altijd wel om lachen als dat gebeurde.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Chocopepernoten
Eerlijk zullen we alles delen
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik een beetje meer dan jij!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Nou, gelukig heb ik twee zakken
Gister waren en er alleen nog een paar zaken met melkchocolade. Hoopte dat er vandaag weer gemengde zakken zouden liggen, niet dus.. Ik had al bijna de melkchocolade gekocht toen ik besloot weer uit de rij te gaan. Tóch nog even kijken... En toen vond ik twee zakken die op een verkeerde plek lagen!!! Twee zakken met melk, wit en pure chocopepernoten!
Gister waren en er alleen nog een paar zaken met melkchocolade. Hoopte dat er vandaag weer gemengde zakken zouden liggen, niet dus.. Ik had al bijna de melkchocolade gekocht toen ik besloot weer uit de rij te gaan. Tóch nog even kijken... En toen vond ik twee zakken die op een verkeerde plek lagen!!! Twee zakken met melk, wit en pure chocopepernoten!
Gast- Gast
Smikkell, ik heb je! PM me nou please ik ben vet nieuwsgierig.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Smikkell, ik heb je! PM me nou please ik ben vet nieuwsgierig.
Had je nog die dingen van de KLM gevonden?
Gast- Gast
uh uh uh Pippa, dit is niet de strekking van het topicPippa schreef:Paper Crown schreef:Smikkell, ik heb je! PM me nou please ik ben vet nieuwsgierig.
Formuleer het als: Ik biecht op dat ik benieuwd ben of PC nog dingen van de KLM heeft gevonden.
Gast- Gast
Pippa schreef:Paper Crown schreef:Smikkell, ik heb je! PM me nou please ik ben vet nieuwsgierig.
Nee, maar het laatste wat ik gezien heb is tijdens het uitpakken dat mijn moeder zei: 'Wat is dit?' Ik: 'Is van KLM' zij: 'Ok ik gooi het weg..' ik zei toen nee, maar volgens mij heeft ze het echt weggegooid whaha. Ik zal 't even vragen.
Stofzuiger schreef:uh uh uh Pippa, dit is niet de strekking van het topicPippa schreef:Paper Crown schreef:Smikkell, ik heb je! PM me nou please ik ben vet nieuwsgierig.
Formuleer het als: Ik biecht op dat ik benieuwd ben of PC nog dingen van de KLM heeft gevonden.
O sorry juf Stofzuiger!
Gast- Gast
Paper Crown schreef:Pippa schreef:Paper Crown schreef:Smikkell, ik heb je! PM me nou please ik ben vet nieuwsgierig.
Nee, maar het laatste wat ik gezien heb is tijdens het uitpakken dat mijn moeder zei: 'Wat is dit?' Ik: 'Is van KLM' zij: 'Ok ik gooi het weg..' ik zei toen nee, maar volgens mij heeft ze het echt weggegooid whaha. Ik zal 't even vragen.
HAHA, oké!
Gast- Gast
Pippa schreef:Paper Crown schreef:Pippa schreef:Paper Crown schreef:Smikkell, ik heb je! PM me nou please ik ben vet nieuwsgierig.
HAHA, oké!
Mijn moeder is vreselijk. Die wil altijd alles weggooien haha.
Pagina 7 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Seks - Biecht & Vraag Topic
» Biechtje biecht op...
» Misschien ook leuk voor deze pijler, een biecht-topic?
» Biechtje biecht op...
» Misschien ook leuk voor deze pijler, een biecht-topic?
Pagina 7 van 9
Permissies van dit forum: