Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biecht op!

+35
Caro
Viva
SoGood
Rush
RioolSpook
Thunder
Marin
Caresses
Cow
xxjojootjexx
bolus26
Sterre
Toet
Minx
Mamsie
Kreeftje
Susan
Poubelle
Slakje
Pompoen
Lejow
strawberry
Tania
Gympie
RYW
Elliot
luisa
M@niek
Guus
L!ND@
Tyrael
Steep
Blond
Parel
Paper Crown
39 plaatsers

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Biecht op!  - Pagina 7 Empty Re: Biecht op!

Bericht  Rush do 25 okt 2012 - 2:21

Stofzuiger schreef:Boeiend Sleep . Als tie m met 2 handen vast moet houden wordt het pas spannend
Ik heb maar hele kleine handen. Biecht op!  - Pagina 7 827601

Laatst aangepast door Rush op do 25 okt 2012 - 3:25; in totaal 1 keer bewerkt
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Caro do 25 okt 2012 - 2:53

Ik moet om jullie lachen!

Ik biecht op dat ik nog steeds verliefd ben op die ene collega. Ondanks dat we afstand hadden afgesproken (alleen houdt hij zich daar wat moeilijker aan) en dat ik hem heb verteld dat ik op dating site zit om zijn reactie te peilen!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Toet do 25 okt 2012 - 2:56

Smikkell schreef:
Toet schreef:Oooh over eten gesproken! Ik heb na 2,5 maanden geen varkensvlees eten vrijdag drie (!) broodjes gyros naar binnen gewerkt :shock:
Ben benieuwd of je dat gaat merken aan je huid. Opzich een goede test dus.

Ik vind het heel moeilijk te zeggen omdat het altijd al heel wisselend is bij mij. De ene dag heb ik bijna niks en de volgende dag zit ik helemaal onder. Ik zit nu ook aan de antibiotica hiervoor en heb eigenlijk geen zin altijd te moeten letten op wat ik eet.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Pompoen do 25 okt 2012 - 3:24

Stofzuiger schreef:En ik biecht op dat ik weet welke forumster vanmorgen op haar (dagelijkse/ wekelijkse/ maandelijkse/ jaarlijkse - doorhalen wat niet van toepassing is-) beurt zat te wachten. Hint: haar man werkt thuis... Yes

Mijn man werkt thuis :cheering:. Oh wacht, het ging niet over thuis werken. Mijn man werkt thuis maar we moesten vanmorgen naar de verloskundige dus helaas. We gaan het nu maar in onze agenda zetten ofzo...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Merai do 25 okt 2012 - 3:45

Ik biecht op dat ik het irritant vind dat er altijd commentaar komt op dit soort topics omdat ze niet spannend genoeg zouden zijn. Mensen hebben er pret om, niet alles hoeft spectaculair te zijn. Het is een topic met een knipoog, lees het dan ook zo.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 3:45

Ik biecht op dat ik me net vergiste in de kinderen, dat vind ik echt erg :nopompom:
Heb het heel zelden, maar soms uit een bepaalde hoek moet ik toch even goed kijken, recht in het gezicht vind ik ze echt niet "hetzelfde"

Gast
Gast

Bericht  Marin do 25 okt 2012 - 3:48

Merai schreef:Ik biecht op dat ik het irritant vind dat er altijd commentaar komt op dit soort topics omdat ze niet spannend genoeg zouden zijn. Mensen hebben er pret om, niet alles hoeft spectaculair te zijn. Het is een topic met een knipoog, lees het dan ook zo.

Ja idd... En de 'grote' biechten konden wel in het anonieme Biecht topic maar die is er niet meer.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 3:48

Stofzuiger schreef:Ik biecht op dat ik me net vergiste in de kinderen, dat vind ik echt erg Biecht op!  - Pagina 7 1270000679
Heb het heel zelden, maar soms uit een bepaalde hoek moet ik toch even goed kijken, recht in het gezicht vind ik ze echt niet "hetzelfde"

Nou, dat vind ik pas knap! Ik biecht op dat ik me dagelijks meerdere malen vergis, van de achterkant gezien dan. Van voren misschien 1x per dag.Biecht op!  - Pagina 7 394967 Maar ik kan het ook echt wel goed zien hoor, meer onoplettendheid!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 3:49

_MamaRosa_ schreef:
Stofzuiger schreef:Ik biecht op dat ik me net vergiste in de kinderen, dat vind ik echt erg Biecht op!  - Pagina 7 1270000679

Nou, dat vind ik pas knap! Ik biecht op dat ik me dagelijks meerdere malen vergis, van de achterkant gezien dan. Van voren misschien 1x per dag.Biecht op!  - Pagina 7 394967 Maar ik kan het ook echt wel goed zien hoor, meer onoplettendheid!
Jouw meiden lijken ook wel veel meer op elkaar vind ik.

Gast
Gast

Bericht  Blond do 25 okt 2012 - 3:51

Dat was ik me laatst aan het bedenken, of ouders van tweelingen zich ook wel eens zouden vergissen in de kinderen. Ja dus Wink. Leken je zoons als baby's erg op elkaar?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pompoen do 25 okt 2012 - 3:54

Ach joh, ik ken mensen die zich regelmatig vergissen in hun kinderen, jongen en meisje bijvoorbeeld. Ken zelfs mensen die een hele rij namen opnoemen voor ze de goeie hebben. laughcry
Volgens mij doe je ze daar echt niet mee tekort hoor, je haalt ze niet voortdurend door elkaar en hebt ook niet de intentie ze allebei hetzelfde te laten zijn.
Ik ga het even heel suf met mijn katten vergelijken, toen ik ze nog alletwee had, moeder en zoon toen vergiste ik me ook. Ze waren echt wel verschillend, maar uit je ooghoek of als je snel reageert dan had ik soms toch de verkeerde te pakken. Ik kan me voorstellen dat het bij kinderen ook zo is! Maakt je geen slechte ouder hoor!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 3:54

Chance schreef:

Dat was ik me laatst aan het bedenken, of ouders van tweelingen zich ook wel eens zouden vergissen in de kinderen. Ja dus Wink. Leken je zoons als baby's erg op elkaar?
Ik vond van niet, vond J toen ik hem zag gelijk heel anders Laughing Vlg mij zei ik zelfs zoiets van: O, ik dacht dat we 2 dezelfde kregen.
Maar als ik nu foto's terug kijk zijn er bij waar ik echt goed moet kijken. Ze hebben tijden dat er heel veel verschil in zit (vooral in de dikte van hun koppie) en tijden dat het lastiger is. Dan moet ik het vooral van de gezichtsuitdrukking hebben. Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 3:55

тыквашка schreef:Ach joh, ik ken mensen die zich regelmatig vergissen in hun kinderen, jongen en meisje bijvoorbeeld. Ken zelfs mensen die een hele rij namen opnoemen voor ze de goeie hebben. laughcry
Volgens mij doe je ze daar echt niet mee tekort hoor, je haalt ze niet voortdurend door elkaar en hebt ook niet de intentie ze allebei hetzelfde te laten zijn.
Ik ga het even heel suf met mijn katten vergelijken, toen ik ze nog alletwee had, moeder en zoon toen vergiste ik me ook. Ze waren echt wel verschillend, maar uit je ooghoek of als je snel reageert dan had ik soms toch de verkeerde te pakken. Ik kan me voorstellen dat het bij kinderen ook zo is! Maakt je geen slechte ouder hoor!
Mijn vader ook altijd haha Laughing En had daar zo'n hekel aan dat ik me voornemens was het zelf niet te doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 3:57

Chocopepernoten

Gast
Gast

Bericht  Pompoen do 25 okt 2012 - 3:58

Stofzuiger schreef:
тыквашка schreef:Ach joh, ik ken mensen die zich regelmatig vergissen in hun kinderen, jongen en meisje bijvoorbeeld. Ken zelfs mensen die een hele rij namen opnoemen voor ze de goeie hebben. laughcry
Mijn vader ook altijd haha Laughing En had daar zo'n hekel aan dat ik me voornemens was het zelf niet te doen.

Mijn vader ook, maar weet je, het hangt ook van de 'intentie' af. Als je vader gewoon z'n best niet deed dan is dat heel anders dan als je vader gewoon af en toe verstrooid was. En als je vader zich vergiste omdat jullie heel erg op elkaar leken dan is dat ook weer heel anders. Ik moest er altijd wel om lachen als dat gebeurde.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Blond do 25 okt 2012 - 3:59

Smikkell schreef:Chocopepernoten

Eerlijk zullen we alles delen Biecht op!  - Pagina 7 2474380249
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pompoen do 25 okt 2012 - 4:00

Ik een beetje meer dan jij! Twisted Evil
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 4:03

Nou, gelukig heb ik twee zakken Embarassed

Gister waren en er alleen nog een paar zaken met melkchocolade. Hoopte dat er vandaag weer gemengde zakken zouden liggen, niet dus.. Ik had al bijna de melkchocolade gekocht toen ik besloot weer uit de rij te gaan. Tóch nog even kijken... En toen vond ik twee zakken die op een verkeerde plek lagen!!! Twee zakken met melk, wit en pure chocopepernoten! Biecht op!  - Pagina 7 281626781

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown do 25 okt 2012 - 4:03

Smikkell, ik heb je! PM me nou please ik ben vet nieuwsgierig.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 4:05

Paper Crown schreef:Smikkell, ik heb je! PM me nou please ik ben vet nieuwsgierig.

Had je nog die dingen van de KLM gevonden? :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 4:07

Pippa schreef:
Paper Crown schreef:Smikkell, ik heb je! PM me nou please ik ben vet nieuwsgierig.

uh uh uh Pippa, dit is niet de strekking van het topic Evil or Very Mad

Formuleer het als: Ik biecht op dat ik benieuwd ben of PC nog dingen van de KLM heeft gevonden.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown do 25 okt 2012 - 4:07

Pippa schreef:

Had je nog die dingen van de KLM gevonden? Biecht op!  - Pagina 7 281626781

Nee, maar het laatste wat ik gezien heb is tijdens het uitpakken dat mijn moeder zei: 'Wat is dit?' Ik: 'Is van KLM' zij: 'Ok ik gooi het weg..' ik zei toen nee, maar volgens mij heeft ze het echt weggegooid whaha. Ik zal 't even vragen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Stofzuiger schreef:
Pippa schreef:

uh uh uh Pippa, dit is niet de strekking van het topic Evil or Very Mad

Formuleer het als: Ik biecht op dat ik benieuwd ben of PC nog dingen van de KLM heeft gevonden.

O sorry juf Stofzuiger! pirat

Gast
Gast

Paper Crown schreef:
Pippa schreef:

Nee, maar het laatste wat ik gezien heb is tijdens het uitpakken dat mijn moeder zei: 'Wat is dit?' Ik: 'Is van KLM' zij: 'Ok ik gooi het weg..' ik zei toen nee, maar volgens mij heeft ze het echt weggegooid whaha. Ik zal 't even vragen.

HAHA, oké!

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown do 25 okt 2012 - 4:08

Pippa schreef:
Paper Crown schreef:
Pippa schreef:

HAHA, oké!

Mijn moeder is vreselijk. Die wil altijd alles weggooien haha.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: